barezell Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Får se om det ikke blir ei runde når Detroit er ferdig. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Vampyr kan ligge an til å bli mitt personlige GOTY i år i hvert fall Men, så har jeg da også en voldsom elsk for Viktoriatidens London og perioden like etter århundreskifte, så når alt er så mørkt og dystert som i Vampyr blir settingen veldig tiltalende. Mye skrivefeil og annet, for min del, småpirk gjør jo at det definitivt ikke er et AAA spill, men det tar det igjen i sjarm. Kan virke som at Bloodborne har vært inspirasjon for kampsystemet, men ikke akkurat så presist og raffinert som der. Samt ganske mye enklere å holde seg i live. Spilt 17 timer og bare gjort ferdig 29% i følge achievementstatistikken på Live-kontoen, så jeg får i hvert fall valuta for penga! 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Noen som tror Microsoft klarer og dra i land noe svært søndagkveld ? Hele e3 i fjor var jo for å markedsføre Xn, så nå er det jaggu på tide og komme med noen exclusives, som kan vise full ytelse fra konsollen Det skal sies at selv jeg ønsker mer fra microsoft nå, enn bare 3kløveret sitt Halo/Gears/forza. Se på sony med alt de kommer med, nå er det på tide å steppe up game e og vise hvem som er sjef:-) Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Når er det MS har sin E3? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Hvis du mener Xbox exclusives som ikke også kommer på PC så tviler jeg på at det skjer, takk og pris. Synes forøvrig ikke det var unormalt mye One X markedsføring i fjor og MS sin fremvisning bestod jo nesten kun av en massiv mengde spill nesten uten pause. Men de burde faenmeg komme med en haug med egne IPer av alle slag ja, både nye, gamle og reboots, men for min del så kan de godt slippe de på Nintendo Switch også Endret 8. juni 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Satser på Xbox Cloud annonsering jeg. Få Xbox opplevelsen på en haug av forskjellige enheter. Synes dette eksklusiv greiene er blitt ganske så gammeldags. Litt som E3 egentlig... Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det er stort salg på Xbox spill nå.https://www.reddit.com/r/GreatXboxDeals/comments/8p6amt/2018_xbox_e3_game_sale_via_xbox_store_xbox_one/?st=JI3YJOID&sh=a89da332 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Hvis du mener Xbox exclusives som ikke også kommer på PC så tviler jeg på at det skjer, takk og pris. Synes forøvrig ikke det var unormalt mye One X markedsføring i fjor og MS sin fremvisning bestod jo nesten kun av en massiv mengde spill nesten uten pause. Men de burde faenmeg komme med en haug med egne IPer av alle slag ja, både nye, gamle og reboots, men for min del så kan de godt slippe de på Nintendo Switch også Det er vel nesten en uttalt strategi at de går for å gjøre XBOX til en dedikert gaming PC? Den kjører jo en versjon av Win 10 så vidt jeg har forstått? I teorien kan vel MS la XBOX boote eller kjøre i en windows mode, og tillate installering av et hvilket som helst PC spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det er vel nesten en uttalt strategi at de går for å gjøre XBOX til en dedikert gaming PC? Den kjører jo en versjon av Win 10 så vidt jeg har forstått? I teorien kan vel MS la XBOX boote eller kjøre i en windows mode, og tillate installering av et hvilket som helst PC spill? Har ikke sett noen offentlig uttalelse selv, men det er relativt tydelig at varemerket "Xbox" dreier seg mot GaaS, og at konsollen utelukket blir fordi som ikke kan / vil ha PC av en eller annen grunn i fremtiden. Kjører veldig modifisert versjon av Windows 10, men blant annet Shell API fra vanlig Windows er fjernet, sånn at den kan ikke kjøre vanlige Windows applikasjoner. Om vi noen gang ser en Windows versjon som du får på PCer, på en Xbox, så blir det nok noe lignende nye Windows 10 S . Microsoft har også enn så lenge full kontroll på hvilket OS du kan installere på en Xbox. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Xbox One X med 3 mnd Game Pass til 3790kr på Elkjøp frem til 9. Juni. Endret 8. juni 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Når er det MS har sin E3? 22:00 på søndag:) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Xbox skal starte en merch butikk straks. Krysse fingrene for at det går an å bestille ifra Norge også. Men det er vel tvilsomt... https://gear.xbox.com/en-us/?rtc=1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Dette har vært etterspurt lenge. Nice! Får håpe det blir godt variert utvalg og priser som ikke er helt hinsides all forstand. Endret 9. juni 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Snakka med xbox Norge på facebook:) Skulle ikke forvente nå dårligere e3 i år enn i fjor, iforhold til om de blir å sende i 4K HDR, men kunne ikke bekrefte. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Hvordan er det når man kjøper en brukt xbox uten kvittering, men når jeg registrerer xbox´n med serienummer på xbox.com så står det at jeg har 1 år igjen av garantien. Om den slutter å fungere om 5 mnd får jeg da en ny konsoll eller er jeg fucked ettersom jeg ikke har kvittering? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Nei, da er du ikke fucked. De forholder seg til det som står da du registrerte den på netten.Men hadde det vært snakk om at du ikke var innenfor "nettets garanti", men visste at Xbox-en var under 5 år gammel, da hadde du trengt kvitteringen. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Nei, da er du ikke fucked. De forholder seg til det som står da du registrerte den på netten. Men hadde det vært snakk om at du ikke var innenfor "nettets garanti", men visste at Xbox-en var under 5 år gammel, da hadde du trengt kvitteringen. Takk for svar. Har vi 5 års garanti med kvittering ved kjøp på feks elkjøp? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Takk for svar. Har vi 5 års garanti med kvittering ved kjøp på feks elkjøp? I norge har man alltid 5 års reklamasjonsrett på produkter som er ment til å vare så lenge, noe en xbox er. Så om du skulle havne i en sak hvor butikken sier "sorry - kan ikke hjelpe deg for garantien er utløpt" så sier du bare at du ønsker å benytte deg av reklamasjonsretten istede. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Greier ikke å bli entusiastisk rundt Anthem, det ble bare forsterket etter årets presentasjon. Ser døllt ut og gir meg svært lite altså. Høres ut som noe Destiny opplegg. Svært lite vi såg av Battlefield V også, men nå gleder jeg meg veldig til MS sin konferanse. Skal vise mer der Endret 10. juni 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå