Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet, takk. Da blir det Rocket League split-screen morro til helgen. Må bare finne en bra pakke med Xbox og to kontrollere på Finn.

 

XBOX One controllerne siden X1S støtter bluetooth. Så om PC'en har det, så skal du ikke trenge den dongle'en. Jeg kjøpte den før de nye kontrollerne, så da bruker jeg den jo like så godt.. Forøvrig også siden jeg ikke har bluetooth på akkurat den PC'en..

Lenke til kommentar

Ja, kan være verdt et forsøk, ellers er jo ikke den originale dongle'en spesielt dyr lenger, men det er mulig det er sluttsalgs priser jeg har sett. Husk å google hvordan man kopler kontrolleren til med bluetooth uansett, siden den kan koples til XBOX på gamlemåten, og det også anbefales grunnet latency, så er det ikke helt selvforklarende hvordan man kopler til med bluetooth. :)

Lenke til kommentar

Scarlet er kodenavnet på den kommende nye Xbox. Selv synes jeg GamePass er helt konge. Så mye spill og noe nytt hver mnd.

 

Takk for svar! :)

 

Noe jeg ikke har fått med meg i hele tatt..

 

Personlig var det ikke noen god nyhet for meg. I motsetning til tidligere, hvor jeg prøvde alt som var, så fikk jeg aldri kost meg noe særlig med spill. Ikke det at jeg ikke hadde det gøy, men sto jeg fast, sluttet jeg og prøvde noe nytt noe. En del unntak var det selvfølgelig, men jeg ga opp veldig lett før.

 

Nå har jeg den tanken at jeg skal spille få, men "gode spill" (de jeg virkelig har lyst til å spille, mer enn mange andre), og gjennomføre de 100 % -ish. Dessuten liker jeg fysisk kopi. Ikke for å videreselge, men for å beholde, ha i hylle, og ikke bli begrenset om jeg en dag vil dra opp en ultragammel Xbox One X og spille noen av de gamle spillene jeg koste meg med som yngre.. :)

Lenke til kommentar

Snipp :) 

 

Jeg skjønner akkurat hva du mener jeg er også litt slik. Nå etter x antall år så spiller jeg Just Cause 3 og har bestemt meg for å denne gangen spille igjennom hele. Samtidig som jeg er så frista til å prøve ditt og datt... Ja du kjenner til hvordan det er. Resultatet er at du har små spilt alt men ikke spilt ferdig en dritt....

 

Game Pass er bra for meg pga jeg har rett og slett ikke spilt mange av dem. Og jeg har begynt å gå over til digitalt da jeg rett og slett ikke har plass til plater lengre. Er litt deilig å ta den overgangen men også litt bitter da jeg liker å holde spillet i hendene...

 

 

Enda et kodenavn. Washburn! Som visstnok skal avsløres idag melder fuglene på twitter. Rykter om en ny Elite kontroller til Xbox  :hmm:  

Lenke til kommentar

Kinect til spill kan dem kaste på havet. Men det er jo litt spesielt at vi nå ser at stemme styrte smart høyttalere er super populært. Kinect kunne enkelt hatt samme funksjoner og styrt flere enheter.

I følge MS ble jo Xbox One utsatt i Norge for at de skulle få på plass norsk språk.

Selv er jeg bare glad at hele Kinect er lagt død.

Lenke til kommentar

I følge MS ble jo Xbox One utsatt i Norge for at de skulle få på plass norsk språk.

Selv er jeg bare glad at hele Kinect er lagt død.

 

Til spill helt enig. Selv om nok endel barn synes det er trist da noen av dem spillene var ikke så dumme. Selv synes jeg nok Kinect hadde vært mer aktuell idag en noen gang. Ikke til å spille spill. Men som en smart enhet med kamera. Smart enheter er mer populært en noen gang og spill streaming bare vokser å vokser på Twitch,YouTube og Mixer.

Lenke til kommentar

I følge Tom Warren så er Washburn IKKE den nye Elite kontrolleren men noe helt annet. Blir spennende å se :)

 

Ser ut som dette stemmer ja. Virker som det er noe Bethesda relatert også utifra Gamestop sin lille teaser. Til den prisen så må en jo lure litt.... Kanskje det er mus og tastatur løsningen som er på vei? Det er vel litt optimistisk.... Men ja. Spennende å se hva dette er for noe greier. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sagt det tidligere, og sier det igjen.

Vi har nok problemer med 4K som det er pdd.

 

Gevinsten med 8K kontra 4K er også minimal, med mindre man sitter klistra til en 80 tommer av en eller annen dum grunn. 

 

Håper dette jaget etter oppløsning stopper på 4K, og at det heller fokuseres på minst 60 FPS .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...