CaZpeR Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Noen som har gaming headsett og anbefale ? Kjøpte meg Turtle beach stealth 700x, men det kutta lyden noe sinnsykt, så må få skaffa meg noe annet. Max pris 2000 kr, må være tråløst, kan bruke kabel til kontroller så lenge jeg slipper adapter boksen.Selv har jeg astro a50 (over 2000,-) og er veldig fornøyd med det mtp. Både lydkvalitet og fysisk kvalitet. Det har en trådløs lillebror som koster under 2000,-: https://www.komplett.no/product/963712/gaming/lyd/traadloese-headset/astro-a20-traadloes-gaming-headset-groenn?offerId=KOMPLETT-310-963712 Hvis det er like god byggekvalitet så vil jeg tro det er et greit headset mtp. Pris. Ser det får helt ok score fra forskjellige nettsider også. Mer info her: https://www.astrogaming.com/a20-wireless-headset/ Har vurdert de, men syns de ser digre ut. Er de tunge på hode ?Nå kan jeg bare snakke for A50. Jeg gikk fra logitech g933 som var ubrukelig for meg da vinkling av klokkene var så løs at hvis jeg løftet hodet litt opp og bak (som man gjerne gjør om man strekker nakken sin) så sklei de rett av hodet. På A50 så sitter disse som støpt. Og jeg kan sitte i timer i strekk uten at jeg merker at jeg har de på. Så jeg er fornøyd med A50. Har vanskeligheter for å tro at de har laget A20 (som teknisk sett er et nyere headset) tyngre. Edit: googlet det kjapt og ser at A20 er ca. 29 gram lettere enn A50. Men er jo selvsagt subjektivt hva man syns er et tungt headset eller ikke. Men har jo alltids returrett på nettkjøp. Hender noen Elkjøp har astro utstilt så man kan få prøvd på forhånd (ellers har vel de og 50 dager åpent kjøp dersom de ikke faller i smak). Endret 25. mars 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Vet du noe om de tekniske forskjellene mellom A20 og A50?A50 "høres" jo ut til å være mye bedre. Men hva er det som utgjør prisforskjellen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Vet du noe om de tekniske forskjellene mellom A20 og A50? A50 "høres" jo ut til å være mye bedre. Men hva er det som utgjør prisforskjellen? Har ikke testet begge. Har bare A50 2. Generasjon. Men ifølge denne testen så er det byggekvalitet, litt på lydkvalitet og mangel på egen surroundemulering som trekkes. Men når det er sagt så nevnes en liten hisselyd når man trekker ned mikrofonen (og den aktiveres da), den har også A50. Nye A50 har vel en mer elegant ladeløsning enn A20. A20 er med kabel mens A50 har en docking hvor den lader automatisk når man setter den i docken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Dagens glad nyhet Endret 25. mars 2018 av LarZen 4 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Noen som har gaming headsett og anbefale ? Kjøpte meg Turtle beach stealth 700x, men det kutta lyden noe sinnsykt, så må få skaffa meg noe annet. Max pris 2000 kr, må være tråløst, kan bruke kabel til kontroller så lenge jeg slipper adapter boksen.Selv har jeg astro a50 (over 2000,-) og er veldig fornøyd med det mtp. Både lydkvalitet og fysisk kvalitet. Det har en trådløs lillebror som koster under 2000,-: https://www.komplett.no/product/963712/gaming/lyd/traadloese-headset/astro-a20-traadloes-gaming-headset-groenn?offerId=KOMPLETT-310-963712 Hvis det er like god byggekvalitet så vil jeg tro det er et greit headset mtp. Pris. Ser det får helt ok score fra forskjellige nettsider også. Mer info her: https://www.astrogaming.com/a20-wireless-headset/ Har vurdert de, men syns de ser digre ut. Er de tunge på hode ?Nå kan jeg bare snakke for A50. Jeg gikk fra logitech g933 som var ubrukelig for meg da vinkling av klokkene var så løs at hvis jeg løftet hodet litt opp og bak (som man gjerne gjør om man strekker nakken sin) så sklei de rett av hodet. På A50 så sitter disse som støpt. Og jeg kan sitte i timer i strekk uten at jeg merker at jeg har de på. Så jeg er fornøyd med A50. Har vanskeligheter for å tro at de har laget A20 (som teknisk sett er et nyere headset) tyngre. Edit: googlet det kjapt og ser at A20 er ca. 29 gram lettere enn A50. Men er jo selvsagt subjektivt hva man syns er et tungt headset eller ikke. Men har jo alltids returrett på nettkjøp. Hender noen Elkjøp har astro utstilt så man kan få prøvd på forhånd (ellers har vel de og 50 dager åpent kjøp dersom de ikke faller i smak). Etter lang vurdering med mye youtube og reviews, så skal jeg returnere TB stealth 700x og prøve meg med TB stealth 420x istede. Problemet mitt med 700x er at det kobles til på samme måte som xbox kontrollern, og de crasher på et vis med hverandre og detter inn og av lyd, og kontrollern blekker osv. 420x+ bruker samme specs som 700x, men bruker en windows usb dongle rett i xboxn istede, skaper en mye mer sikker kobling mellom xbox og hedsett. Samme pris i tilegg så, 20% på alt av TB på Gamestop, så 1279 er god pris for det hedsette:) Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Dagens glad nyhet Herlig! Kommer til å ta en gjennomkjøring til av det på Xbox da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Etter min mening ,ett av fjorårets desidert beste opplevelser det der Endret 25. mars 2018 av Mala Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Jepp, allerede kjøpt det på GOG og spilt igjennom en gang når det kom ut, men tar gjerne en ny runde på historien til Senua! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Noen som har gaming headsett og anbefale ? Kjøpte meg Turtle beach stealth 700x, men det kutta lyden noe sinnsykt, så må få skaffa meg noe annet. Max pris 2000 kr, må være tråløst, kan bruke kabel til kontroller så lenge jeg slipper adapter boksen. Har du oppdatert firmware på 700x? Den hadde en stygg bug som ble fikset i desember med ny firmware. Mitt fungerer fint mot en One X. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Har du game pass, så kan du sette region til New Zealand og spille Sea of thieves nå Gjelder dette kun for innhold på game pass? Jeg testet å gjøre dette, rebootet konsollen og prøvde å starte Far Cry 5, men det gikk ikke. Far Cry 5 har jeg kjøpt på vanlig måte i Xbox Store så det er pre-nedlastet på konsollen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Game Pass er konge altså. Smarteste jeg har kjøpt på lenge. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Noen som har gaming headsett og anbefale ? Kjøpte meg Turtle beach stealth 700x, men det kutta lyden noe sinnsykt, så må få skaffa meg noe annet. Max pris 2000 kr, må være tråløst, kan bruke kabel til kontroller så lenge jeg slipper adapter boksen. Har du oppdatert firmware på 700x? Den hadde en stygg bug som ble fikset i desember med ny firmware. Mitt fungerer fint mot en One X. ja oppgraderte firmware, har fungert for noen, men ikke for alle. Han på Gs sa de hadde fått inn 5 stk som var defekt og returnert, så mulig de har fått en dårlig Batch Uansett skulle få prøve 420x+, når de får det i morgen, skulle det ikke levere samme lyd bilde som 700x så prøver jeg en 700 en gang til Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Game Pass er konge altså. Smarteste jeg har kjøpt på lenge. 9BAE66EC-D7B1-4476-9F93-CD73D3667DA2.jpeg Tjaaaa...var mye B-spill i hele line-upen til Gamepass. Veldig lite som fenger, og hadde det ikke vært for Sea of Thieves hadde jeg ikke hoppet på. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Poenget er at man får mye for pengene. Man finner feil når man leter etter feil. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Fullførte forresten Wolfenstein 2, og ja, scenen med Hitler var latterlig bra! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Fullførte forresten Wolfenstein 2, og ja, scenen med Hitler var latterlig bra! Hele spillet var latterlig bra. Som med de to forrige. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Tok med meg X opp til faren min for å spille A Way Out samens. Det har vært latter, heftige gloser, ivrig prat under mange forskjellige situasjoner og rett og slett en artig opplevelse å spille samens. Kan ikke anet en å varmt anbefale spillet. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Fy faen FC5 leverer sinnsyk grafikk på Xn? Ac origins all over again ? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Fy faen FC5 leverer sinnsyk grafikk på Xn Ac origins all over again Høres bra ut. Får ikke spilt det før i kveld. Men ser frem til det. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Fy faen FC5 leverer sinnsyk grafikk på Xn? Ac origins all over again ? Ser faktisk imponerende ut på One S og vanlig PS4 også. Men fortsatt bare tragiske 30 FPS så blir å kjøpe på PC her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå