Tommx Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Noen som vet når State of decay gameplay reveal starter ? IGN har dette som IGN First. Gameplay video ble publisert i går 18:00. 24min me 4 player co-op. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Prøvde det første flere ganger men fikk aldri sansen for det. 2eren ser mye bedre ut og bare det at det har co-op gjør det umiddelbart mye mer intressant. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Noen som vil ha kode til bonusepisoden (Farewell) i Life is Strange: Before the Storm? Gjelder bare de som har kjøpt den vanlige utgaven på XBL. Fikk en kode til den i limited edition som ankom i dag.Jeg vil gjerne ha den Sendt kode på pm! Takker hjerteligst Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Just Cause 3. Sliter det fortsatt på Xbox One? Koster drøyt en hundrelapp for XL versjonen evt bare gå for vanlig versjonen for drøyt 70kr? husker hvertfall at jeg refunderte det når jeg kjøpte det for 300, men nå er det jo såpass lite penger så kan vel kanskje lide meg mer gjennom det om det fortsatt er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Just Cause 3. Sliter det fortsatt på Xbox One? Koster drøyt en hundrelapp for XL versjonen evt bare gå for vanlig versjonen for drøyt 70kr? husker hvertfall at jeg refunderte det når jeg kjøpte det for 300, men nå er det jo såpass lite penger så kan vel kanskje lide meg mer gjennom det om det fortsatt er der. Fra Desember: https://www.reddit.com/r/JustCause/comments/7muyeo/jc3_issues_with_xbox_one/ Hello , i bought the game on sale a few days ago from the xbox one store and i am really dissapointed by its performance. It feels like it runs at a constant 20 fps max and when there are more than 2 explosions on screen fps drop as low as 10. How was this even released for xbox one? Can i do something to improve my fps or was this a waste of my money? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Hmm, neppe noe forandring mao.Skal uansett få handlet inn XoX iløpet av året, så om jeg ikke overlever så får jeg heller fyre det opp igjen da. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Just Cause 3 is now an awesome action game rather than a stuttering slide show as soon as things start blowing up. - Bruker erfaring Eurogamer snakket om å teste om XB1X kunne "brute force" JC3, men har visst glemt det. Det hadde nå uansett vært merkelig om en ~40%? raskere CPU ikke skulle kunne, i det minste forbedre, opplevelsen litt.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Crash Bandicoot kommer til Xbox. https://blog.activision.com/t5/Crash-Bandicoot/Get-Pumped-Crash-Bandicoot-is-Jumpin-and-Wumpin-to-New-Platforms/ba-p/10675001 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Det er kult, det har jeg lyst til å spille! Hva med Oddworld: Abe´s Oddysee? Noen som kunne tenkt seg å spille en remake av det, i 4K? Endret 8. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Crash Bandicoot, lol, barnespill. Gledelig for barna da. Håper ikke Microsoft går mer i retningen som Sony og fokuserer mer og mer på barnespill. Kan desverre virke sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Crash Bandicoot, lol, barnespill. Gledelig for barna da. Håper ikke Microsoft går mer i retningen som Sony og fokuserer mer og mer på barnespill. Kan desverre virke sånn. Vil si at en stor brøkdel av de som spiller det, gjør det pga nostalgien fra når de var, (ja du gjettet det) barn... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Colin. Det er ikke bare fotball du ikke har peiling på ser jeg Forøvrig, jeg var 11-12år når dette spillet kom ut, og koset meg masse med dette husker jeg, på min PS1 som jeg hadde fått i bursdagsgave. Å spille dette med min nevø på 9 år tror jeg skal bli kjempemoro for oss begge Endret 8. mars 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Crash Bandicoot, lol, barnespill. Gledelig for barna da. Håper ikke Microsoft går mer i retningen som Sony og fokuserer mer og mer på barnespill. Kan desverre virke sånn. Vil si at en stor brøkdel av de som spiller det, gjør det pga nostalgien fra når de var, (ja du gjettet det) barn... Hvis man spiller det som voksen så er det ikke så mye å si annet enn tragisk (eventuelt fritidsproblemer). Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Tror det er noen andre her som er tragiske jeg 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Du må skifte ut avataren din fra en gris til et troll Colin. Eller hmmmm...kanskje en blanding? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Lol. Jeg har venner på 30+ som spilt igjennom disse for første gang. Skal være jævla bra. Men vanskelig. Forresten et av de mestselgende spillene i 2017. Endret 9. mars 2018 av Muggkaare Lenke til kommentar
Misky Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Så får vi bare krysse fingrene for at voksenspillet "Super Lucky´s Tale" kommer til Ps4 snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå