samco Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Nier uff.,.litt lei av PS spillene som kommer over til Xbox men selger vel ikke bra nok på Sony plattformen .... Hva blir der neste hele naughty valpen sin back logg ? Gud bedre Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ja, du verden for en tragedie at et av de beste spillene fra i fjor kommer til Xbox også og at en plattform får flere spill 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ja, du verden for en tragedie at et av de beste spillene fra i fjor kommer til Xbox også og at en plattform får flere spill Amen ... Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Vi har tatt Nintendo under vingene Sony Sorry we kan ikke adoptere alle. Endret 22. juni 2018 av samco Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Xbox One trenger jo all den drahjelpen den kan få...men ikke enkelt å skjønne det forstår jeg. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Er det mulig å ignorere brukere her på forumet? 6 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Xbox One trenger jo all den drahjelpen den kan få...men ikke enkelt å skjønne det forstår jeg. Spill får tydeligvis Sony-lus av å være på PS4 først 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Må da bli veldig kjedelig i lengden å hele tiden måtte finne en eller annen måte å rakke ned på Playstation? Sånn som jeg oppfatter det er det nok heller litt misunnelse ute og går. At Nier Automata kommer på One er jo bare positivt. Et godt spill som flere nå får muligheten til å spille. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Nå synes jeg dere skal være snille! Hvordan vet dere at det ikke er kjempegøy å rakke ned på Sony hele tiden, uten å ha prøvd!?! 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Jeg ønsker i hvert fall alle portene velkommen. Håper Persona og Yakuza tar veien over etter hvert også. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Vi har tatt Nintendo under vingene Sony Sorry we kan ikke adoptere alle. 8CF6B8EB-1E66-4B39-883C-DA640A01C79A.gif Ja huff, er jo bare barnespill på PlayStation... Du får sette deg å spille ditt PEGI-18 rangerte Lucky's Tale .... 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ja huff, er jo bare barnespill på PlayStation... Du får sette deg å spille ditt PEGI-18 rangerte Lucky's Tale .... En framtidig tidløs klassiker. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Helt greit at Microsoft tok beslutningen med å ikke hoppe ut i VR på Xbox teknologien trenger å modnes et par 10 år. Argumenter reality er mere stue vennelig. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Argument Reality? Da må det bli et Monty Python spill i hvert fall 3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ja, du verden for en tragedie at et av de beste spillene fra i fjor kommer til Xbox også og at en plattform får flere spill Nå hadde nå samco et mareritt tidligere at alle steam spillene ble tilgjengelig på Xbox One, og ja et mareritt. 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Greit nok at man kanskje ikke trenger alt som er på Steam tatt i betraktning hvor mye drit som finnes der, men, ja, er en del jeg ikke hadde sagt nei takk til i hvert fall. Om man ikke troller så er en holdning hvor man vil ha mindre ting på en plattform man er fan av fullstendig ulogisk på alle vis. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Klarer ikke å legge fra meg Crew 2 beta, ikke hadd det så gøy siden forza horizon 2 ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Anbefaler dere å prøve beta av Warhammer Vermentide 2 som ligger ute nå. Veldig pent og er enda bedre en det første. Det er også et gamepass spill når det slippes ut Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Spilte igjennom alle brettene på det første en gang og er fortsatt dritt lei hele greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå