Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mus og tastatur er helt nydelig på Xbox. Ja - kall det gjerne juks, men det er så mange som bruker det idag.

Men Det er jo juks når man må kjøpe ekstra utstyr som lurer spillet. Du vet jo veldig godt selv også at dette gir deg en stor fordel over kontroll spillere! Nei da blir det CoD på PC :) Folk som absolutt må spille med tastatur og mus burde kjøpe seg en PC, akkurat det der er en stor uting. Jeg har en gaming PC, sitter ikke på konsoll med tastatur når alt er bedre på PC :p

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men Det er jo juks når man må kjøpe ekstra utstyr som lurer spillet. Du vet jo veldig godt selv også at dette gir deg en stor fordel over kontroll spillere! Nei da blir det CoD på PC :) Folk som absolutt må spille med tastatur og mus burde kjøpe seg en PC, akkurat det der er en stor uting. Jeg har en gaming PC, sitter ikke på konsoll med tastatur når alt er bedre på PC :p

Syns absolutt ikke det er en fordel da jeg stinker med kontroll. Men - hvorfor er det gitt at mus og tastatur skal brukes på Pc? Husker da venner og familie spilte NHL/FIFA på data med kontroll. Jeg lurer da ikke en xbox da jeg setter inn en usb og velger dette som kontroll i xboxens settings.

Lenke til kommentar

Syns absolutt ikke det er en fordel da jeg stinker med kontroll. Men - hvorfor er det gitt at mus og tastatur skal brukes på Pc? Husker da venner og familie spilte NHL/FIFA på data med kontroll. Jeg lurer da ikke en xbox da jeg setter inn en usb og velger dette som kontroll i xboxens settings.

Vet ikke om du bare vil kverulere eller hva det er. Er nå ingen som spiller med mus og tastatur FIFA på PC , der bruker de fleste kontroll. Det at du bruker tastatur og mus på konsoll burde ikke være mulig, og du får lese deg litt opp i den diskusjonen. Jackfrags hadde en fin video angående dette, kontroll vs tastatur og mus. Du får nå for all del spille på den måten du vil :)

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Vet ikke om du bare vil kverulere eller hva det er. Er nå ingen som spiller med mus og tastatur FIFA på PC , der bruker de fleste kontroll. Det at du bruker tastatur og mus på konsoll burde ikke være mulig, og du får lese deg litt opp i den diskusjonen. Jackfrags hadde en fin video angående dette, kontroll vs tastatur og mus. Du får nå for all del spille på den måten du vil :)

Så det du sier er at ingen spiller FIFA med tastatur, men kontroll? Hvorfor skal det ikke være mulig å spille med mus på konsoll når man kan bruke kontroll på Pc?

Jeg aner ikke hvem jackfrag er - men selv Sony selger eget mus/tastaturet til PS, så jeg føler meg ikke som en cheater.

 

Jeg ser på det som en fordel for de som vil ha en god gamingmaskin til en rimelig penge, kontra en gamingpc?

Lenke til kommentar

Tja si det. Nye plasser å kjøre. Bedre grafikk. Åpen multiplayer hvor andre spillere og ikke driveatarer som kjører rundt. Og nå skifter sesonger som forandrer på kjøre egenskaper og plasser en kan kjøre. Det er hva jeg vet så langt. :)

Fikk et godt inntrykk av spillet etter å ha spilt demoen :) Var rett og slett artig. Enig med enkelte sier om at om du har spilt det tredje så vil du kjenne deg igjen. Men det trenger ikke nødvendigvis være negativt. 

Lenke til kommentar

Så det du sier er at ingen spiller FIFA med tastatur, men kontroll? Hvorfor skal det ikke være mulig å spille med mus på konsoll når man kan bruke kontroll på Pc?

Jeg aner ikke hvem jackfrag er - men selv Sony selger eget mus/tastaturet til PS, så jeg føler meg ikke som en cheater.

 

Jeg ser på det som en fordel for de som vil ha en god gamingmaskin til en rimelig penge, kontra en gamingpc?

Fordi FIFA er helt umulig og mestre med tastatur og mus. Du kan nå umulig være seriøs når det eneste du sammenligner at du spiller med tastatur og mus på konsoll med at folk spiller FIFA på PC med kontroll. Greit nok at de som spiller med tastatur og mus nekter og innrømme at dette gir en enorm fordel mot de som bruker kontroll. Tror de fleste som spiller på konsoll foretrekker og møte folk som spiller med kontroll og det er ganske forståelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...