Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei Samsung virker som kommer til å selge 8k tvr allerede i år, Sharp har en 8k allerede ute i EU.

Kommer til å eksplodere snart. Lg setter inngang 8k oled produksjon snart etter Flatpanels.dk i dag.

Også? Det betyr ikke at det blir tilgjengelig på konsoll på mange år. Finnes ikke en PC idag som ikke sliter med 4K den dag idag.

8K kan du bare drømme om.

 

Du spiller forøvrig på helt feil plattform om grafikk og oppløsning er det du bryr deg mest om.

Lenke til kommentar

Også? Det betyr ikke at det blir tilgjengelig på konsoll på mange år. Finnes ikke en PC idag som ikke sliter med 4K den dag idag.

8K kan du bare drømme om.

Du spiller forøvrig på helt feil plattform om grafikk og oppløsning er det du bryr deg mest om.

Har en fin mix av spilling og 4K innhold så varierer sterkt. Holder meg til Xbox plattformen det enkleste er ofte det beste.

Lenke til kommentar

Har en fin mix av spilling og 4K innhold så varierer sterkt. Holder meg til Xbox plattformen det enkleste er ofte det beste.

Konsoller vil ikke få 8k på 10 år, minst, om det i det hele tatt blir en greie. De klarer ikke 4k på et akseptabelt nivå nå en gang.

 

Vanlige mannen i gata driter fremdeles i om FIFA kjører 4k eller 1080p i dag, så aldri i verden om det er et marked for konsoller med 8k.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Også? Det betyr ikke at det blir tilgjengelig på konsoll på mange år. Finnes ikke en PC idag som ikke sliter med 4K den dag idag.

8K kan du bare drømme om.

 

Du spiller forøvrig på helt feil plattform om grafikk og oppløsning er det du bryr deg mest om.

Eneste er Emulator på PC. Prøvde Ninja Gaiden 3 RE. Faktisk en del forskjell up close på 4k og 8k, men så klart mindre og relativt ubetydelig i motion.

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

Vil anbefale å teste Onrush, synes det spillet burde fått mye mer blest, spesielt hvis man liker arkade racere.

Hører folk trekker litt paralleller med MotorStorm spillene her?

 

Tror jeg plukket opp Quantum for 30,- på Gamestop, tenker å få noenlunde Xbox exclusiver i hylla. Ikke veldig mange der enda men :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hører folk trekker litt paralleller med MotorStorm spillene her?

 

Tror jeg plukket opp Quantum for 30,- på Gamestop, tenker å få noenlunde Xbox exclusiver i hylla. Ikke veldig mange der enda men :p

Samme utviklere. Man kjører ikke nødvendigvis for å komme først i Onrush, men heller med diverse objectives under løpet. Herlig fartsfølelse etter min mening, så absolutt anbefales å prøve hvis man bare vil ha full arkade racing :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...