samco Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Herlig høsten er så digg meg mørke kvelder med spilling. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Noen som kan poste her når de finner battlefield V beta i store, for EA access medlemmer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Kommer det senere? Finner det ikke i gamepass. Søker jeg opp spillet koster det 599.- Mener å huske å ha lest et sted at det ikke kommer på gamepass før onsdag denne uken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Laget en guide til hvordan en spiller noen eldre spill på Xbox. Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Har lekt meg med Dolby Vision updaten på Xbox one på streaming. Fungerer kun på enkelte tvr med Low latency Dolby Vision. Anbefales om man har en DV low latency tv. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 V-Rally 4 er visst ute i morgen. Noen som har fått tidlig? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Battlefield V Open Beta early access Noen som får early access open beta til i virke? Jeg har pre order på spillet. Fikk lastet ned open beta, men hver gang jeg prøver joine spill får jeg feilmelding om at jeg ikke har early access Endret 5. september 2018 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Battlefield V Open Beta early access Noen som får early access open beta til i virke? Jeg har pre order på spillet. Fikk lastet ned open beta, men hver gang jeg prøver joine spill får jeg feilmelding om at jeg ikke har early access Digital pre order: Head to the Xbox Games Store. Find and download the Battlefield V Enlister Offer, the Battlefield V Beta and the Battlefield V Beta early access file. Install them both and you’re ready for action. Bare sånn i tilfelle det ikke var sånn du hadde gjort det Endret 5. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 kontakt evt EA support chat. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Pokker ta Ble akkurat trukket 499,- av MS for Gold.. smal sak å få refundert dette? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Har det, de siste årene, blitt sluppet spill ala Defence Grid? Det er få spill jeg har kost meg mer med enn DG 1&2 og kunne tenkt meg noe lignende frem mot Red Dead. Tips? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 12.september ja. Dette vil jeg ha Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 På slutten så ser en hvordan fotomodusen ser ut. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Komplett sendte jammen meg Tomb Raider ut tidlig! Nå blir det gaming resten av uka! 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hvordan er det i MP spill i forhold til folk som sitter på Tastatur og mus og spiller? Vurdere BO4 pga BR modusen, men hørt at det er en del som spiller med Tastatur og mus på konsoll. Det blir jo ren juks i mine øyne, da kan jeg like godt bare kjøpe det på PC Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hvordan er det i MP spill i forhold til folk som sitter på Tastatur og mus og spiller? Vurdere BO4 pga BR modusen, men hørt at det er en del som spiller med Tastatur og mus på konsoll. Det blir jo ren juks i mine øyne, da kan jeg like godt bare kjøpe det på PC what? Kan du bruke mus og tastatur på xbox? Gjelder det alle spill? Jeg har spilt ganske mye xbox nå siden jeg kjøpte den for en måneds tid siden, men jeg blir aldri vant med kontroller. xD Kjøpte nylig GTA5 på xbox men det var helt forferdelig og spille på xbox etter å ha spilt det på PC i mange år Lenke til kommentar
KoopaJam Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 what? Kan du bruke mus og tastatur på xbox? Gjelder det alle spill? Jeg har spilt ganske mye xbox nå siden jeg kjøpte den for en måneds tid siden, men jeg blir aldri vant med kontroller. xD Kjøpte nylig GTA5 på xbox men det var helt forferdelig og spille på xbox etter å ha spilt det på PC i mange år Hei! Gamer xbox one x med mus og tastatur. Spiller for det meste pubg - men det finnes config for alle spill. Sjekk ut Xim 4. Kosta meg 2 lapper - betydelig billigere enn å kjøpe en gamingpc. Lenke til kommentar
KoopaJam Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hvordan er det i MP spill i forhold til folk som sitter på Tastatur og mus og spiller? Vurdere BO4 pga BR modusen, men hørt at det er en del som spiller med Tastatur og mus på konsoll. Det blir jo ren juks i mine øyne, da kan jeg like godt bare kjøpe det på PC Mus og tastatur er helt nydelig på Xbox. Ja - kall det gjerne juks, men det er så mange som bruker det idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå