Grimbeorn Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, hvis du har råd. Med X får du raskere lastetid, 1080p i steden for 900p i en del spill, bedre draw distance, stabilt 30 fps og i noen spill mulighet for 60 fps. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Har en One X og en vanlig førstegenerasjons. Hadde aldri giddet å oppgradere om jeg ikke hadde hatt en 4K tv. Spesielt siden S allerede har HDR som gir den største opplevelsen. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Red Dead Redemption 2: Official Gameplay Video Thursday, August Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Har kjøpt Forza Horizon 7 i butikk på fysisk plate som gjør at jeg må ha den i xboxen min for å spille..Betyr det også at jeg ikke kan dra nytte av windows 10 anywhere og dermed spille forza på PC? Finner hvertfall ikke ut hvordan jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Har kjøpt Forza Horizon 7 i butikk på fysisk plate som gjør at jeg må ha den i xboxen min for å spille.. Betyr det også at jeg ikke kan dra nytte av windows 10 anywhere og dermed spille forza på PC? Finner hvertfall ikke ut hvordan jeg kan gjøre det. Nei, det funker bare om du har digital kopi. Du kan derimot streame xboxen til pcen din og spille forza på det viset. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fysisk kopi blir jo da bare idioti... Sist jeg prøvde stream funksjonen fungerte den ikke slik den burde.. noe lag og streame et 4k spill virker som tar ekstremt mye båndbredde.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Du kan kun streame i 1080p til PC. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Game Pass bare fortsetter å levere.... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Er det sant at det ryktes om en ny xbox? Mente jeg leste det en plass. Vurderer å kjøpe en One X til RDR2. Men hvis det kommer enda en ny en kanskje jeg burde vente? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Er det sant at det ryktes om en ny xbox? Mente jeg leste det en plass. Vurderer å kjøpe en One X til RDR2. Men hvis det kommer enda en ny en kanskje jeg burde vente? Det kommer selvfølgelig en ny Xbox, men vi snakker nok fort 2020/21 i følge rykter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Er det sant at det ryktes om en ny xbox? Mente jeg leste det en plass. Vurderer å kjøpe en One X til RDR2. Men hvis det kommer enda en ny en kanskje jeg burde vente? Kan love deg at det ikke kommer noen ny Xbox før RDR2 kommer ut. Kan og love deg at det kommer en til Xbox, og helt sikkert en til etter det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Ok, jeg skjønner at det kommer en ny, men jeg tenkte kanskje det var en oppgradert verson av one x. ? Da får jeg bare gå for one x Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Sitter å vurderer Xbox One X for Red Dead 2 og da lurer jeg på en ting .... går det an å spille Red Dead Redemption 1 på den? Vet Xbox One S har den. Fullførte aldri eneren så litt gira på å gjøre det først. Det rettferdiggjøre konsollkjøp enda mer Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Sitter å vurderer Xbox One X for Red Dead 2 og da lurer jeg på en ting .... går det an å spille Red Dead Redemption 1 på den? Vet Xbox One S har den. Fullførte aldri eneren så litt gira på å gjøre det først. Det rettferdiggjøre konsollkjøp enda mer Ja, du kan spille akkurat det samme på Xbox One X som på Xbox One S. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 RDR1 har vel X støtte i tillegg også? Mener å huske at det outputter i 4k eller noe på X Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-red-dead-redemption-4k-xbox-one-x-analysis 1 Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Beklager dobbeltposten. Endret 14. august 2018 av Grimbeorn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Kampanje hos Power igjen om noen dager så man kan spare noen kroner på xbox om man har dnb. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Er det mulighet for å få spilt CoD 4 beta? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå