CaZpeR Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 De har sluttet å lage de adapterene fordi Microsoft offisielt har skrinlagt kinect. Derfor er de som selges på eBay lagt ut til blodpris. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Har min kinect men ikke adapter kabelen time will tell om jeg kjøper en. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Har min kinect men ikke adapter kabelen time will tell om jeg kjøper en. Den øker vel bare i pris mens tilgjengeligheten blir dårligere. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Kastet nettopp både 360 og One Kinect I søppelet. Ble aldri brukt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Kastet nettopp både 360 og One Kinect I søppelet. Ble aldri brukt.Kunne lett solgt det for flere hundre kroner, men penger er vel ikke viktig for folk.. Eventuelt gitt det bort. Endret 20. juni 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Den øker vel bare i pris mens tilgjengeligheten blir dårligere. Ja tror det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Kastet nettopp både 360 og One Kinect I søppelet. Ble aldri brukt. Kjenner til den følelsen med PS VR eller som jeg kaller det PlayStation ledning marerittet 2 timer bruk rett på Finn.no til salgs. Ser fortsatt verden i lego pixler... 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Husker det var en kar her inne rundt PSVR-release som påståelig mente at det ikke var mye kabler og plugger på PSVR.Selv om vi talte mer enn 10 plugger totalt, ledning meg hytt og dit, til og fra. Så var fanboyholdningen. "Nope. PSVR har ikke mange kabler og er kjapt å koble opp"Antall plugger og kabler alene gjør at jeg gremmes hvis vi har noen gjester på besøk som ikke har prøvd VR og noen få den fikse idéen om at vi skal koble den opp.Da er det bare å sette av 20 minutter til kabling og kalibrering. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) PSVR er faktisk helt grusomt på oppkoblingsiden. Ett sansurium uten like. Endret 20. juni 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 PSVR er faktisk helt grusomt på oppkoblingsiden. Ett sansurium uten like. Ikke ifølge han her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688973&p=23521444 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Microsoft says it’s no longer planning VR support on Xbox Uhhh, kjipt... Greit nok at VR har "floppa" generelt med veldig treg start og lite killer apps og slik, men at de har droppa planene helt er jo rimelig skuffende. Får håpe det bare gjelder One og at de heller utvikler VR til Scarlett. Endret 21. juni 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Ingen overraskelse dette gitt... Inntil det begynner å komme vesentlig bedre VR spill som appellerer til flere så er det nok smart av Microsoft å bare vente. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Blir jo det evige med høna og egget, eller noe slikt? Hvem skal gidde å lage spillene når "ingen" har VR headset? Og hvem skal utvikle bedre VR headset, når "ingen" vil ha de som er nå? Og til hvilke maskiner skal de lage VR headset som er så mye bedre enn de gamle, at folk vil kjøpe dem. Og til hvilken pris? Det blir ikke bred utbredelse av et 2x4K headset til 10 000 Kr som krever en PC til 20 000 Kr for å drives... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Forhåndsbestilte Nier med en gang det var mulig til tross for at jeg har platinum på PS4 og også eier det på PC. Gleder meg til en runde til Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Xbox og Nintendo leker samens Klippet å limte litt...fnis...litt barnslig men litt gøy også.. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Forhåndsbestilte Nier med en gang det var mulig til tross for at jeg har platinum på PS4 og også eier det på PC. Gleder meg til en runde til Handlet det først på PC og rundet det, handlet det igjen på PS4 siden jeg bare måtte ha dette stående i hylla! Nydelig spill, skal ha flere gjennomspillinger på PS4 Godt at One folket får sin bit av kaka! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ja, har Black Box edition av Nier selv til PS4, i tillegg til at jeg har DLC til det på PS4 og PC og all musikken jeg har kjøpt fra begge spillene, pluss konserten på blu-ray. Så har definitivt støttet Yoko Taro denne generasjonen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå