barezell Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Så det er 20% der igjen? Prøvde å se på nettsiden men fant ikke noe info. Forhåndsbestilte faktisk min OneX hos power å sparte en tusenlapp på release. Var. 28-30. juni. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Var. 28-30. juni. Ah damn. Har faktisk ikke sett noe reklame for det.. Jaja, slapp å bruke penger på noe jeg ikke trenger da Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Ah damn. Har faktisk ikke sett noe reklame for det.. Jaja, slapp å bruke penger på noe jeg ikke trenger da Butikken har vel ikke lov til å reklamere med det om jeg ikke tar helt feil. E-post/sms blir sendt fra DNB til de tilbudet gjelder. altså de med mastercard, gjerne 2-3 dager før start. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) Butikken har vel ikke lov til å reklamere med det om jeg ikke tar helt feil. E-post/sms blir sendt fra DNB til de tilbudet gjelder. altså de med mastercard, gjerne 2-3 dager før start. Må sikkert melde meg på noe da for har ikke hørt noe om dette. Takk for info, skal sjekke ut. Edit: måtte melde meg på ja. Supertilbud er eksklusive tilbud til deg med Mastercard fra DNB. Rabatten får du ved å betale med Mastercard fra DNB. Så enkelt er det. Husk å sende <SUPERTILBUD> til 04800. Da får du varsel på SMS hver gang det er Supertilbud. Endret 9. juli 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Xboxen fungerer faktisk glimrende som en 4k UHD spiller med masse muligheter. Har et oppsett hvor jeg bruker både 4k HDR tv og en 1080p projektor om hverandre. Har lest en del tester av dedikerte 4k UHD spillere som har store problemer med å nedskalere korrekt til 1080p fra 4k HDR. Noen klarer det ikke ikke på en bra måte i det hele tatt, andre må man inn i innstillinger å justere. Xboxen gjør alt sammen automatisk Samtidig har den en egen lydinnstilling på unchanged bitstream på blu ray, så man kan kjøre Atmos appen på, for alt annet. Streamer også 4k HDR og Atmos på Netflix. Meget fornøyd altså, perfekt multimedia maskin! ... For meg Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Da kommer Dolby Vision til Xbox one. Først til Netflix men kanskje vi ser en 4K Disc Dolby Vision update seinere. Må ha en tv som støtter siste DV profilen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Når kan en forvente at TV'er støtter alle disse profilene for HDR,HDMI og what not? Er lite opplyst på det feltet og har ingen planer om ny TV enda, men hadde vært fint om produsentene kunne hatt felles standarder. Enlighten me. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 mye fin info om dolby vision her https://www.whathifi.com/advice/dolby-vision-hdr-everything-you-need-to-know Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Når kan en forvente at TV'er støtter alle disse profilene for HDR,HDMI og what not? Er lite opplyst på det feltet og har ingen planer om ny TV enda, men hadde vært fint om produsentene kunne hatt felles standarder. Enlighten me. Nå tror jeg du har missforstått, det fine med masse standarder er at du kan velge hvilken du vil ha! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Jeg vil ikkje kjøpe en ny og flott TV som ikke støtter det ene eller andre. Men om det er en ledende standard her som man trygt sikter seg inn så er det godt for meg. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Som du ser av linken ovenfor, eksisterer det ingen felles satsing. Tipper det tar flere år før et format "vinner". Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Når kan en forvente at TV'er støtter alle disse profilene for HDR,HDMI og what not? Er lite opplyst på det feltet og har ingen planer om ny TV enda, men hadde vært fint om produsentene kunne hatt felles standarder. Enlighten me. Alle Dolby Vision tvr støtter siste DV profilen. Er bare tullet med Lg Oleds siden 2016 som har hatt LCD tv sortnivå med DV. Lg har rullet ut oppdateringer til 2016 nå. 2017 Lg oled tvr får DV fix nummer 3 "snart" og 2018 Lg oled tvr engang i framtiden. Ble drit lei Lg Dolby Vision tullet og lovnader skal mye til at jeg orker tilbake til merket. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Jeg vil ikkje kjøpe en ny og flott TV som ikke støtter det ene eller andre. Men om det er en ledende standard her som man trygt sikter seg inn så er det godt for meg. 8k kommer raskt tipper vi får se flere 8k TV til salgs neste år med HDMi 2.1. Så standard krigen stopper aldri opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 8K blir nok irrelevant i spilling i mange år fremover uansett, sliter nok med 4k slik det er pdd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 4K tenker jeg holder plenty nok i noen år ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Syns og det begrenser seg hvor mye utbytte man vil få av 8K vs 4K (diminishing returns ), med mindre man har planer om å sitte klistret til en 80 tommer. Ser heller at next-gen satser videre på 4K og minst 60FPS. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 FPS > Oppløsning. Alltid. 2 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hvis man har en laptop med 4k skjerm, streamer fra xboxn igjennom xbox appen på windows 10, vil man da få 4k res som man gjør på tvn? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hvis man har en laptop med 4k skjerm, streamer fra xboxn igjennom xbox appen på windows 10, vil man da få 4k res som man gjør på tvn? 99% sikker at maks kvalitet via streaming er 1080p. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Herlig .... og Sony som ikke engang har Atmos på PS4 pro henger virkelig etter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå