Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stusset litt over hvor lite Kinect ble tatt i bruk på pressekonferansen. Kinect Sports Rivals, det eneste rene kinect-spillet til MS, ble faktisk annonsert før selve showet begynte.

Jeg og en kamerat satte å konspirerte med at MS brukte Ubisoft sin konferanse som en slags visning. Og det gjorde de til en viss grad.

Jeg tror MS vet hvor like attraktiv Kinecten er, selv om noen bruker den, ser fortsatt flertallet på den som unødvendig.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat satte å konspirerte med at MS brukte Ubisoft sin konferanse som en slags visning. Og det gjorde de til en viss grad.

Jeg tror MS vet hvor like attraktiv Kinecten er, selv om noen bruker den, ser fortsatt flertallet på den som unødvendig.

Tja. Jeg tipper at det har mer å gjøre med at konsollen koster 499$.

De kommer sikkert til å annonsere nye spill når Xbone synker i pris.

Lenke til kommentar

Jeg stusset litt over hvor lite Kinect ble tatt i bruk på pressekonferansen. Kinect Sports Rivals, det eneste rene kinect-spillet til MS, ble faktisk annonsert før selve showet begynte.

Dette var som medisin i mine øyne. Jeg fryktet Kinect-galore, men heldigvis slapp vi unna mere dritt fra den kanten.

Lenke til kommentar

Tja. Jeg tipper at det har mer å gjøre med at konsollen koster 499$.

De kommer sikkert til å annonsere nye spill når Xbone synker i pris.

De skrøyt ikke akkurat over prisen. Men det er sikkert som du sier, få brukerne vandt til Kinecten, slik at de blir "gale" etter nye produkter for den.

Lenke til kommentar

Dette var som medisin i mine øyne. Jeg fryktet Kinect-galore, men heldigvis slapp vi unna mere dritt fra den kanten.

Tro meg, jeg klager ikke. :)

De skrøyt ikke akkurat over prisen. Men det er sikkert som du sier, få brukerne vandt til Kinecten, slik at de blir "gale" etter nye produkter for den.

Poenget mitt er at de som er mest interesserte i familiespill til kinect sannsynligvis ikke kommer til å betale 499$ for en konsoll.
Lenke til kommentar

Må innrømme at det ser ut til å bli et meget vanskelig valg for min del til høsten. I utgangspunktet er jeg Xbox fanboy så det holder, men akkurat nå ser det ut til å helle mot PS4, for alt som har noe med Xbone og gjøre virker som et jævla slit for tiden. Det eneste lyspunktet for min del er at jeg syntes de slår Sony på exclusives.

Men å betale ekstra for den helvetes kinecten jeg aldri kommer til å bruke, samt miste muligheten til å låne spill av kompiser/låne bort spill o.l trekker Xbone'n så langt ned for min del at det blir nok min første playstation maskin på over 10 år for min del i år.

Lenke til kommentar

Forza Motorsport 5: no night, no weather, no storefront, no auction house

All confirmed tonight on Twitch by Dan.

Hvor vanskelig kan det være å få dette her på plass? Ber vi om for mye når vi nå går inn i en ny generasjon? Jeg mener ihvertfall ikke det.Skuffende.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at de som er mest interesserte i familiespill til kinect sannsynligvis ikke kommer til å betale 499$ for en konsoll.

Om dette er tilfelle, ser jeg ikke taktikken til MS bortsett fra om folk blir å like Kinecten.

Men det har ingenting å si om de dropper kinecten, og Sony kan like greit droppe Move.

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig kan det være å få dette her på plass? Ber vi om for mye når vi nå går inn i en ny generasjon? Jeg mener ihvertfall ikke det.Skuffende.

Det er vel prisen for at Forza skal være et launch-spill. Litt ironisk da, siden væreffekter og lignende var noe Microsoft gikk ut med og sa at clouden kunne fikse.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om dette er tilfelle, ser jeg ikke taktikken til MS bortsett fra om folk blir å like Kinecten.

Men det har ingenting å si om de dropper kinecten, og Sony kan like greit droppe Move.

Et pluss med å pakke den med fra starten av er at utviklerne kan ta hensyn til at alle har en kinect. Det kommer garantert en del spill som vil bruke den til ekstrafunksjoner(slik som Project Spark).

Jeg tipper at den vil være ganske integrert i operativsystemet også.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Det er vel prisen for at Forza skal være et launch-spill. Litt ironisk da, siden væreffekter og lignende var noe Microsoft gikk ut med og sa at clouden kunne fikse.

Det blir sikkert implementert senere inni en oppdatering, men fortsatt så burde slike små ting vært med fra start.

Lenke til kommentar

Et pluss med å pakke den med fra starten av er at utviklerne kan ta hensyn til at alle har en kinect. Det kommer garantert en del spill som vil bruke den til ekstrafunksjoner(slik som Project Spark).

Jeg tipper at den vil være ganske integrert i operativsystemet også.

Joda, sånn sett er det praktisk for utviklerne, og om du ikke gidder å bruke spaka til å skifte film.

Men det jeg har lyst å se er et ordentlig spill som bruker den fulle kraften til Kinect, som innbærer både voice og bevegelser. Og jeg snakker ikke dance central 32

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Det blir sikkert implementert senere inni en oppdatering, men fortsatt så burde slike små ting vært med fra start.

Vi får se. Skulle tro Dan Greenwalt hadde sagt det da. Uansett, det ble unnskyldt på 360 fordi konsollen ikke var kraftig nok, og de ville ikke ofre framerate osv, noe som er fullt forståelig. Det burde ikke vært noe problem nå.

Lenke til kommentar

Vi får se. Skulle tro Dan Greenwalt hadde sagt det da. Uansett, det ble unnskyldt på 360 fordi konsollen ikke var kraftig nok, og de ville ikke ofre framerate osv, noe som er fullt forståelig. Det burde ikke vært noe problem nå.

Enig, med neste generasjon så burde standarden ha gått opp et hakk eller 2.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller var det mye mer behagelig å høre på Sony sin reveal kontra Xbone sin? Jeg tenker ikke på kontroversielle temaer som always on Kinect og DRM nå. Heller det at "Sonyfolka" rett og slett virket så rolig og behersket i forhold til de ifra Microsoft når de presenterte sine ting.

Sony virket mer interressert i å bare få fram konsollen kontra Microsoft sitt endeløse snakk om hvordan absolutt ALT er så inmari next gen og at alt du gjør på denne konsollen tydeligvis kommer til å revolusjonere hele jævla hverdagen din.

Nå skal det sies at jeg bare har sett div utdrag fra Sony sin release, så det er mye mulig jeg tar feil.

Edit: Prøver ikke å bare whine her altså, sitter selv og grubler over hva jeg skal velge når høsten kommer.

Endret av Trollface
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Så hvordan gjør du dette i dag med eventuelt de konsollene du har? Drar du ut nettverkskabelen hver gang du ikke bruker den på nett? Det er kanskje ikke forbrukerfiendtlig, men kanskje ikke akkurat forbruker vennlig løsning det der?

Jeg er koblet til nettet så lenge jeg har muligheten til det. Jeg syntes det virker kjipt å miste tilgangen til mine egne spill om jeg ikke får koblet til nett.

Er også spent på hva microsoft vil gjøre med dette når xbox one ikke lenger støttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...