XtaZ Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Microsoft and Razer might be working on an Xbox keyboard and mouse partnership Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Mine craft på switch har får MS game score ... en historisk nyhet med cross Game score mellom konsoller. For en harmoni .... Endret 23. juni 2018 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Mulig man må investere igjen i Nintendos lille igjen .... med konsoll love mellom plattformene. New found love og harmoni Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Microsoft Store will soon have wish list, new navigation panel, and installation on other devices Endret 23. juni 2018 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Fantastisk simpelt men genialt .... MS the people company 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Fantastisk simpelt men genialt .... MS the people company Hehe faen du er gal 4 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 En ting er merkelojalitet, en annen er full hjernevasking, føler det begynner å helle mot det sistnevnte her 3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 En ting er merkelojalitet, en annen er full hjernevasking, føler det begynner å helle mot det sistnevnte her Dette er nå på lik linje med nazi Tyskland om ikke verre. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Hæ?! Skal du begynne å disse nazister også nå!?! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Hæ?! Skal du begynne å disse nazister også nå!?! Ligner nå litt på hvordan Hitler trollbindet folket på under andre verdenskrig? Greit nok man er lojal mot et merke men at man skal bli gal er noe helt annet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Calm down og bare feel the gaming Joy... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Bruker MS å ha noe form for sommersalg ala Steam? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Bruker MS å ha noe form for sommersalg ala Steam? Dem hadde for bare noen uker siden om jeg ikke husker helt feil. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Var stort E3 salg da. Usikker på om de pleier ha sommersalg. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 (endret) I fjor hadde de et som varte fra slutten av juni til midten av juli i hvert fall. Usikker på om de skal ha det i år, eller om E3 salget tok over i stedet. Endret 25. juni 2018 av Kadaju Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Mener å huske at de har pleid å ha et salg i august i hvert fall. "Back to School sale" eller noe sånt? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Bare jeg som ser frem mot The Crew 2 i natt? Kan nok telles på to hender antall spill jeg ser frem til i året men er ganske spent på dette, likte The Crew meget godt. Lurer veldig på hvordan er ratt kommer til og fungere med tanke på fly, og hvordan det blir med tvang om og bruke fly, er ikke så glad i og fly så håper jo det er valgfritt bortimot. Blir voldsomt stressende om man må bytte mellom kontroll og ratt hver gang man skal fly. 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Bare jeg som ser frem mot The Crew 2 i natt? Kan nok telles på to hender antall spill jeg ser frem til i året men er ganske spent på dette, likte The Crew meget godt. Lurer veldig på hvordan er ratt kommer til og fungere med tanke på fly, og hvordan det blir med tvang om og bruke fly, er ikke så glad i og fly så håper jo det er valgfritt bortimot. Blir voldsomt stressende om man må bytte mellom kontroll og ratt hver gang man skal fly.Elska betan helt sykt, kjøpte deluxe edtion ? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Nier unlocka og der forsvant jammen meg 3 timer utrolig fort... 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Vet ikke om dette er pga jeg er ned på den første ringen av oppdateringer men hver gang jeg går innpå The Crew 2 mister jeg lyden i spillet, Xbox guiden heller gir ikke lyd. Med en gang jeg lukker spillet er lyden tilbake på xboxen. Noen som har en fiks? Som det er nå får jeg ikke brukt voksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå