Potethode Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Noen som har fått nyss om bilder eller info om et evnt headsett til XBO? 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det undrast eg òg. Vonaleg følger det med - og er ikkje ein ekstrakostnad. Det har vel blitt sagt at det ikke skal være med noe headset, fordi man skal kunne bruke Kinect mener jeg. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Internett kan man miste uten å stå med vann til anklene. Jeg hadde gravearbeid i nabolaget. Andre ganger tar lynet modemet osv. Å akspetere dårligere vilkår uten å vise misnøye høres rett og slett litt dumt ut. Det er klart at MS ville endret vilkårene om de solgte 10 % av forventet antall første måneden. Samtidig er det nok kun økonomisk "straff" som kan endre MS sitt synspunkt på saken. Det er selvsagt økonomi som gjør at de vil ha denne online-verifiseringen også. Uten online verifiseringen ville folk kunne spilt spillene gratis så mye de ville. For at det skal være mulig å spille absolutt alt uten plate verifisering så må man ha online sjekk. Uten det så kunne folk installert sitt spill på kompisers maskiner og alle kunne spilt det gratis. De kunne solgt spillet men fortsatt hatt spillet på maskinen og spilt det osv. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Og "spaden" til Xbone er en tilsynelatende unødvendig online verifisering. Har MS oppgitt noen god grunn for å ha denne saken? Finnes det en god grunn, sett fra forbrukernes ståsted? Edit: Der kom svaret på spørsmålet mitt i posten over. Om verifiseringen kun var FØRSTE gang jeg kjørte spillet, så hadde jeg ikke vært så negativ. Da kunne jeg fortsatt startet opp konsollen uten internett. Jeg kunne også knotet med wifi-hotspot på telefon osv. for en rask verifisering av ett spill. Endret 12. juni 2013 av Sovehest Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Oj se der ja! Det ser jo ikke feil ut! 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Litt info frå Max Payne om Quantum Break. Eg er spent på å få sett meir ifrå dette spelet! http://www.giantbomb.com/videos/e3-2013-let-max-payne-tell-you-all-about-quantum-b/2300-7578/ Oj se der ja! Det ser jo ikke feil ut! Nice! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) unødvendig Endret 12. juni 2013 av Civilix Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 https://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/05/21/interview-with-xbox-ones-chief-product-officer-marc-whitten.aspx “It was my impression at the presentation that it [the Xbox One] was going to come packed in with the Kinect sensor array. It didn’t looked like it was packed in with the headset which to me having the headset was included in the last generation was really a pretty crucial thing that drove chat and media and Xbox Live whilst Sony went with the piecemeal bluetooth accessory thing and in my opinion that really helped Xbox Live become a destination for multiplayer gaming. Do you feel that the new Kinect sensor replaces the headset in terms of multiplayer chat or why aren’t you including a headset?” “I think you’re going to see a lot of cool things about what we are doing with headsets. In are overall strategy we think headsets are great and we want there to be great headset experiences. I do think the new Kinect can, I wouldn’t use the word ‘replacement,’ I think it can be a great communication experience for gaming. And I think actually the capability frankly when in particular powering Skype and allowing it to constantly run so that I can choose between audio only, audio and voice, so that those things can run across games like we’ve been doing with third parties for so long. I think it’s really foundational to how we think about the communication experience. I do believe your going to see a lot of game communications using Kinect, I also think you will see a lot with headsets as well.” Fant det. Headset ikke inkludert. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 https://www.gameinfo...rc-whitten.aspx Fant det. Headset ikke inkludert. Uff. Sitje å hyle til kinect sensoren er temmeleg uaktuelt. For all del, kan jo væra det fungerar bra, men headset er eit must. Eg kjem nok uansett til å bruke Tritton headsettet mitt - men allikevel.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Eg kjem nok uansett til å bruke Tritton headsettet mitt - men allikevel.. Tror du det funker da? Microsoft har jo sagt at Xbone ikke er kompatible med nåværende headset. http://www.ign.com/articles/2013/05/22/xbox-one-incompatible-with-current-gaming-headsets ikke? basert på hva? Et intervju med Xbox One's Chief Product Officer Marc Whitten hvor det blir diskutert. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tror du det funker da? Microsoft har jo sagt at Xbone ikke er kompatible med nåværende headset. http://www.ign.com/a...gaming-headsets Et intervju med Xbox One's Chief Product Officer Marc Whitten hvor det blir diskutert. Tja, sei det .. Ein koplar det jo til med optisk, så lyd vil eg få. Er vel prate-biten som er usikker då. Gjenstår å sjå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Uten online verifiseringen ville folk kunne spilt spillene gratis så mye de ville. For at det skal være mulig å spille absolutt alt uten plate verifisering så må man ha online sjekk. Uten det så kunne folk installert sitt spill på kompisers maskiner og alle kunne spilt det gratis. De kunne solgt spillet men fortsatt hatt spillet på maskinen og spilt det osv. Finnes garantert andre måter å gjøre dette på som er mer forbrukervennlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 XBO vil jo ha Skype integrert i konsollen, men er det Skype som vil bli brukt via voice chat i spill også tro? Lyd kvaliteten via Skype er jo veldig bra, så om en kan bruke det mens en spiller også så er det jo ikke dumt. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Er det eg og meinar - eg seier ikkje at det er slik. Eg berre spekulerar. Så viktig å ikkje sitere meg på det! ;-) Og det er viktig å huske hvem som har mest på spill her. Taper du noe hvis du tar feil? Nei. Taper Sony noe ved og bevisst bedra sine kunder, noe de vil finne ut av senere? Ja. Hva er da mest trolig? Sony vil ha pengene dine, ikke sjela. Tviler på at de vil kødde dette til nå som Microsoft har slengt så mange kunder over til de i en gavepakke. Vil nok bli tatt godt vare på Endret 12. juni 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 XBO vil jo ha Skype integrert i konsollen, men er det Skype som vil bli brukt via voice chat i spill også tro? Lyd kvaliteten via Skype er jo veldig bra, så om en kan bruke det mens en spiller også så er det jo ikke dumt. Jepp, er Skype. De har jo vist hvordan man også skal kunne se den man snakker med om man vil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tror nok headset er et must uansett. Altså, Kinnect står vel gjerne noen meter unna der man sitter, det kan være andre lyder/folk i rommet osv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jepp, er Skype. De har jo vist hvordan man også skal kunne se den man snakker med om man vil. Ja det stemmer det. Nå som det ser ut som det kommer stadig flere mmo type spill til konsoll så er kvaliteten på disse tjenestene mer viktig en noen gang kanskje. Og da har ihvertfall Microsoft med Skype en bra tjeneste der. Lurer på hvordan PS4 sin voice chat blir...den har ikke vært bra på PS3 for å si det mildt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Lurer på hvordan PS4 sin voice chat blir...den har ikke vært bra på PS3 for å si det mildt. Si det. Bør ikke være vanskelig å gjøre det bra. Det jeg lurer på er muligheten for Skype på PS4, det er tross alt tilgjengelig på Vita. Edit: Men akkurat dette er feil kafe å diskutere det i. Endret 12. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Finnes garantert andre måter å gjøre dette på som er mer forbrukervennlig. Nei. Ikke så lenge man skal kunne slippe å bruke plater som verifikasjon. Hvis ikke blir det som i dag, og som det blir på ps4 mest sannsynlig. Altså plata må alltid puttes i maskinen på det man skal spille. Noe som betyr litt tregere lading fordi spillet starter ikke før plata er sjekket f.eks. Mas med å finne platene hver gang man bytter spill osv. Mulig du og mange andre ikke bryr seg om slikt, andre gjør det. Endret 12. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå