Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

In Shadow of the Tomb Raider, we offer two modes for players: High Resolution and High Framerate mode. With the GPU power of the Xbox One X, we were able to get 4K at a constant 30 FPS and with the CPU boost, we are targeting 60 FPS with full HD (1080p) in High Framerate mode.

 

HDR og Dolby Atmos i tillegg

 

https://news.microsoft.com/europe/2018/08/15/why-shadow-of-the-tomb-raider-will-look-incredible-on-the-xbox-one-x/

Endret av kewell79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen av dere fikk med dere Nvidia sin greie idag på Gamescom? Ganske spennende greier som skjer nå. Og mye av det vil nok også komme konsoll spillere til gode rundt 2020.

 

Det skal bli veldig spennende å se hvor mye av disse funksjonene som vil havne i både Xbox og PlayStation. Jeg kan aldri tro at det ikke vil være en form for raytracing på disse. Spesielt med tanke på at konsollene skal vare i x antall år og at forskjellen med og uten er såpass dramatisk. Alternativet er at PC igjen vil få et dramatisk visuelt overtak i en hel konsoll generasjon.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=uIkqY8SEiU4

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen av dere fikk med dere Nvidia sin greie idag på Gamescom? Ganske spennende greier som skjer nå. Og mye av det vil nok også komme konsoll spillere til gode rundt 2020.

 

Det skal bli veldig spennende å se hvor mye av disse funksjonene som vil havne i både Xbox og PlayStation. Jeg kan aldri tro at det ikke vil være en form for raytracing på disse. Spesielt med tanke på at konsollene skal vare i x antall år og at forskjellen med og uten er såpass dramatisk. Alternativet er at PC igjen vil få et dramatisk visuelt overtak i en hel konsoll generasjon.

 

AMD har jobbet og jobber med ray-tracing og mest sannsynlig vil neste generasjons konsoll spill ha noe ray-tracing funksjonalitet. Men jeg vil tro det vil være en godt stykke unna mulighetene til GeForce RTX. Kommende Navi GPU arkitekturen til AMD vil forsatt være basert på GCN, noe jeg antar både PS5 og Scarlett vil bruke.

 

Radeon™ Rays (formerly AMD FireRays) is a high efficiency, high performance GPU accelerated ray tracing software. By tracing the paths of light rays moving through a movie or game scene, Radeon Rays simulates the effects of light rays reflecting and refracting through an environment and interacting with virtual objects – for stunningly photorealistic 3D images.

 

Radeon Rays is targeted at content developers seeking to harness the high-performance ray-tracing capabilities of AMD GPUs, CPUs, and APUs. Asynchronous compute engines within AMD’s GCN-enabled graphics processors allow Radeon Rays to output the data for display into the ray-tracing viewport while the application is simultaneously driving the graphics engine.

Lenke til kommentar

In Shadow of the Tomb Raider, we offer two modes for players: High Resolution and High Framerate mode. With the GPU power of the Xbox One X, we were able to get 4K at a constant 30 FPS and with the CPU boost, we are targeting 60 FPS with full HD (1080p) in High Framerate mode.

 

HDR og Dolby Atmos i tillegg

 

https://news.microsoft.com/europe/2018/08/15/why-shadow-of-the-tomb-raider-will-look-incredible-on-the-xbox-one-x/

Tror jeg som regel vil spille det i 60fps. Men, 4K for litt eye-candy her og der.

https://youtu.be/q-LTaT6qGUg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...