Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått fra å være litt interessert i Sea of Thieves til å være superhypet. Leser litt rundt på nettet at de har klart å finne litt informasjon om open beta gjennom datamining. De hadde vel planer om å gå rett fra closed beta -> release har jeg inntrykk av.

Har sett en haug med ymse videoer på nettet, og jeg regner med at jeg kommer til å spille mest solo. I disse videoene påstås det at det går helt fint, med 1-mannsskip og greier. Noen her som har prøvd å spille alene i betaen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har gått fra å være litt interessert i Sea of Thieves til å være superhypet. Leser litt rundt på nettet at de har klart å finne litt informasjon om open beta gjennom datamining. De hadde vel planer om å gå rett fra closed beta -> release har jeg inntrykk av.

Har sett en haug med ymse videoer på nettet, og jeg regner med at jeg kommer til å spille mest solo. I disse videoene påstås det at det går helt fint, med 1-mannsskip og greier. Noen her som har prøvd å spille alene i betaen?

Spilte ikke selv, men det jeg så av streams, så virket det ikke ut som du ble plassert på et kart hvor alle andre var solo, så du hadde en klar ulempe når du plutselig møtte et 4-mannsskip.

Lenke til kommentar

De blir nok "nødt" til på kjøpe en open beta snart.

Det var en del kapasistetsproblemer og login problemer på closed beta.

Siden dette spillet handler i hovedsak om online gameplay blir de nesten tvunget til å stressteste servere før launch.

Ellers risikerer de slik som vi har sett med tidligere stortitler som "failer" rundt launch, fort går i glemmeboksen, og når spillet endelig fungerer er folk ikke interessert lengre.

Lenke til kommentar

Ifølge DigitalFoundry så hadde ikke beta klienten av Sea of Thieves XboxOneX oppgradering. Selv trodde jeg det da det så helt konge ut. Skal bli spennende å se hvordan det blir med X støtte...

We were always well-prepared for the Xbox One X version. We had already done a lot of work in terms of 4K assets and HDR lighting because of our work on the PC version, so it was pretty smooth to just get it up and running. Now we’ve pushed it pretty far, with the game running in native 4K, supporting HDR, with high-resolution textures and shadows and support for Dolby Atmos

https://wccftech.com/rare-sea-of-thieves-good-launch-offering/

Lenke til kommentar

Da er embargo for presse som var på PR eventen til Rare og Sea of Thieves løftet. Og dessverre så ser ikke det her spesielt bra ut altså. En håpet jo at masse innhold var låst bort ifra alpha/beta klienten. Men det er tydeligvis ikke tilfellet. 

Rare skal ha kudos for å ville lage et casual friendly spill. Men når det er såpass simpelt så spørs det hvordan det blir når kjernegruppen av spillere tar med seg mannskapet over til andre spill som er designet for å holde interessen oppe over lang tid. 

Lenke til kommentar

Hvilke preview har du lest? Preview Megathreaden på reddit virker iallefall positiv så langt og første content patch er bekreftet 3 mnd etter release. Det var også en stor hideout i betaen som ingen greide finne visstnok.

Jeg har null hype for spillet, men jeg har gamepass så skal selvsagt prøve det.

Lenke til kommentar

Lest Eurogamer, Windows Central og set på Gamespot sin video.

Nå har jeg jo vært i alpha hvor 2 av 3 merchants var med. Og i beta hvor bare 1 av dem var der. Så jeg har strengt tatt gjort nesten alt som er å gjøre uten å nå "slutten" av oppdragene og nå endgame som egentlig er ingenting utenom å låse opp en ny plass og en båt du kan forandre på. Og ja jeg ser bla Eurogamer og ikke overaskende Windows Central er positive. Men når du leser og du har spilt det i mange timer så ser du at det er lite mer å hente ut av spillet. 

Spillet har ikke engang en character creation. I et spill som har kun fokus på hvordan du ser ut via kosmetiske kjøp over noen annen form for progresjon... 

Skal bli spennende å se hvordan det her blir. Jeg gleder meg til å kunne spille igjen men jeg frykter jo at det kommer til å bli forlatt relativt raskt av folk flest for andre mer service-baserte spill som har ikke bare en men flere gulerøtter å friste med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...