Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip*

Vær obs på at i kartet til FC5 så er mest trolig det ingen fps cap. Dvs at konsollen girer opp på maks. Samme skjer hos meg i det spillet. Og mange andre spill i fks pause,kart,inventory etc. Varierer ifra spill til spill. 

Så om det er kun når du har oppe kartet at maskinen girer opp som dette så er det ikke noe å bry seg om da det ikke er noe galt med maskinen. Er den slik konstant derimot så er det noe galt med den.

Lenke til kommentar

Helt uenig Psn er tregere spesielt når man skal innpå store og menyene der .... Xbox one x er lynkjapp mot Psn

Det der er bare direkte løgn. Hva er greia liksom?

Helt motsatt Larzen tar sikkert 3/4 sekunder før jeg kommer innpå Psn store mot Xbox som er instant

Lenke til kommentar

Helt uenig Psn er tregere spesielt når man skal innpå store og menyene der .... Xbox one x er lynkjapp mot Psn

Helt motsatt Larzen tar sikkert 3/4 sekunder før jeg kommer innpå Psn store mot Xbox som er instant

Vil du filme det for oss?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pluss innlogging tid mot Xbox er innlogget instant mot Psn velg bruker og vent i par 3 sekunder .... Synd jeg er mere ærlig og ser feil ... som 4:4:4 problemet Ps4 har på en kalibret tv mot Xbox one

Ps4 black crusher skygge detaljer med AvS pattern på en USB mot Xbox one med samme patterns i 4:4:4 noe jeg så tidlig med last of Us som i mørke scener ivar for mørk uten fine bilde detaljer. Ble testet og feil funnet med Ps innstillinger må bruke 2:0:0 på Ps4 desverre.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Vil du filme det for oss?

Nei bare å teste selv ikke akkurat vanskelig å se forskjellen.

Lenke til kommentar

*snip*

Vær obs på at i kartet til FC5 så er mest trolig det ingen fps cap. Dvs at konsollen girer opp på maks. Samme skjer hos meg i det spillet. Og mange andre spill i fks pause,kart,inventory etc. Varierer ifra spill til spill.

Så om det er kun når du har oppe kartet at maskinen girer opp som dette så er det ikke noe å bry seg om da det ikke er noe galt med maskinen. Er den slik konstant derimot så er det noe galt med den.

Skjer særlig når jeg åpner kartet.

Men girer opp like mye innimellom hvert 5-6 min.

Viftene er dog konstant hørbare under spilling, ikke ellers.

Lenke til kommentar

foJxmK8.jpg

Etter noen timer I FC5 4K HDR så bråker den veldig mye inni der, men samtidig så er det vanvittig varmt der da. X'n blåser varmluft ut bak som blir innesperret baki der.

Men har jeg den utenfor tvbenken så hører jeg den ikke i det heletatt, uansett hvor lenge jeg spiller.

Tipper kjøleribben din er dårlig montert eller at dem har slurvet med pastaen.

Lenke til kommentar

Testa min i går One S i går, lasta ned litt forskjellige Gold titler. Ganske snappy i menyene overall. Men igjen, den er knapt brukt. Lastet ned siste versjon i går og, mulig det tømte dette bufferet.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min føles ikke noe spesielt treg i hvert fall. Kunne så klart vært raskere, men det går vel for det meste av dataprogrammer :p Tar litt tid å laste inn all spillene jeg har innstalert, men så har jeg også to eksterne disker og mer spill innstalert enn jeg egentlig trenger også så...

Angående viftestøy, min hadde det problemet at vifta begynte å spinne opp noe voldsomt hvert 10-15 min eller noe sånt, da spesielt mens jeg spilte AC: Origins, men etter en av alpha oppdateringene til Xbox OSet for en måned eller litt mer siden så har jeg ikke hatt noe av det. Plutselig bare slutta så kan virke som at det var en software feil med tanke på varmefølinga for min konsoll i hvert fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...