Complexity Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Nå er vel nettopp Power sin kampanje over igjen? Får den jo får 3500,- da om man betaler med DNB. Virkelig verdt det. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Nå er vel nettopp Power sin kampanje over igjen? Får den jo får 3500,- da om man betaler med DNB. Virkelig verdt det. Takker får ta meg en tur alene i morgen uten frue og barn og se om ho blir blid i helga etter xone x kjøp Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Nå er vel nettopp Power sin kampanje over igjen? Får den jo får 3500,- da om man betaler med DNB. Virkelig verdt det. Takker får ta meg en tur alene i morgen uten frue og barn og se om ho blir blid i helga etter xone x kjøp Altså, mulig jeg formulerte meg dårlig - men jeg tror kampanjen er over altså. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Den var tom. ut lørdagen ja. Dukker vel opp ny runde om 2-3 mnd. Endret 22. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Nå er vel nettopp Power sin kampanje over igjen? Får den jo får 3500,- da om man betaler med DNB. Virkelig verdt det. Takker får ta meg en tur alene i morgen uten frue og barn og se om ho blir blid i helga etter xone x kjøp Altså, mulig jeg formulerte meg dårlig - men jeg tror kampanjen er over altså. Neida skjønte den. Men kjøper meg en uansett 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Mala, var det ikke noe slik du ventet på istedenfor å betale blodpris for component kabel? Endret 23. februar 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Rise of The Tomb Raider kommer på Game Pass om noen uker Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Rise of The Tomb Raider kommer på Game Pass om noen uker Er det virkelig noen som ikke har spilt det enda? Et år for seint. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Har ikke spilt det .... stor backlogg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Har heller ikke spilt det. Glad for det nå som det har full X støtte og kommer på Game Pass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Mala, var det ikke noe slik du ventet på istedenfor å betale blodpris for component kabel? Riktig, og den der var jeg faktisk klar over det! Men den ble glemt raskt av Så tak for påminnelsen ! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Titanfall 2 deluxe til 79kr eller noe nå på EA sitt salg. Husker jeg storkosa meg med det første på PC for mange år siden. 2ern ser ikke ut til å skuffe som vanlig. Endret 24. februar 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Titanfall 2 skal være et kurrant spill ja, ble bare sluppet på helt feil tid (midt i mellom et BF og COD), så det blåste fort over. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Likte faktisk overraskende nok svært godt single playeren og, absolutt vært ett kjøp til 79 kroner. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Riktig, og den der var jeg faktisk klar over det! Men den ble glemt raskt av Så tak for påminnelsen ! Fort gjort. Hadde tenkt til å linke denne videoen når den kom ut for over en uke siden men glemte av det selv Jeg har allerede en komponentkabel men tenker det blir kjøp selv etterhvert så det blir lettere å få koblet den gamle Xboxen til PC skjermen! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Titanfall 2 deluce til 79kr eller noe nå på EA sitt salg. Husker jeg storkosa meg med det første på PC for mange år siden. 2ern ser ikke ut til å skuffe som vanlig. TF2 er knall! Kjøpte det på release og jeg har forsatt perioder hvor jeg begynner spille det igjen å blir hekta på multiplayeren flere uker i strekk. Titanfall 2 skal være et kurrant spill ja, ble bare sluppet på helt feil tid (midt i mellom et BF og COD), så det blåste fort over. Går en del spekulasjoner om at EA med vilje lanserte Titanfall 2 på det verste mulige tidspunktet de kunne det året for å kvele salgene slik at Respawn skulle få økonomiske problemer og kunne kjøpes opp billig eller noe sånn, noe EA gjorde ikke lenge etterpå. Aner ikke om det er noe sannhet i det men lanseringstidspunktet var så ufattelig åpenbart idiotisk at selv en barnehageunge ville visst bedre, så man kan jo begynne lure Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Likte faktisk overraskende nok svært godt single playeren og, absolutt vært ett kjøp til 79 kroner. Enig. Tror jeg rundet TF2 2 ganger på PS4, og 1 gang på Xbox One. Likte single player veldig godt på denne tittelen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Tf2 er ikke på samme høyde som nummer 1 men et Ok spill ble litt drøy singel delen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Kjøpte TF2 på PC, men ble aldri helt bergtatt underveis av enspillerdelen. Men skal se å få fullført det i det minste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Singleplayer-delen ble drøy? Jeg ble kjenpeskuffa fordi det var så jævla kort. Godt mulig korteste campain jeg har spilt noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå