Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Setter dere PC eller Xbox region til New Zealand så kan dere laste ned og spille State of Decay 2 via GamePass nå.

Eurogamer har vel kjørt en sjelden 'avoid' på State of Decay 2?

IGN rapporterer samme bugs som Eurogamer, men gir det likevel 7,5. Virker som en tittel å holde seg unna til bugs er fikset, og deretter en smakssak..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er State of Decay 2 ute for GamePass medlemmer på både Xbox og PC. 

Skal bli spennende å prøve det. Har dessverre ikke lest så mye bra om det. Vel utenom det hardbarka Xbox fans som er i full forsvars modus dem siste dagene har skrevet... :nei:

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Blir nok og prøve State of Decay 2 på xbox one x. Får håpe det er sånn noenlunde bra. Har ennå til gode og spille gjennom God of War 2018 og shadow of the colossus på pro,en så har nok og drive tiden med. Så kommer jo Detroid på fredag. Får ikke tid til og jobbe lenger :)

Endret av Walkyrje
Lenke til kommentar

Spilte det i ca 15 minutter i går. Det første som skjedde når jeg starta var at spillet ikke ville loade XBL accounten min så jeg måtte restarte. Neste bug var med en gang jeg kom inn i spillet og fyrte opp grafikken på ultra og plutselig så alt ut som noe Virtual Boy greier, altså bare rødt og svart. Etter ny restart så fikset grafikken seg og jeg gjorde introen å kom meg til første området hvor multiplayer er enablet, men plutselig gikk frameraten bananas og hoppet konstant mellom 60 og 20 FPS sånn ca hvert andre sekund, og med det trykket jeg bare alt+f4 og fyrte opp Elder Scrolls Online istedet.

Hadde uansett null forventninger til etterfølgeren av ett spill som var dritkjedelig og hadde nok aldri rørt det uansett om det ikke var på GamePass, så ikke noe tap for min del :p

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå forventet vel ingen at en budsjett-tittel laget av en liten utvikler skulle måle seg med GoW og dets giga budsjett heller. Er en god del søppel i PS biblioteket også.

Nei, det er ikke akkurat noen konsollselger, men det er jo nesten sånn det blir presentert av Microsoft da de ikke har så veldig mye annet å vise til akkurat nå.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat en tittel som kan måle seg opp mot God of War eller et hvilket som helst PlayStation -ekslusivt spill.

Pleier du sammenlikne fly med båter? Sist jeg sjekket var GoW et 1 - spiller spill. Jeg er ellers usikker på hvilket PS4 exclusive zombie/survival co-op multiplayer vi skal sammenlikne mot?..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Ikke akkurat en tittel som kan måle seg opp mot God of War eller et hvilket som helst PlayStation -ekslusivt spill.

Pleier du sammenlikne fly med båter? Sist jeg sjekket var GoW et 1 - spiller spill. Jeg er ellers usikker på hvilket PS4 exclusive zombie/survival co-op multiplayer vi skal sammenlikne mot?..

Tenkte mer på spillets kvalitet, ikke sjanger. For ikke å snakke om spillets evne til å selge flere konsoller, som jeg tror er liten eller ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar

Jeg synes det har fått en veldig god mottakelse sett i forhold til bugs'ene som rapporteres om. Nesten 70% på metacritic for både PC og XBOX versjonen. Tenker vi så på at det er et nisje spill fullt av "day one bugs". Så er ~70% nesten uforskammet høyt. Har sett litt streamer nå, og det ser i grunnen ut som et spill jeg absolutt kommer til å ta en titt på når det har blitt patchet litt. Og for folk med Game Pass.. Vel, da er det jo "gratis", eller rettere sagt; et av snart 200 spill man får tilgang til. Og mulighet til å spille co-op mot noen på PC uten å måtte kjøpe spillet en gang til. Så igrunnen ikke mye igjen man har rett til å klage på da... Vel, ikke for meg ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Pleier du sammenlikne fly med båter? Sist jeg sjekket var GoW et 1 - spiller spill. Jeg er ellers usikker på hvilket PS4 exclusive zombie/survival co-op multiplayer vi skal sammenlikne mot?..

Tenkte mer på spillets kvalitet, ikke sjanger. For ikke å snakke om spillets evne til å selge flere konsoller, som jeg tror er liten eller ikke-eksisterende.

Blir ofte sånn når man leter etter feil mens man flyr videre på den berømte rosa skyen til Sony.

Lenke til kommentar

Pleier du sammenlikne fly med båter? Sist jeg sjekket var GoW et 1 - spiller spill. Jeg er ellers usikker på hvilket PS4 exclusive zombie/survival co-op multiplayer vi skal sammenlikne mot?..

Blir ofte sånn når man leter etter feil mens man flyr videre på den berømte rosa skyen til Sony.

Jeg leter ikke etter feil. Alle anmeldelser og gameplay-videoer jeg har sett/lest forteller meg at State of Decay 2 er et middelmådig spill.

Favoriserer ikke Sony heller, jeg liker Nintendo også. Og Xbox 360 er konsollen jeg liker best av alle (untatt PS2) så jeg ønsker virkelig at MS skal finne tilbake til gamle kunster. Sony og Nintendo har godt av litt konkurranse.

Lenke til kommentar

Tok en liten kikk på State og Decay 2 siden jeg har game pass enn så lenge. Var jo ikke så ille som alle skal ha det til, hadde det faktisk gøy.

Hva man får ut av det kommer vel litt an på hva man forventer. Dessuten liker jeg X-COM bedre enn Halo, sånn for referansens del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...