Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Så ut som en feilproduksjon de har malt et dødninghode på. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Så ut som en feilproduksjon de har malt et dødninghode på. Smaken er vel subjektivt ja. Syns denne var råkul og hadde litt med "dybde" enn de gamle kontrollerene. Dødningshodet er faktisk ikke en grafikk som er sprayet på, men en fysisk logo som er satt på. Så er litt mer forseggjort enn jeg først trodde. Rakk ikke å få koblet den opp for å se om det er en diode bak hodet da jeg måtte på jobb. Men skal sjekke senere. Endret 16. februar 2018 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Falt godt i smak hos meg med den kontrolleren der, ser absolutt forseggjort ut Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg er generelt lite fan av "kunstneriske" elementer som kan gå ut over komfort, slik som utsparingene til korallrevet. Men den ser absolutt bra ut om ikke annet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg er generelt lite fan av "kunstneriske" elementer som kan gå ut over komfort, slik som utsparingene til korallrevet. Men den ser absolutt bra ut om ikke annet. Går på ingen måte utover komfort. Merkes ikke i praktisk bruk. Den er teksturert på baksiden likt de øvrige kontrollerene. Så de er like i bruk der. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Patch notes til Sea of Thieves testen som pågår nå. Endel nye ting denne runden. https://www.seaofthieves.com/forum/topic/31193/release-notes-scale-test-0-4-0 Endret 16. februar 2018 av LarZen 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Denne herligheten lå i postkassen min i morges. Var mye mer forseggjort enn jeg først trodde. Viser seg at korallene har tekstur og de lilla delene er gjennomsiktige og minner mye om N64 Plum kontrolleren. I tillegg har den en «gulltann» ved at den ene triggeren er i gull. Og det grønne lyser i mørket Hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Denne herligheten lå i postkassen min i morges. Var mye mer forseggjort enn jeg først trodde. Viser seg at korallene har tekstur og de lilla delene er gjennomsiktige og minner mye om N64 Plum kontrolleren. I tillegg har den en «gulltann» ved at den ene triggeren er i gull. Og det grønne lyser i mørketHvor fikk du tak i den? Bestilte den fra cdon.no. Men ser noen Gamestop-butikker har den på lager, men er litt dyrere der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Om noen hadde vurdert å kjøpe dette surret her : Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Og det blir slitsomt fordi det er mye cutscene og samtaler hvor det må lastes. Det går så og si instant på PC'n min. Lastetidene etter samtalet er svært korte på One x. Ikke vært plagsomt til nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Features.. ikke spill altså? Endret 21. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 trenger no spill ja. sånn generelt egentlig. #tørke Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Mars blir bra:) A way out, Sea of thives og Far Cry 5:) Håper snart på litt nytt ang State of decay 2, veldig spent på det spillet. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Har dere spilt igjennom de 1400+ titlene på One allerede? Sett opp mot forrige generasjon hvor nesten ingen klagde over alvorlig spillmangel så har faktisk One fått et større spillbibliotek på 4 år enn 360 hadde gjennom hele sin levetid. Kommer selvsagt an på hvilke features han prater om, men er det full Keyboard/mouse support eller VR så åpner det seg for haugevis med spill, men mest sansynlig så er det vel bare noe avatar dritt eller noe annet uintressant. Endret 22. februar 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Har dere spilt igjennom de 1400+ titlene på One allerede? Sett opp mot forrige generasjon hvor nesten ingen klagde over alvorlig spillmangel så har faktisk One fått et større spillbibliotek på 4 år enn 360 hadde gjennom hele sin levetid. Kommer selvsagt an på hvilke features han prater om, men er det full Keyboard/mouse support eller VR så åpner det seg for haugevis med spill, men mest sansynlig så er det vel bare noe avatar dritt eller noe annet uintressant. Jeg er fornøyd med mengden spill og har en del i backloggen men alltid gøy med nye spill;) Spiller for øyeblikket Alien: isolation. for et spill, herlig stemning i spillet. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Nye spill og større utvalg er selvsagt alltid morro og det spiller vel egentlig ingen rolle hvor mange spill som kommer ut for man vil alltid ha fler, men det meste av klagingen over One spillbiblioteket er tåpelig da det ikke er noe problem der med tanke på mengden og de eneste legitime klagene er hvorfor MS ikke utnytter flere av IPene de sitter på som Perfect Dark, Conker og slike ting. Det er forøvrig ingenting negativt med features heller på noen måte så det er bra MS pusher mest mulig av dette. Online multiplayer, cross-play, gameshare, DVR, streaming, BC, rumble osv er jo alt features som folk i dag helt ikke ville vært foruten. Alien Isolation er knall ja! Skikkelig kjærlighetserklæring til både filmene og fansen. Akuratt nå tester jeg ut Fable Fortune som kom ut av game preview i går og det er free to play. Koselig grafikkstil og musikk og virker generelt fengende, men det her noe tregere og mer uresponsivt gameplay enn for eksempel i Hearthstone. Endret 22. februar 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Noen som kan si meg om det er den heeeelt store forskjellen på 4k Xbox one s vs one x. har 4k uhd tv og en Xbox one s. Vurderer og gå for Xbox one x om det virkelig er enorm forskjell. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Det vil jeg tørre å påstå at er en grei oppgradering Har du pengene, spiller du nok til å føle at det vil være verdt det for fremtiden ? Kjør på. Endret 22. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Dag og natt forskjell på en high end 4k tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå