afterall Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Respektabel pressekonferanse av Microsoft! Lite fyll og mye innhold, men det er jo som nevnt lett å gå seg vill i begrepene som blir brukt rundt spill, om de er 'console launch exclusive', eller hva for noe, og hva disse begrepene faktisk betyr. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Microsoft Studios: We Remain Committed to Xbox, Open to Other Platforms “The thread here, that overarching focus, is how do we meet our players on the devices where they are and how do we use our existing franchises as a base,” Booty said. “It’s like ‘Minecraft,’ we are going to go broad.” Does that mean Microsoft could, as it has with “Minecraft,” one day release some of its other owned titles on platforms like the Nintendo Switch? “I think we would keep those options open,” Booty said. “And we have a fantastic relationship with Nintendo. I think it’s far too early to tell with the new stuff we are working on. It feels premature to think about a device strategy before we have a creative vision.” Ser ut til at ønsket mitt om å få muligheten til å spille Halo (eller hvilken som helst annen Xbox tittel) på farta med en Nintendo håndholdt ikke er helt urealistisk i fremtiden Endret 11. juni 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ble virkelig imponert over Microsofts konferanse! Unner de så sykt en opptur, og så er det sunt med konkurranse! Ender nok om med en Xbox One S under TVen etter hvert jeg også. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Yo bros! Noen av dere som har problemer med å kjøpe på CDKeys, eller erfaringer? Tenkte å skaffe meg 12 måneder, men kommer jo f**n meg ikke forbi PayPal's bait & switch Prøvd med alle slags mulige nettlesere. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Vel, MS klarte å overtale meg, plukket opp en xbox one X i dag på elkjøp siden de hadde en så fin pris på den (3790 kr). Har PC også, men noen spill gjør seg godt i sofaen på en stor TV og atmos surround. Vet ikke hvorfor, men jeg syntes også Phil Spencer og retningen han styrer skuta er meget bra. Spørsmålet er vel bare nå om det er for sent etter at han Don Matrick eller hva han het rævkjørte xbox one så mye. Game Pass virker også å være en god tjeneste jeg kommer til å bruke. Kan jeg ha Game Pass men ikke xbox live forøvrig? Meste online spillinga vil jeg gjøre på PC.Veldig imponert over MS nok en gang, dog tror jeg denne generasjonen er "tapt". Så får vi se i årene fremover om de nye studioene kan generere gode titler etc. Noe har de vel gjort rett siden jeg endte opp med å kjøpe en xbox i dag 4 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ja, Gamepass og Live Gold er to separate tjenester, og man trenger heller ikke Gold for å spille multiplayer i Gamepass spillene på PC. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) lett å gå seg vill i begrepene som blir brukt rundt spill, om de er 'console launch exclusive', eller hva for noe, og hva disse begrepene faktisk betyr. Er det så vanskelig da? Exclusive: Eksklusivt til Xbox og evnt Windows. Console launch exclusive: Eksklusivt på Xbox evnt Windows på lansering. Kommer til andre plattformer senere. World premiere: Førstegang det blir offisielt vist. Kommer til flere plattformer. Endret 11. juni 2018 av LarZen 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ser også mange klager over at Xbox ikke lenger har eksklusive. Noe jeg syntes er tullete. Xbox = MS = Windows. Så jeg forstår jo hvorfor de gjør det, samtidig kan man jo diskutere om dette ødelegger for salget av xbox, noe det kanskje gjør. Fordi den delen som har en bra PC kjøper kanskje bare spillet der. Husker jeg endte opp med å kjøpe PS4 bare fordi spill var tilgjengelig der. Og xbox mister jo det nå, som alle first party spillene dems er tilgjengelig på PC.Men for oss "gamere" så er det jo bare flott med valg, det er ikke alle som har råd til en heftig PC, så at vi har valget mellom å spille et spill på konsoll eller pc er jo bare bra.En ideell verden så skulle jo alle spill vært tilgjengelig på alle plattformer, men forstår jo at Sony og Nintendo ikke slipper sine spill til PC. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Det er jo ikke akkurat som om MS har pøst på med «Xbox/PC» eksklusive titler. Jeg kunne godt tenkt meg en Xbox One X jeg, men det er jo bare Halo, Gears og Forza om igjen og om igjen. Når disse spillene ikke interesserer meg så er det for meg liten vits i å kjøpe en Xbox. Det heteste Xbox eksklusive spillet på en stund er «Sea of Thieves», og selv det ble jo slaktet av enkelte for lite innhold og at det er alt for «streamer vennlig». Endret 11. juni 2018 av andypandy 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Var en disturbance in the force når 100 vis av millioner av PS eiere ☺️ Shouted Noooooooooooo!!!! Da kindgom heart ble vist på Xbox one... Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Noen som la merke til at 02.22.2019 var en gjenganger? Anthem, Metro Exodus, Days Gone kommer alle nøyaktig den samme dagen. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Så nå har vi ikke bare Broktober, men også Febrokeruary? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Noen som la merke til at 02.22.2019 var en gjenganger? Anthem, Metro Exodus, Days Gone kommer alle nøyaktig den samme dagen. Så også dette, merkelig egentlig at "alle" velger denne datoen. Var vel også en del i januar? Men februar blir "packed", som igjen vil bety mye backlogs Endret 11. juni 2018 av henrikrox Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Noen som la merke til at 02.22.2019 var en gjenganger? Anthem, Metro Exodus, Days Gone kommer alle nøyaktig den samme dagen. Kan det være datoen for Next Xbox? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Var en disturbance in the force når 100 vis av millioner av PS eiere ☺️ Shouted Noooooooooooo!!!! Da kindgom heart ble vist på Xbox one... 6C30BBC3-C174-456C-BC83-B120BBB2B4B2.jpeg Xbox trenger vel ikke sånne 'barnslige' spill, tenker du vel? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Da starter Xbox Insider straks folkens! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Noen som har fått mixpot'en enda? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Vigor (Bohemia Interactive), foregår i Norge (faktisk fra mitt kjære Tromsø). Blir Xbox eksklusiv, kanskje "play anywhere". https://gematsu.com/2018/06/bohemia-interactive-announces-vigor-for-xbox-one Endret 11. juni 2018 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Vigor (Bohemia Interactive), foregår i Norge (faktisk fra mitt kjære Tromsø). Blir Xbox eksklusiv, kanskje "play anywhere". https://gematsu.com/2018/06/bohemia-interactive-announces-vigor-for-xbox-one Kult! Ikke noe geografinøyaktig til Tromsø såvidt jeg kunne se i traileren, men tøft likevel Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Kult! Ikke noe geografinøyaktig til Tromsø såvidt jeg kunne se i traileren, men tøft likevel umm, ja. må være Tromsø i USA dette. Eller som vanlig, ingen research hvordan et norsk trafikk skilt ser ut. E3 europavei 3. Kan hende de bør endre dette til E8 ? Endret 12. juni 2018 av The Walking Dead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå