Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne nok vært greit med noen options her og der, ja. Hvordan noen ved spillstudioene føler at motion blur som er så ekstrem som den er i State of Decay 2 og FF Type 0 er ok i noen forstand er utrolig merkelig for meg, dog. Og jeg er generelt en av de som sjelden legger merke til/bryr meg mye om alt det der i forhold til mange andre. State of Decay 2 kjører visst nok helt grusomt på X også, hvor framerate er uncapped, og dårligere enn på en standard Xbone, og spretter opp og ned over alt, så hadde vært greit om MS kunne ha fått de til å gjøre litt optimalisering før utgivelse i hvert fall.

Lenke til kommentar

Vil anbefale på det sterkeste for de som har en grei PC til og spille State of decay 2 der, Xbox versjonen er en katastrofe. Meget pent også på PC i 1440p, langt mindre motion blur også som var hovedgrunnen til at jeg ikke spiller på konsoll. Men en annen ting, spilte aldri enern men er den vanskeligere? Snart ferdig med hele story og ikke død en gang enda. Flere hundre i ammunisjon, flere biler. Virker ekstremt enkelt til og med om natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...