samco Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Husker ikke sist min Ps4 pro var slått på før siste FW oppdateringen i vertfall Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Husker ikke sist min Ps4 pro var slått på før siste FW oppdateringen i vertfall Også en svært anekdotisk måte å se det på :-p salgstall og brukerstatistikk sier noe annet. Men skuffet over sea of thieves... glad jeg hadde prøve på game pass fordi dette var en skikkelig nedtur :-( artig en liten stund og så er det repetivt til de grader.... Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Husker ikke sist min Ps4 pro var slått på før siste FW oppdateringen i vertfall Også en svært anekdotisk måte å se det på :-p salgstall og brukerstatistikk sier noe annet. Men skuffet over sea of thieves... glad jeg hadde prøve på game pass fordi dette var en skikkelig nedtur :-( artig en liten stund og så er det repetivt til de grader.... Har ikke gitt det tid enda ... to many games to lill time Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 (endret) Meget happy med Farcry på OneX hittil. Ser temmelig nydelig ut i 4K med HDR. Merker litt framedrops til tider, men det går helt fint på ett singeplayer spill man ligger opp ned i sofaen å spiller. Annbefales. Endret 2. april 2018 av Complexity Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Meget happy med Farcry på OneX hittil. Ser temmelig nydelig ut i 4K med HDR. Merker litt framedrops til tider, men det går helt fint på ett singeplayer spill man ligger opp ned i sofaen å spiller. Annbefales. Kan ikke si at jeg merker framdrops, men har merket en del bugs med grafikken, spesielt når man flyr helikopter. Spillet kan trygt anbefales. Meget underholdende i coop. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Noen spill og anbefale på gamepass? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Sea of Thieves Farming SimulatorEuro FishingTomb RaiderCities SkylinesDirt RallyGears of War 4The HunterMad Max Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nice sjekke disse ut. Knekt armen så greit med litt konsoll spilling nå fremfor PC Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nice sjekke disse ut. Knekt armen så greit med litt konsoll spilling nå fremfor PC The hunter er jo faktisk bra. Morro når man er to også. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nice sjekke disse ut. Knekt armen så greit med litt konsoll spilling nå fremfor PC The hunter er jo faktisk bra. Morro når man er to også. Hvordan er the hunter grafisk? Har det på PC og der ser det ekstremt bra ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 På Xbox One X så ser det ihvertfall rimelig heftig ut. Sikkert 900p på den eldre utgaven.. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Spilte litt The hunter men synes bildet var ekstremt uskapt. Vill motion blur og dårlig draw distance om man sammenligner på PC. Kan umulig være i 4K på Xen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Får man like mye mods til Cities Skyline på Xbox som til PC? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Noen som vet et nettsted som har "billig" nedlastingskode til Far Cry 5 Xbox?Synes CDKeys er vel drøy på 550,- og skulle gjerne hatt det til under 500,-(Er ikke interessert i disk-utgaven, da jeg foretrekker et onlinespillbibliotek) Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg kjøpte hos cdkeys for 472kr for 1 mnd siden. Har de satt opp prisen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Spilte litt The hunter men synes bildet var ekstremt uskapt. Vill motion blur og dårlig draw distance om man sammenligner på PC. Kan umulig være i 4K på Xen? 1620p på Xbox One X. Synes det ser bra jeg. Men for meg så virker det som det ikke er noe motion blur filter? Om det er et så er det ihvertfall veldig svakt. Med så mye foilage i 30 fps så kan det bli litt hardt på øyne. Nå er det heldigvis et spill med forholdsvis rolige bevegelser så det går akkurat greit. For meg ihvertfall. Endret 6. april 2018 av LarZen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg kjøpte hos cdkeys for 472kr for 1 mnd siden. Har de satt opp prisen? Ja, både de har satt opp, og valutasvingninger. Nå er den oppe i 563,- NOK. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Noen som vet et nettsted som har "billig" nedlastingskode til Far Cry 5 Xbox? Synes CDKeys er vel drøy på 550,- og skulle gjerne hatt det til under 500,- (Er ikke interessert i disk-utgaven, da jeg foretrekker et onlinespillbibliotek) Det koster vel 60 dollar i US xbox store. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Spilte litt The hunter men synes bildet var ekstremt uskapt. Vill motion blur og dårlig draw distance om man sammenligner på PC. Kan umulig være i 4K på Xen? 1620p på Xbox One X. Synes det ser bra jeg. Men for meg så virker det som det ikke er noe motion blur filter? Om det er et så er det ihvertfall veldig svakt. Med så mye foilage i 30 fps så kan det bli litt hardt på øyne. Nå er det heldigvis et spill med forholdsvis rolige bevegelser så det går akkurat greit. For meg ihvertfall. Jo da, spillet ser pent ut. Litt skuffende at draw distance er så lav i et sånt type spill. Ofte man ser dyr hundre meter fra deg perfekt der det egentlig er masse gress, sånt liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Noen andre som sliter med at konsollrn er treg på dashbordet? Plutselig henger det i flere sekunder om gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå