Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser SSX3 er ute nå på XBone, men det står ingen pris oppført. Jeg får bare "sjekk pris", og ser da hva det koster i dollar. Når jeg prøver å kjøpe det får jeg bare en feilmelding. Er det noe jeg kan gjøre? Eller er det ikke tilgjengelig her i Norge, elller noe sånt?

Lenke til kommentar

Ja dette var en kjip GwG.

Hvis det er noen trøst så er PS+ spillene svake den kommende måneden også. Jeg ser ikke for meg det helt store fremover heller. Er begrenset med gode titler de kan «gi bort» på denne måten. Det kommer til å måtte modereres eller bremses.

Lenke til kommentar

Ja dette var en kjip GwG.

Hvis det er noen trøst så er PS+ spillene svake den kommende måneden også. Jeg ser ikke for meg det helt store fremover heller. Er begrenset med gode titler de kan «gi bort» på denne måten. Det kommer til å måtte modereres eller bremses.

Er ikke X-com 2 blant ps+ titlene i juni? Det er jo i så fall ingen dårlig nyhet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Polygon: we’ve heard rumors that Microsoft could announce up to three Gears games, including a traditional sequel, a real-time strategy title in the style of Halo Wars and a battle royale game. Perhaps the franchise will get traction with the larger user base on Windows 10.

milking-cow_iStock-Thinkstock.jpg

Lenke til kommentar

Gamepass spill som dukket opp i dag:

MotoGP 17.

Mega Man Legacy Collection 2.

The Technomancer.

Wasteland 2: Director’s Cut.

Disneyland Adventures

Next Up Hero.

Star Wars: Knights of the Old Republic

Star Wars: The Force Unleashed

Star Wars: The Force Unleashed 2

Alien Hominid HD

Hydro Thunder Hurricane

Battleblock Theater

Lego Star Wars: The Complete Saga

Lenke til kommentar

Fint lite for meg denne gangen på Gamepass, men frister å prøve KotOR igjen. Er veldig lenge siden sist. Men har funnet mye snacks på Gamepass. Ikke minst spiller jeg litt State of Decay 2 nå og da. Ville aldri ha kjøpt det, men det er gratis via Gamepass. Kudos til MS for sånt. :D

Lenke til kommentar

I dag har jeg faktisk sittet med Battlefield 1943 på One noen timer, og det er pokker ta meg morro å prøve igjen. Folk aktive enda også, sikkert som følger av at man kan spille på One.

Men har oppdatert Xbox 360 konsollen nå og tenker å prøve det der heller pga. hendene mine blir helt Jahn Teigen av One sitt mirakelset..

Lenke til kommentar

Hahaha! Jahn Teigen... :p

Sikker på at hendene dine ikke allerede var deformert etter flere år med DualShock kontrollere og derfor føles One kontrolleren ubehagelig til tross for at den er unektelig bedre enn DS på alle måter? Tenk på disse kinesiske damene som brekker føttene sine og binder de for å få såkalte "lotusføtter" og må bruke dokkesko. Regner med det er ubehagelig for disse damene å ta på seg normale og behagelige kvalitetssko nå i dag selv om de er bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...