Filmvenn Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Min Xbox One X har fått svart skjerm men har fremdeles lyd. Er dette Black Screen-problemet, eller noe annet? Sjekka med annen HDMI-kabel som ikke funka. Endret 14. august 2018 av Maury Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) In Shadow of the Tomb Raider, we offer two modes for players: High Resolution and High Framerate mode. With the GPU power of the Xbox One X, we were able to get 4K at a constant 30 FPS and with the CPU boost, we are targeting 60 FPS with full HD (1080p) in High Framerate mode. HDR og Dolby Atmos i tillegg https://news.microsoft.com/europe/2018/08/15/why-shadow-of-the-tomb-raider-will-look-incredible-on-the-xbox-one-x/ Endret 15. august 2018 av kewell79 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Vel, det høres jo bra ut på alle vis! Kan man forhåpentligvis bli fornøyd uansett hva man foretrekker Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Min Xbox One X har fått svart skjerm men har fremdeles lyd. Er dette Black Screen-problemet, eller noe annet? Sjekka med annen HDMI-kabel som ikke funka. har skjedd meg et par ganger også. bare å Holde inn hoved knappen på konsollen i 10 sec for hard reset. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) Merkelig nok trengte jeg ikke det. Når jeg sjekket når jeg kom hjem i dag, så funka den helt fint. Men takk for tips! Endret 15. august 2018 av Maury Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Graveyard Keeper hadde release her om dagen og dukket plutselig også opp på GamePass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 BR teaser i slutten ? Spent på hvordan de eventuelt løser kjøretøy... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) 3Dprinta meg ett ratt til stikka i dag. Funker faktisk. Forøvrig nettop kommet en update til forza hvor man kan justere vinkeln på hjula, for enda bredere drifting. Endret 16. august 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Fett, så det konseptet her en dag. Virker ut som det blir forstyrrelser over X-knappen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Fett, så det konseptet her en dag. Virker ut som det blir forstyrrelser over X-knappen. Forstyrrelser over de fleste knapper ? Er jo en "prototype" da, og han som designet den har lakt ut alle filene og bedt folk om å lage sin egen vri på den. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Må bare takke Microsoft for Xbox one x upgrades altså. Runda Red dead for første gang i dag, 2ern står høyt på lista for årets hype Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Hvis man vil ha Forza Horizon 2 så bør man skynde seg, kommer til å bli fjernet for salg ganske snart. https://www.eurogamer.net/articles/2018-08-19-forza-horizon-2-will-reach-end-of-life-status-next-month-and-be-removed-from-the-xbox-store Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Vet ikke om noen av dere fikk med dere Nvidia sin greie idag på Gamescom? Ganske spennende greier som skjer nå. Og mye av det vil nok også komme konsoll spillere til gode rundt 2020. Det skal bli veldig spennende å se hvor mye av disse funksjonene som vil havne i både Xbox og PlayStation. Jeg kan aldri tro at det ikke vil være en form for raytracing på disse. Spesielt med tanke på at konsollene skal vare i x antall år og at forskjellen med og uten er såpass dramatisk. Alternativet er at PC igjen vil få et dramatisk visuelt overtak i en hel konsoll generasjon. https://www.youtube.com/watch?v=uIkqY8SEiU4 1 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Vet ikke om noen av dere fikk med dere Nvidia sin greie idag på Gamescom? Ganske spennende greier som skjer nå. Og mye av det vil nok også komme konsoll spillere til gode rundt 2020. Det skal bli veldig spennende å se hvor mye av disse funksjonene som vil havne i både Xbox og PlayStation. Jeg kan aldri tro at det ikke vil være en form for raytracing på disse. Spesielt med tanke på at konsollene skal vare i x antall år og at forskjellen med og uten er såpass dramatisk. Alternativet er at PC igjen vil få et dramatisk visuelt overtak i en hel konsoll generasjon. AMD har jobbet og jobber med ray-tracing og mest sannsynlig vil neste generasjons konsoll spill ha noe ray-tracing funksjonalitet. Men jeg vil tro det vil være en godt stykke unna mulighetene til GeForce RTX. Kommende Navi GPU arkitekturen til AMD vil forsatt være basert på GCN, noe jeg antar både PS5 og Scarlett vil bruke. Radeon™ Rays (formerly AMD FireRays) is a high efficiency, high performance GPU accelerated ray tracing software. By tracing the paths of light rays moving through a movie or game scene, Radeon Rays simulates the effects of light rays reflecting and refracting through an environment and interacting with virtual objects – for stunningly photorealistic 3D images. Radeon Rays is targeted at content developers seeking to harness the high-performance ray-tracing capabilities of AMD GPUs, CPUs, and APUs. Asynchronous compute engines within AMD’s GCN-enabled graphics processors allow Radeon Rays to output the data for display into the ray-tracing viewport while the application is simultaneously driving the graphics engine. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Noen som kan anbefale noen morsomme slitscreen spill til One X ? Nettopp kjøpt meg konsollen og har lyst på noen splitscreen spill jeg kan spille med kompiser Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Noen som kan anbefale noen morsomme slitscreen spill til One X ? Nettopp kjøpt meg konsollen og har lyst på noen splitscreen spill jeg kan spille med kompiser Opptil flere på denne lista: http://gameranx.com/features/id/134847/article/best-offline-co-op-games-for-xbox-one/ Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 In Shadow of the Tomb Raider, we offer two modes for players: High Resolution and High Framerate mode. With the GPU power of the Xbox One X, we were able to get 4K at a constant 30 FPS and with the CPU boost, we are targeting 60 FPS with full HD (1080p) in High Framerate mode. HDR og Dolby Atmos i tillegg https://news.microsoft.com/europe/2018/08/15/why-shadow-of-the-tomb-raider-will-look-incredible-on-the-xbox-one-x/ Tror jeg som regel vil spille det i 60fps. Men, 4K for litt eye-candy her og der. https://youtu.be/q-LTaT6qGUg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Husk at Xbox Insider er idag. Skal være noen overraskelser. Og for dere som spiller Sea of Thieves så vær logget inn med Microsoft/Xbox kontoen deres på Mixer. Da vil du få denne til båten deres: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå