Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

20-30 FPS i beste fall, det er for meg ikke akseptabelt i et online konkurranse spille, det gjelder forøvrig ikke bare PUBG på konsoll.

Jeg banner og steiker når jeg bikker under 60FPS på PC, men om man normalt sett er vane med så lav FPS, så er vel toleransen litt høyere.

Lenke til kommentar

PUBG er grusomt på konsoll. Jeg har begge versjoner og det er ikke spillbart syntes jeg. Det ser mørkt ut, jeg tror ikke det er nok krefter å hente der. Jeg liker både konsoll og PC men det vil alltid finnes visse begrensninger når det skal konsollifiseres. 

De burde ha gjort noe mer med inventoryssystemet også. Det går bare ikke an å dra det rett over til konsoll. Helt ufattelig krøkkete. Men skytespill på konsoll er som regel en trist affære uansett.

Endret av Illuminant
Lenke til kommentar

Overhyped spill.... 99 prosent 0 Action.

Mere passende navn the Walking simulator

Overhyped?? Derfor det er så sinnssykt populært som det er på PC? Brukerbasen på spillet er enormt.

Sier mere om bruker massen en spillet...

Eller at du er særegen? Altså at det sier mere om deg? Du kommer jo med noen uttalelser ofte som går imot hva den største brukermassen mener .

• Liker 1
Lenke til kommentar

Overhyped spill.... 99 prosent 0 Action.

Mere passende navn the Walking simulator

Overhyped?? Derfor det er så sinnssykt populært som det er på PC? Brukerbasen på spillet er enormt.

Sier mere om bruker massen en spillet...

Eller at du er særegen? Altså at det sier mere om deg? Du kommer jo med noen uttalelser ofte som går imot hva den største brukermassen mener .

Heter egene meninger.... spiller ikke hva andre liker er ingen sheep in a crowd.

Så om bruker massen din skifter mening så følger du etter? Jøss

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke noen PUBG fan, men jeg er likefult istand til å se at det er solid spill som treffer brukermassen sin perfekt, og vet at bare fordi at jeg ikke liker ett spill vil det ikke gjøre spillet til overhyped søppel. Eneste det forteller meg er at jeg ikke liker den type spill, en såkalt subjektiv mening  :)

Endret av Evil-Duck
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mest intresange spillet for min del nå i 2018 er ikke shadow of colossus som får top scores og user prays.

Men kingdom come Deliverance ..... som får 5 av 10 noe som det fleste brukermasser kommer til å overse pga massen ikke felles liker spillet. To bad So Sad greit med egene meninger.

Lenke til kommentar

Synes omgivelsene ser ekstremt pene ut men problemet er gameplayet, Det virker altfor dårlig.

Omgivelsene er pene ja. Men gameplay er utrolig morsomt! Men det er krevende! Jeg spiller det riktignok på PC, men med Xbox One kontrolleren. Valgte PC framfor Xbox One X pga to ting - ene var mods (kommet en som fikser Save game systemet som er utrolig teit i utgangspunktet) og lynkjapp SSD på PC. Er visst lange lastetider på konsoll, har jeg lest. Og det blir slitsomt fordi det er mye cutscene og samtaler hvor det må lastes. Det går så og si instant på PC'n min. 

Men Gameplay er veldig gøy. Bare ikke forvent et slags "Skyrim" uten drager og magi - slik enktelte har sagt på forhånd. Dette er noe annet :) Jeg lever meg veldig inn i det, på en annen måte enn jeg pleier gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne herligheten lå i postkassen min i morges. Var mye mer forseggjort enn jeg først trodde. Viser seg at korallene har tekstur og de lilla delene er gjennomsiktige og minner mye om N64 Plum kontrolleren. I tillegg har den en «gulltann» ved at den ene triggeren er i gull. Og det grønne lyser i mørket

post-34779-0-16642500-1518765947_thumb.jpeg

post-34779-0-73650500-1518765958_thumb.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...