barezell Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 jalla donglen fungerer forsåvidt også veldig bra 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Funker Xbox One-kontrolleren med PC "out of the box"? Eller må man kjøpe slik jalla-dongle? Original XBOX One controller krever dongle, eller USB kabel. Bare de nye controllerne som kom med XB1S og XB1X støtter BT.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 De gamle fungerer dog utmerket med micro-usb på pc. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Det gjør 360-kontrolleren også, den som er kablet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Det gjør 360-kontrolleren også, den som er kablet Etter at jeg fikk one i hus første gang så har jeg ikke taklet 360 stikken. Den knirker og bråker og er regelrett heslig å bruke. Orginal 360 stikke (uten usb) fungerer flott trådløst med en slik 30kroners mottaker fra ebay. Spilt timesvis på pc med en slik, og på en Raspberry pi med retropi fungerte det utmerket helt uten oppsett. Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Har ett par 360-kontrollere liggende men enten er RB-knappen ødelagt eller så er stikkene blitt helt elendige etter hundrevis av timer. Så Xbox One S (den hvite) fungerer med blåtann? Kommer sikkert til å bruke den litt til macen og OpenEmu, i tillegg til PC med diverse spill der. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Så Xbox One S (den hvite) fungerer med blåtann? Jepp. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Crackdown kommer på BC i dag ? Starting today, four new Xbox 360 titles will be enhanced for Xbox One X, which includes The Witcher 2: Assassins of Kings, Forza Horizon, Fable Anniversary and Crackdown, the newest addition available now in the Xbox One Backward Compatibility library. We’re also excited to release a new graphics setting for enhanced Xbox 360 titles on Xbox One X to give you more control over your gaming experience. Endret 27. februar 2018 av kewell79 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Begynner å bli mange grunner til å eie en X nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 kanskje tidenes dummeste spørsmål ettersom det står x enhanced spesifisert, men disse 360 spilla får ikke bedre grafikk på vanlig xbox one eller? den burde jo være kraftig nok til å kjøre forbedra x360 spill eller? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Har ett par 360-kontrollere liggende men enten er RB-knappen ødelagt eller så er stikkene blitt helt elendige etter hundrevis av timer. Så Xbox One S (den hvite) fungerer med blåtann? Kommer sikkert til å bruke den litt til macen og OpenEmu, i tillegg til PC med diverse spill der. Er det selve knappen som er ødelagt? Mener det er en fiks for det, ved å 3dprinte en forbedret knapp man bytter den ut med. Så bare å fyre opp printern Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Er det verdt å printe når en får fullt knappesett for 12,- inklusive frakt??https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=xbox+360+rb+button&_sop=15 Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 kanskje tidenes dummeste spørsmål ettersom det står x enhanced spesifisert, men disse 360 spilla får ikke bedre grafikk på vanlig xbox one eller? den burde jo være kraftig nok til å kjøre forbedra x360 spill eller? Dette er det dummeste jeg noen sinne har lest. Man må ha X for å kjøre 360-spill fult ut? Hahaha. Snakk om å vise fingern til de som har kjøpt den opprinnelige Xbox One Har ett par 360-kontrollere liggende men enten er RB-knappen ødelagt eller så er stikkene blitt helt elendige etter hundrevis av timer. Så Xbox One S (den hvite) fungerer med blåtann? Kommer sikkert til å bruke den litt til macen og OpenEmu, i tillegg til PC med diverse spill der. Er det selve knappen som er ødelagt? Mener det er en fiks for det, ved å 3dprinte en forbedret knapp man bytter den ut med. Så bare å fyre opp printern Ja, for alle har jo en 3D-printer tilgjengelig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) kanskje tidenes dummeste spørsmål ettersom det står x enhanced spesifisert, men disse 360 spilla får ikke bedre grafikk på vanlig xbox one eller? den burde jo være kraftig nok til å kjøre forbedra x360 spill eller?Dette er det dummeste jeg noen sinne har lest. Man må ha X for å kjøre 360-spill fult ut? Hahaha. Snakk om å vise fingern til de som har kjøpt den opprinnelige Xbox One Har ett par 360-kontrollere liggende men enten er RB-knappen ødelagt eller så er stikkene blitt helt elendige etter hundrevis av timer. Så Xbox One S (den hvite) fungerer med blåtann? Kommer sikkert til å bruke den litt til macen og OpenEmu, i tillegg til PC med diverse spill der. Er det selve knappen som er ødelagt?Mener det er en fiks for det, ved å 3dprinte en forbedret knapp man bytter den ut med. Så bare å fyre opp printern Ja, for alle har jo en 3D-printer tilgjengelig.Når man i dag får en bra maskin til tusenlappen så ser jeg ingen grunn til å ikke ha en iallefall du kjenner garantert noen som har. Selv har jeg to stykker privat og en på jobb. Her er vel fila forresten: https://www.thingiverse.com/thing:2021880 Bare å trykke print. Fikset vel samme problem for en annen her på forumet for en stund siden. Edit: feil fil. Den er til xbox one stikka ser jeg, men man finner nok den andre om man leter. Endret 27. februar 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 kanskje tidenes dummeste spørsmål ettersom det står x enhanced spesifisert, men disse 360 spilla får ikke bedre grafikk på vanlig xbox one eller? den burde jo være kraftig nok til å kjøre forbedra x360 spill eller? Dette er det dummeste jeg noen sinne har lest. Man må ha X for å kjøre 360-spill fult ut? Hahaha. Snakk om å vise fingern til de som har kjøpt den opprinnelige Xbox One Alle, eller ihvertfall de fleste, bakover kompatible spill. Ser bedre ut på XB1 og XB1S, enn på original X360. Men ingen av disse konsollene er jo i nærheten av GPU kraften til XB1X. Så at de som har en X får anledning til å fikle litt med GFX innstillingene er på ingen måte å vise fingeren til noen som kjøpte en original XB1 som tross alt kom på markedet for over 4 år siden.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Dere som har hatt en One X til rep i Tyskland. Hvor lang tid brukte de på selve reparasjon? Jeg har min inne for andre gang nå. Sendt inn 6.feb og signert levert i Tyskland den 19.feb. Samme dag fikk jeg en epost om at Microsoft har sendt en Xbox tilbake til meg. Status på support.microsoft.com sier bare at saken er under behandling og Xbox Support sier at de ser ikke noe sporingsnummer. Jeg ble bedt om å ta kontakt med UPS siden det er UPS som styrer med returfrakt. UPS kan ikke gjøre noe så lenge jeg ikke har et sporingsnummer. Noen som opplever det samme med Microsofts ufattelig elendige logistikk? Jeg vet ikke om boksen er på vei tilbake eller om den bare ligger på vent i Tyskland. Har flere dager uten One X enn med One X siden jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Brukbart tilbud på One x 1TB med PUBG på cdon. Ange kode xYPs6rdo så blir priset 4190kr. PUBG är redan med i grundpriset så det blir inte billigare utan spelet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Deep Rock Galactic er ute i Game Preview på Xbox nå. Og er en Play Anywhere titel. Dere burde prøve demoen...virker veldig lovende! Og jeg må si at jeg ville jo normalt ha kjøpt dette på Steam for å spille på PC. Men når en får en kopi til Xbox og Windows Store så er liksom valget veldig enkelt... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Prøvde det nå og det var litt stilig men tror nok det er et spill jeg går veldig fort lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå