Crazy Joe Davola Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 En liten video som viser forskjellen. https://www.youtube.com/watch?v=qyoUtEmzCl4 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Steike... Red Dead Redemption får Xbox One X støtte idag.... Høres utrolig gledelig ut. spilte det litt i går Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Rimelig grei oppgradering det der ja Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ja det skal bli gøy å spille det her igjen. Og det ser ut som den zombie utvidelsen er oppgradert også. Og her er spillet på PlayStation4. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Noen som vet om oppdateringen er ute. Ser rimelig bra ut på xbx,en min allerede. lasta det ned i går. Og har ikke sett noen oppdateringer. Om det ikke har skjedd i natt mens jeg sov. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Venter på at Dragon Age 2 får støtte for Xbox One. Ikke spilt ferdig enda Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Noen som vet om oppdateringen er ute. Ser rimelig bra ut på xbx,en min allerede. lasta det ned i går. Og har ikke sett noen oppdateringer. Om det ikke har skjedd i natt mens jeg sov. Kom i går. Spilt en del og det er nydelig! Men når man panorerer kameraet så kan det virke som det er noe bugs i blandt (?) Team Xbox får min respekt iallefall! Det er sånne klassikere som man ikke har på PC de burde bruke mest tid på. Selvom jeg forstår at endel fortsatt kun har konsoll og vil spille en bedre versjon på sin (nye) konsoll. Endret 11. april 2018 av cuberen Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Noen som vet om oppdateringen er ute. Ser rimelig bra ut på xbx,en min allerede. lasta det ned i går. Og har ikke sett noen oppdateringer. Om det ikke har skjedd i natt mens jeg sov. Kom i går. Spilt en del og det er nydelig! Men når man panorerer kameraet så kan det virke som det er noe bugs i blandt (?) Team Xbox får min respekt iallefall! Det er sånne klassikere som man ikke har på PC de burde bruke mest tid på. Selvom jeg forstår at endel fortsatt kun har konsoll og vil spille en bedre versjon på sin (nye) konsoll. Helt enig med at det er nydelig. Jo har sett noen hester og slikt som kan stå i løse lufta om jeg panorer fort med kamera. Men ødelegger ikke spillet av den grunn. Har en brukbar pc Men er konsollen,e som blir mest brukt her i huset. Finnes det en liste noen plass der det er lista opp gamle 360 spill som har 4k støtte. Vet Oblivion har det. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Enig at det ikke ødelegger spillet. Her er liste over 360 spill som er forbedret for X, ser ut som det er 17 stk nå. Trykk på "Filter by: Xbox One X Enhanced Games" Endret 11. april 2018 av cuberen 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Enig at det ikke ødelegger spillet. Her er liste over 360 spill som er forbedret for X, ser ut som det er 17 stk nå. Trykk på "Filter by: Xbox One X Enhanced Games" Supert. Takker så mye 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) En på reddit sier at man kan få totalt 19,800 total Gamerscore fra alle Minecraft versjonene siden de har separat achievement liste. Bedrock versions: 15,750 GS Android (1750 GS)Apple TV (1750 GS)Gear VR (1750 GS)iOS (1750 GS)Kindle Fire (1750 GS)Nintendo Switch (1750 GS)Windows 10 (1750 GS)Windows 10 Mobile (1750 GS)Xbox One (1750GS)Legacy console versions: 4,050 GS Xbox 360 Edition (2025 GS)Xbox One Edition (2025 GS) Noen her som er mann nok til challengen? Endret 13. april 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Enda ikke rørt Minecraft 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Har spilt bittelitt minecraft på raspberry pi - bare fordi det går ann og fordi det følger med standard OS til raspberry pi. Ellers aldri rørt greiene, og aldri skjønt fasinasjonen heller.. springe rundt å bygge\rive firkantklosser? Men det er jo utrolig populært konsept da, så må være bare jeg som ikke skjønner det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Enda ikke rørt Minecraft Hva? Har du ikke spilt Minecraft Mala? Det er jo et helt fantastisk spill. Og et utrolig viktig spill i spill historien. Det må du gjøre noe med altså! Men kanskje vente til Xbox One X utgaven kommer. (Om du har X, husker ikke i farta... ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Jeg er nok en av de som ikke fatter det spillet, er ikke så kreativ av meg heller Ser nevøene mine har herja mye i Minecraft da, de koser seg Har ikke One X nei, umulig å rettferdiggjøre for min del. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Har aldri prøvd det jeg heller selv om gameplayet absolutt er min greie, i alle fall i Terraria og Starbound-form . Problemet med MC for meg er at grafikken/stilen er så ufattelig motbydelig at jeg har null interesse for å spille det. Endret 13. april 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Har spilt det litt igjennom årene (på PC riktignok), mods er mer eller mindre et must for min del. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Aldri rørt og kommer nok aldri til å røre. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Blir test av Skyrim 4k i helga free to play .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå