Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men forstår jeg det riktig så gjeldet det kun ved kjøp av digital utgave? Og disse selges utelukkende via Xbox/Windows Store? Der har jo spillet en helt spinnvill prislapp på hele 649 kr?! Det er jo dyrere enn noe annet PC, Xbox og PlayStation spill jeg noengang har kjøpt og det for en digital utgave?? Samtlige butikker som selger spillet legger seg jo på 549 kr som jo også er dyrt, men i det minste mer normalt. Må jo kjøpe to eksemplarer også.. Men da får vi vel ikke Play Anywhere og det er kun Xbox-utgaven som selges i butikk så da er vi helt avhengig av Play Anywhere..

Du kan kjøpe den fra CDKeys for 440. Da får du Play Anywhere.

Kommer sikkert på tilbud også, mener den var nede i 3xx for ikke så lenge siden.

Et tilleggsspørsmål, om man spiller 2 stk., en på PC og en på Xbox, kan man spille sammen på en lisens?

Lenke til kommentar

Er vel strengt talt smak og behag vel?

Jeg tror dere misforstår han. Han mener ikke at 1080Ti ikke duger til gaming, men derimot at liten skjerm ikke gjør det, for hans del vel og merke.

Og jeg er jo forsåvidt enig. Det er litt trist med folk som sitter på Vega 64, 1080 eller 1080Ti sammen med en 24" skjerm.

Skjerm er en undervurdert investering.

Angrer ikke et sekund på min 34" UW 100Hz native skjerm.

Er det ikke stort nok så kommer jo Nvidia med en 65" 4k HDR 1000nits tv med G-sync og innebygd Nvidia Shield. Så da kan du game pc på stor skjerm. Mulig den kommer i mindre modeller også. :p

Lenke til kommentar

I 4K gjør en PC med middels god CPU, 8 GB ram og GTX 1060 det bedre enn en Xbox One X. Ser det har vært flere her, inkludert Larsen som tror den har ytet på linje med et GTX 1080 Ti, som blir helt feil.

https://youtu.be/dGa_7Ds13Ls

Det er ganske opplagt at xbonex gruser den tulle PCen. 15000 for dårligere teksturer er helt sykt. Ti1080i er sikkert bra på pc med en liten knøttliten skjerm men duger ikke til ekte gaming. Linke til en video med en pc geek som snakker om hva han mener synes og leser ut av specsa til nvidia som kun er ment til å lure folk til å kjøpe et 6000 kroners grafikkort er for meg utrolig.
Lol, det dyreste og beste skjermkortet i verden fungerer ikke til ekte gaming.

Poenget med testen var å vise at et GTX 1060 kan yte litt bedre enn det som er i en Xbox One, og at man derfor ikke nødvendigvis behøver å bruke masse penger for å oppnå samme ytelse i en PC. Et GTX 1080Ti er milevis foran et GTX 1060.

Endret av Windoge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I 4K gjør en PC med middels god CPU, 8 GB ram og GTX 1060 det bedre enn en Xbox One X. Ser det har vært flere her, inkludert Larsen som tror den har ytet på linje med et GTX 1080 Ti, som blir helt feil.

Det er ganske opplagt at xbonex gruser den tulle PCen. 15000 for dårligere teksturer er helt sykt. Ti1080i er sikkert bra på pc med en liten knøttliten skjerm men duger ikke til ekte gaming. Linke til en video med en pc geek som snakker om hva han mener synes og leser ut av specsa til nvidia som kun er ment til å lure folk til å kjøpe et 6000 kroners grafikkort er for meg utrolig.
Lol, det dyreste og beste skjermkortet i verden fungerer ikke til ekte gaming.

Poenget med testen var å vise at et GTX 1060 kan yte litt bedre enn det som er i en Xbox One, og at man derfor ikke nødvendigvis behøver å bruke masse penger for å oppnå samme ytelse i en PC. Et GTX 1080Ti er milevis foran et GTX 1060.

Skjønner ikke hvorfor dette blir så hett tema når Xen kom ut, ser aldri disse sammenligningene når Sony spyr ut en 4K konsoll. Xen er den kraftigeste konsollen og PC er klart bedre, så lett kan det sies.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

STEIKE hvor gøy Sea of Thieves er! :D Spiller betaen nå. Den er begrenset i innhold. Men alikvel morsom. Og når man kan få spille dette med Game Pass i mars ved release så er det en vinner :D

er det mulig å bli med på betaen nå, altså akkurat nå?

never mind, må pre-order

edit: flott det funket jo ikke...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...