Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield V Open Beta early access

 

Noen som får early access open beta til i virke? Jeg har pre order på spillet. Fikk lastet ned open beta, men hver gang jeg prøver joine spill får jeg feilmelding om at jeg ikke har early access :(

 Digital pre order:

  1. Head to the Xbox Games Store.
  2. Find and download the Battlefield V Enlister Offer, the Battlefield V Beta and the Battlefield V Beta early access file.
  3. Install them both and you’re ready for action.

     

    Bare sånn i tilfelle det ikke var sånn du hadde gjort det :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvordan er det i MP spill i forhold til folk som sitter på Tastatur og mus og spiller? Vurdere BO4 pga BR modusen, men hørt at det er en del som spiller med Tastatur og mus på konsoll. Det blir jo ren juks i mine øyne, da kan jeg like godt bare kjøpe det på PC :p

what? Kan du bruke mus og tastatur på xbox? Gjelder det alle spill? Jeg har spilt ganske mye xbox nå siden jeg kjøpte den for en måneds tid siden, men jeg blir aldri vant med kontroller. xD Kjøpte nylig GTA5 på xbox men det var helt forferdelig og spille på xbox etter å ha spilt det på PC i mange år

Lenke til kommentar

what? Kan du bruke mus og tastatur på xbox? Gjelder det alle spill? Jeg har spilt ganske mye xbox nå siden jeg kjøpte den for en måneds tid siden, men jeg blir aldri vant med kontroller. xD Kjøpte nylig GTA5 på xbox men det var helt forferdelig og spille på xbox etter å ha spilt det på PC i mange år

Hei! Gamer xbox one x med mus og tastatur. Spiller for det meste pubg - men det finnes config for alle spill. Sjekk ut Xim 4. Kosta meg 2 lapper - betydelig billigere enn å kjøpe en gamingpc.

Lenke til kommentar

Hvordan er det i MP spill i forhold til folk som sitter på Tastatur og mus og spiller? Vurdere BO4 pga BR modusen, men hørt at det er en del som spiller med Tastatur og mus på konsoll. Det blir jo ren juks i mine øyne, da kan jeg like godt bare kjøpe det på PC :p

Mus og tastatur er helt nydelig på Xbox. Ja - kall det gjerne juks, men det er så mange som bruker det idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...