Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kastet nettopp både 360 og One Kinect I søppelet. Ble aldri brukt.

Kjenner til den følelsen med PS VR eller som jeg kaller det PlayStation ledning marerittet 2 timer bruk rett på Finn.no til salgs.

Ser fortsatt verden i lego pixler...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husker det var en kar her inne rundt PSVR-release som påståelig mente at det ikke var mye kabler og plugger på PSVR.
Selv om vi talte mer enn 10 plugger totalt, ledning meg hytt og dit, til og fra. Så var fanboyholdningen. 
"Nope. PSVR har ikke mange kabler og er kjapt å koble opp"

Antall plugger og kabler alene gjør at jeg gremmes hvis vi har noen gjester på besøk som ikke har prøvd VR og noen få den fikse idéen om at vi skal koble den opp.
Da er det bare å sette av 20 minutter til kabling og kalibrering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir jo det evige med høna og egget, eller noe slikt? Hvem skal gidde å lage spillene når "ingen" har VR headset? Og hvem skal utvikle bedre VR headset, når "ingen" vil ha de som er nå? Og til hvilke maskiner skal de lage VR headset som er så mye bedre enn de gamle, at folk vil kjøpe dem. Og til hvilken pris? Det blir ikke bred utbredelse av et 2x4K headset til 10 000 Kr som krever en PC til 20 000 Kr for å drives...

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Nier med en gang det var mulig til tross for at jeg har platinum på PS4 og også eier det på PC. Gleder meg til en runde til :D

Handlet det først på PC og rundet det, handlet det igjen på PS4 siden jeg bare måtte ha dette stående i hylla! Nydelig spill, skal ha flere

gjennomspillinger på PS4 :) Godt at One folket får sin bit av kaka!

Lenke til kommentar

Ja, har Black Box edition av Nier selv til PS4, i tillegg til at jeg har DLC til det på PS4 og PC og all musikken jeg har kjøpt fra begge spillene, pluss konserten på blu-ray. Så har definitivt støttet Yoko Taro denne generasjonen :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...