Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er vel nettopp Power sin kampanje over igjen? 

Får den jo får 3500,- da om man betaler med DNB. Virkelig verdt det.

Takker får ta meg en tur alene i morgen uten frue og barn og se om ho blir blid i helga etter xone x kjøp :)

Altså, mulig jeg formulerte meg dårlig - men jeg tror kampanjen er over altså.

Lenke til kommentar

Nå er vel nettopp Power sin kampanje over igjen? 

Får den jo får 3500,- da om man betaler med DNB. Virkelig verdt det.

Takker får ta meg en tur alene i morgen uten frue og barn og se om ho blir blid i helga etter xone x kjøp :)

Altså, mulig jeg formulerte meg dårlig - men jeg tror kampanjen er over altså.

Neida skjønte den. Men kjøper meg en uansett :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Titanfall 2 skal være et kurrant spill ja, ble bare sluppet på helt feil tid (midt i mellom et BF og COD), så det blåste fort over.

Lenke til kommentar

Riktig, og den der var jeg faktisk klar over det! Men den ble glemt raskt av :p Så tak for påminnelsen !

Fort gjort. Hadde tenkt til å linke denne videoen når den kom ut for over en uke siden men glemte av det selv :p Jeg har allerede en komponentkabel men tenker det blir kjøp selv etterhvert så det blir lettere å få koblet den gamle Xboxen til PC skjermen!

Lenke til kommentar

Titanfall 2 deluce til 79kr eller noe nå på EA sitt salg.

Husker jeg storkosa meg med det første på PC for mange år siden. 2ern ser ikke ut til å skuffe som vanlig.

TF2 er knall! Kjøpte det på release og jeg har forsatt perioder hvor jeg begynner spille det igjen å blir hekta på multiplayeren flere uker i strekk. 

Titanfall 2 skal være et kurrant spill ja, ble bare sluppet på helt feil tid (midt i mellom et BF og COD), så det blåste fort over.

Går en del spekulasjoner om at EA med vilje lanserte Titanfall 2 på det verste mulige tidspunktet de kunne det året for å kvele salgene slik at Respawn skulle få økonomiske problemer og kunne kjøpes opp billig eller noe sånn, noe EA gjorde ikke lenge etterpå. Aner ikke om det er noe sannhet i det men lanseringstidspunktet var så ufattelig åpenbart idiotisk at selv en barnehageunge ville visst bedre, så man kan jo begynne lure :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...