LarZen Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Helt uenig Psn er tregere spesielt når man skal innpå store og menyene der .... Xbox one x er lynkjapp mot Psn Det der er bare direkte løgn. Hva er greia liksom? 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 *snip* Vær obs på at i kartet til FC5 så er mest trolig det ingen fps cap. Dvs at konsollen girer opp på maks. Samme skjer hos meg i det spillet. Og mange andre spill i fks pause,kart,inventory etc. Varierer ifra spill til spill. Så om det er kun når du har oppe kartet at maskinen girer opp som dette så er det ikke noe å bry seg om da det ikke er noe galt med maskinen. Er den slik konstant derimot så er det noe galt med den. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Helt uenig Psn er tregere spesielt når man skal innpå store og menyene der .... Xbox one x er lynkjapp mot Psn Det der er bare direkte løgn. Hva er greia liksom? Helt motsatt Larzen tar sikkert 3/4 sekunder før jeg kommer innpå Psn store mot Xbox som er instant Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Helt uenig Psn er tregere spesielt når man skal innpå store og menyene der .... Xbox one x er lynkjapp mot Psn Det der er bare direkte løgn. Hva er greia liksom? Helt motsatt Larzen tar sikkert 3/4 sekunder før jeg kommer innpå Psn store mot Xbox som er instant Vil du filme det for oss? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Pluss innlogging tid mot Xbox er innlogget instant mot Psn velg bruker og vent i par 3 sekunder .... Synd jeg er mere ærlig og ser feil ... som 4:4:4 problemet Ps4 har på en kalibret tv mot Xbox one Ps4 black crusher skygge detaljer med AvS pattern på en USB mot Xbox one med samme patterns i 4:4:4 noe jeg så tidlig med last of Us som i mørke scener ivar for mørk uten fine bilde detaljer. Ble testet og feil funnet med Ps innstillinger må bruke 2:0:0 på Ps4 desverre. Endret 8. april 2018 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Helt uenig Psn er tregere spesielt når man skal innpå store og menyene der .... Xbox one x er lynkjapp mot Psn Det der er bare direkte løgn. Hva er greia liksom? Helt motsatt Larzen tar sikkert 3/4 sekunder før jeg kommer innpå Psn store mot Xbox som er instant Vil du filme det for oss? Nei bare å teste selv ikke akkurat vanskelig å se forskjellen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Må nesten koble opp One igjen og loke litt rundt tror jeg. Men market place på One er vel enda ett kaosmanifest,ruter og sorgens kapittel enda tenker jeg? Endret 8. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Min spille tv Sony A1 blir kalibrert Tirsdagen av Kalibrerings mannen.no fikk endelig Dolby Vision oppdateringen og Oled tvn har blitt kjørt in siden black friday 2017 så den er bulletproof og klar. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 *snip* Vær obs på at i kartet til FC5 så er mest trolig det ingen fps cap. Dvs at konsollen girer opp på maks. Samme skjer hos meg i det spillet. Og mange andre spill i fks pause,kart,inventory etc. Varierer ifra spill til spill. Så om det er kun når du har oppe kartet at maskinen girer opp som dette så er det ikke noe å bry seg om da det ikke er noe galt med maskinen. Er den slik konstant derimot så er det noe galt med den. Skjer særlig når jeg åpner kartet. Men girer opp like mye innimellom hvert 5-6 min. Viftene er dog konstant hørbare under spilling, ikke ellers. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Har du prøvd å vare sette den ut på gulvet. FC5 er jo rimelig grafisk intensivt, så det jobbes jo godt på innsiden. Bare for å høre hvordan den låter med bra luft rundt. Endret 8. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Takk for tips. Skal prøve det i morgen. Det er nok grafisk krevende å kjøre FC5 og AC Origins, men tv’en har bare full HD uten HDR. Lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde hatt 4K og HDR? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Etter noen timer I FC5 4K HDR så bråker den veldig mye inni der, men samtidig så er det vanvittig varmt der da. X'n blåser varmluft ut bak som blir innesperret baki der.Men har jeg den utenfor tvbenken så hører jeg den ikke i det heletatt, uansett hvor lenge jeg spiller.Tipper kjøleribben din er dårlig montert eller at dem har slurvet med pastaen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Det der er jo å bokstavelig talt be om viftebråk ja Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Trodde Below var kansellert, men det ser ut som det fortsatt er på vei. Liker det jeg ser i videoen. https://www.youtube.com/watch?v=5kJGeDuZeIc Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Jeg trodde det var lansert og glemt jeg Er vel noen år siden vi såg dette på E3? Ellers blander jeg med noe annet kanskje? Endret 9. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg trodde det var lansert og glemt jeg Er vel noen år siden vi såg dette på E3? Ellers blander jeg med noe annet kanskje? Stemmer på en prikk. ble vist frem på E3 når Xbox One ble lansert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ah..var vel i de tidene når "indie" var hippt og både Sony og MS gjorde stort nummer av slike spill noen år Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Min One X er helt grusom i menyene. Aldri opplevd maken. Er det eksklusivt til X pga ny konsoll eller har de vært sånn hele tiden? (ref postene tidligere i tråden) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Testa min i går One S i går, lasta ned litt forskjellige Gold titler. Ganske snappy i menyene overall. Men igjen, den er knapt brukt. Lastet ned siste versjon i går og, mulig det tømte dette bufferet. Endret 9. april 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Min føles ikke noe spesielt treg i hvert fall. Kunne så klart vært raskere, men det går vel for det meste av dataprogrammer Tar litt tid å laste inn all spillene jeg har innstalert, men så har jeg også to eksterne disker og mer spill innstalert enn jeg egentlig trenger også så... Angående viftestøy, min hadde det problemet at vifta begynte å spinne opp noe voldsomt hvert 10-15 min eller noe sånt, da spesielt mens jeg spilte AC: Origins, men etter en av alpha oppdateringene til Xbox OSet for en måned eller litt mer siden så har jeg ikke hatt noe av det. Plutselig bare slutta så kan virke som at det var en software feil med tanke på varmefølinga for min konsoll i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå