Gudleif Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Noen som har fått feilmeldingen 0x80d02017 ved installasjon/oppdatering av "Originale X-box avatarer" på Xbox-X? Denne oppdateringen står nå i kø på min konsoll etter en oppdatering (trolig fra i natt). Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Jeg hadde samme feil. Ignorerte den og lot den være. Dagen etterpå ble den installert som vanlig etter at jeg skrudde på Xboxen igjen. Endret 29. april 2018 av Cappo Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Hvilket spill ble annonsert fra Remedy? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Cretative director og max payne! Insane! 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kommer det et nytt Max Payne driter jeg på meg. En av mine aller beste spillopplevelser noen sinne, spesielt 1 og 2. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Håper på mer mr. Scratch.... (sam lake dukker opp en liten tur i denne videoen også). (Dog de kunne dog droppet dubbingen. Ser/høres til tider litt feil ut....) Endret 1. mai 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kommer det et nytt Max Payne driter jeg på meg. En av mine aller beste spillopplevelser noen sinne, spesielt 1 og 2. Helt enig. Knallgode spill! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kommer det et nytt Max Payne driter jeg på meg. En av mine aller beste spillopplevelser noen sinne, spesielt 1 og 2. Screenshot tatt av den uttalelsen (håper nå på Max payne 4 ?) 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Max pain var greit ikke mye å skryte av en nytt Alan Wake da snakker vi episk .... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 De to første Max Payne var en svært fornøyelig opplevelse på PC tilbake den gang. 3’er spilte jeg derimot på PS3 og fikk det aldri helt under huden altså. Men ja takk til både Max Payne og Alan Wake Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Max Payne 3 led av for mange og lange cutscener. Gameplayet var for så vidt bra, men det ble for lite av det. De to første spillene er derimot blant de aller beste action-spillene, spør du meg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kommer det et nytt Max Payne driter jeg på meg. En av mine aller beste spillopplevelser noen sinne, spesielt 1 og 2. Screenshot tatt av den uttalelsen (håper nå på Max payne 4 ) Hehe, blir spennende å se om du får bruk for kommentaren. Håper selvsagt på det selv! Max pain var greit ikke mye å skryte av en nytt Alan Wake da snakker vi episk .... Alan Wake var bra - men å spille Max Payne 1 når det kom og Matrix og bullettime var "the shit", det var ekstremt bra. Følte det var mange steg frem når det kom til 3rd person shooters. De to første Max Payne var en svært fornøyelig opplevelse på PC tilbake den gang. 3’er spilte jeg derimot på PS3 og fikk det aldri helt under huden altså. Men ja takk til både Max Payne og Alan Wake Samme her. Spilte 3 på PS3 og ble ikke helt fenget av det. De måtte jo prøve seg på noe nytt og jeg syns ikke helt "Max Payne the brazilian bodyguard" funket helt. Digget brettene som var et tilbakeblikk til noir stilen. Max Payne 3 led av for mange og lange cutscener. Gameplayet var for så vidt bra, men det ble for lite av det. De to første spillene er derimot blant de aller beste action-spillene, spør du meg. Helt enig! Måten cutscenes var i 3 var også mye dårligere enn tegneseriestripene i de to første. Fikk nesten epilepsi av alle effektene som var så unødvendige i cutscensene også. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Game pass øker fra 59 til 99 kr fra 1. Juni Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Fikk melding idag jeg også. En kraftig økning....Men om dem fortsetter å legge til spill som dem gjør nå så går nok det greit for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 De såg vel det at det opplegget der ikke var særlig bærekraftig i det lange løp nei. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Vel, det er såpass tidlig å sette opp prisen at det irriterer faktisk litt at de ikke var så ærlige at de i det minste kalte det for et introduksjonstilbud. Selv om 99Kr kanskje er en mer realistisk pris. Så er en økningen på 68% helt koko. Skal vi liksom tro at de bare bomma med så mye liksom? Men, for de som har råd, så er det vel ikke noe problem å betale for et år eller 2 fremover heller. Så får man forlenget "hvetebrødsdagene" litt ihvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Høres ut som Xboxen, eller mer spesifikt HDD'en synger på siste vers. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Høres ut som Xboxen, eller mer spesifikt HDD'en synger på siste vers. Heldigvis enkelt å bytte om du ikke har garanti/reklamasjon på boksen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Husker ikke hvor den er kjøpt en gang, tror ikke den er 5 år gammel alt. Kjøpte etter at den kom offisielt til Norge, september 2014 sånn ca. Blir vel å skru den opp og se hva jeg finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå