LarZen Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 CDON har noen Project Scorpio utgaver på lager igjen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ja, var veldig begrenset den utgaven der må jeg si Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Skal Microsoft kjøpe EA? https://www.resetera.com/threads/polygon-microsoft-is-looking-into-acquiring-ea-says-reliable-source-close-to-microsoft-and-others.19654/ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Skal Microsoft kjøpe EA? https://www.resetera.com/threads/polygon-microsoft-is-looking-into-acquiring-ea-says-reliable-source-close-to-microsoft-and-others.19654/ Som en i den tråden påpekte, det kan godt være at det blir noe lignende Disney sitt oppkjøp av 20th Century Fox. At de ikke nødvendigvis kjøper alt. At EA pretty much bare blir EA Sports, hvor de har de lisensierte spillseriene de enkelt tjener penger på (FIFA, NHL, NFL og NBA for å nevne de største). Så om Microsoft skulle ende opp med å kjøpe opp samtlige studioer og IPer som ikke faller under EA Sports bannere er i grunn ikke så urealistisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Spennende. Noe sier meg at om Microsoft faktisk kjøper EA så vil MS utvide deres service baserte tjeneste til å inkludere alt av spill ifra EA samens med deres 1P studioer i Game Pass. En kan nok se langt etter at dette skal bli fokus på eksklusive Xbox spill. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Madden,nhl og fifa eksklusivt på xbone hadde gjort sitt for salget av konsollen, men har ingen tro på det er sant, og for min del håper jeg det ikke er sant for jeg vil heller de bruker penger på egne iper isåfall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Madden,nhl og fifa eksklusivt på xbone hadde gjort sitt for salget av konsollen, men har ingen tro på det er sant, og for min del håper jeg det ikke er sant for jeg vil heller de bruker penger på egne iper isåfall. Blir ikke å skje. Det blir nok den samme behandlingen som når MS kjøpte Minecraft, ikke Xbox eksklusivt. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Ja, var veldig begrenset den utgaven der må jeg si CDON har hatt en utvidet jule angrefrist til rundt 27. januar , så Ikke rart det kan dukke opp noen project Scorpio nå Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Det ryktet sier også at Valve og PUBG Group er på handlelisten. Valve og Steam har jeg sagt flere ganger at MS må kjøpe om de skal ha nubbesjans med å innta PC markedet så tror absolutt MS snuser på de siden de ønsker det, men tror også det er lite sannsynlig at Valve vil selge, men man vet aldri hva som skjer når nok penger ligger på bordet. PUBG Group selger seg nok lett. EA er bare rot for tiden så de trenger absolutt nytt eierskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Tencent eier vel alt PUBG Corp, skal vel en hel del å få kjøpt dem utifra der. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Det ryktet sier også at Valve og PUBG Group er på handlelisten. Valve og Steam har jeg sagt flere ganger at MS må kjøpe om de skal ha nubbesjans med å innta PC markedet så tror absolutt MS snuser på de siden de ønsker det, men tror også det er lite sannsynlig at Valve vil selge, men man vet aldri hva som skjer når nok penger ligger på bordet. PUBG Group selger seg nok lett. EA er bare rot for tiden så de trenger absolutt nytt eierskap. Over halvparten av Valve eies av Gabe. Han har ved tidligere anledninger sagt at han ikke vil selge selskapet til en stor virksomhet, men det er lenge siden. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Nå er jo steam en av de mest effektive penge maskinenne som finnes, med relativt liten innsats og enorm fortjeneste. Så jeg har mine sterke tvil om at de kommer til å selle dette til noen som helst, om de seller noe er det spill divisjonen sin og de merkenavn som følger den, men selv der har jo Counter Strike GO endt opp som en gigantisk pengemaskin. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 De ryktene høres ikke spesielt troverdige ut, spesielt ikke når man nevner PUBG og Vavle i samme slengen. Det ville jo vært utrolig interessant, det er mange gode spillstudioer og IP-er hos EA, og de eier Star Wars rettighetene. Om Microsoft hadde kjøpt de opp med intensjonen om å faktisk å utviklet gode spiller så de hadde gitt de rette studioene den kreative friheten, det økonomiske handlingsrommet og den tiden de faktisk trenger til å realisere de spillene de faktisk ønsker så kunne vi nok ha fått mange fantastiske spill som vi aldri vil få se under EA. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Om de ønsker å angripe de største pengekuene til EA som krever relativt lite innsats hva gjelder utviklingskostnader så er det vel ingenting som forhindrer Microsoft å bla opp penger for FIFA, NHL og Madden/NFL lisensene? Nå vet jeg ikke helt hvordan de kontraktene ser ut, hvor lenge de varer og hvor bindende de er men ser vel for meg at Microsoft fint kunne fått has i de lisensene og dermed kunne stått bak fremtidige spill i de spillseriene selv med egne studioer i fremtiden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ifølge DigitalFoundry så hadde ikke beta klienten av Sea of Thieves XboxOneX oppgradering. Selv trodde jeg det da det så helt konge ut. Skal bli spennende å se hvordan det blir med X støtte... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ifølge DigitalFoundry så hadde ikke beta klienten av Sea of Thieves XboxOneX oppgradering. Selv trodde jeg det da det så helt konge ut. Skal bli spennende å se hvordan det blir med X støtte... Enig. Havet var fantastisk. Bølgene, lyset, fargene... OG.. på 100 tommer lerret med en veldig bra projektor var jeg på kanten til å bli sjøsyk når den bølget som værst. Gleder meg som en unge til spillet kommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Ja jeg er super spent på å se hva endel presse har fått sett på et event som dem var på hos Rare for noen dager siden. Embargo blir vist løftet den 13 tror jeg det var. Da vil vi forhåpentligvis få mye mer info om hva mer vi kan forvente oss av Sea of Thieves. Gleder meg veeeldig jeg også Endret 4. februar 2018 av LarZen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Xbox-spillere elsker også japanske spill, Monster Hunter World selger veldig bra bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå