Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ingen anelse... Men om dem skal lansere full versjonen så burde vel den siste oppdateringen da være rimelig stabil skulle en tro?

Hah!

 

(antar du ikke har prøvd det på PC)

Lenke til kommentar

Joda det har jeg. En noen mnd siden sist nå... Men da kjørte jeg det for det meste uten problemer. 

 

Dette er ekstremt individuelt, noen kjører det uten noe særlig problem mens andre knapt får spilt uten et eller annet. Husker jeg så en video fra tidlig PUBG på Xbox, så faktisk ut som et PS2 spill i 10 fps :p Så faktisk en video i går Dayz på Xbox One S, det virket utrolig smooth, eneste var view distance som var langt under det man får på PC

Lenke til kommentar

Er det virkelig litt delay på stikkebevegelsene i alle spill på xbox? Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt noe særlig konsoll, og jeg er vant til å spille på PC. Men den delayen er hinsides irriterende. Takler rett og slett ikke å spille shooters. Virker som det er verre til tyngre spill det er. Mulig det er pga den lave FPS'en? Når jeg valgte "high framerate" settings i Rise of the Tomb Raider f.eks. ble det en del bedre. Men synd nesten ingen andre spill har denne muligheten. Til og med Rocket League som er relativt lettdrivende spill er det sykt mye delay og nesten umulig og spille pga. lav fps og delay.. Nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte One X nå xD

Får håpe RDR2 blir verdt det. Mulig at dette er en vanesak også. Er jo vant til 100+ fps når jeg i alle år har spilt på PC.

Lenke til kommentar

Er det virkelig litt delay på stikkebevegelsene i alle spill på xbox? Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt noe særlig konsoll, og jeg er vant til å spille på PC. Men den delayen er hinsides irriterende. Takler rett og slett ikke å spille shooters. Virker som det er verre til tyngre spill det er. Mulig det er pga den lave FPS'en? Når jeg valgte "high framerate" settings i Rise of the Tomb Raider f.eks. ble det en del bedre. Men synd nesten ingen andre spill har denne muligheten. Til og med Rocket League som er relativt lettdrivende spill er det sykt mye delay og nesten umulig og spille pga. lav fps og delay.. Nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte One X nå xD

Får håpe RDR2 blir verdt det. Mulig at dette er en vanesak også. Er jo vant til 100+ fps når jeg i alle år har spilt på PC.

 

 

30 fps er vanlig på konsoll og det er helt klart en overgang ifra PC med 60+ fps. Men om du spiller på TV så må du ha det stilt inn på spill modus eller så er det ihvertfall mye forsinkelse. 

Lenke til kommentar

Er det virkelig litt delay på stikkebevegelsene i alle spill på xbox? Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt noe særlig konsoll, og jeg er vant til å spille på PC. Men den delayen er hinsides irriterende. Takler rett og slett ikke å spille shooters. Virker som det er verre til tyngre spill det er. Mulig det er pga den lave FPS'en? Når jeg valgte "high framerate" settings i Rise of the Tomb Raider f.eks. ble det en del bedre. Men synd nesten ingen andre spill har denne muligheten. Til og med Rocket League som er relativt lettdrivende spill er det sykt mye delay og nesten umulig og spille pga. lav fps og delay.. Nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte One X nå xD

Får håpe RDR2 blir verdt det. Mulig at dette er en vanesak også. Er jo vant til 100+ fps når jeg i alle år har spilt på PC.

Høres nesten litt ut som du sliter med en skjerm med høy input lag. Men det er nok også som LarZen sier at det vil være en overgang fra pc med 100fps + og så til konsoll. Lettere å gå andre veien.

Lenke til kommentar

Rykter om at "Xbox All Access" skal rulles ut i USA snart, men kan jo selvsagt utvides om det gir mening etter de ser hvordan det blir mottatt der over?

 

Uansett; fast månedlig pris på både Live og Gamepass slått sammen, med binding i 2 år. Men det inkluderer en konsoll de får beholde. X1S eller X1X avhengig av hvilket "abonnement" man velger. Kan jo være en måte å få en XBOX inn i flere stuer? :)

Lenke til kommentar

Arrrrrrgh!! :realmad:

 

Jeg nevnte for litt siden at jeg slet med savegames i Fallout på min nye X.

Det gis plass til ett enkelt savegame + ett autosave - hver gang jeg saver, eller spillet ønsker å autosave på egenhånd dukker det opp en meldingsboks som forteller at "det ikke er plass til flere saves, vennligst slett noen av de andre før du går videre...".

 

Jeg har fulgt oppskriften som ble gitt for å løse dette - resatt xboxen (men ivaretatt savegames) til factory settings og gjort et nytt forsøk på å spille - samme skjer :wallbash:

 

Jeg føler at dette er en jobb for xbox-support nå. Jeg får jo ikke spillt, og det lille jeg spiller blir helt oppstykket fordi jeg må slette, lagre, slette, lagre hele tiden.

 

Noen som har et tips om hvordan jeg kommer i kontakt med en live-support, aller helst på norsk?

 

Edit: Jeg tror jeg gir opp...

Koste meg enormt med Fallout og storgledet meg til å slappe av litt etter 3 uker med spillefri..

Jeg ser nå at savegames som ble "tatt vare på" under xbox-reset er gamle saves...og nå aner jeg ikke hva som er blitt gjort eller hva som ikke er blitt gjort i spillet...

Jeg KAN gjøre alt på nytt ja, men, synes dette var kjedelig og tok litt piffen ut av meg.

Slo AV.

Får vente til Red Dead før jeg skrur den på igjen tror jeg.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...