Gromle Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Et av verdens beste spill ... Etter man har moddet ja. Vanilla not oo much... Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Et av verdens beste spill ...Etter man har moddet ja. Vanilla not oo much... Vanilla er også et av verdens beste spill i senere tid. Gleder meg vanvittig til neste spill i serien. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Det er en rimelig heftig utsagn, det har vært mange spill etter Skyrim som er klart bedre, imho. Det er moddingen som har holdt liv i dette spillet, uten tvil Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Mods er bare noe tull PC eiere gidder ... Vi spiller ikke leker ... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Mods er bare noe tull PC eiere gidder ... Vi spiller ikke leker ... Det gjør jo bare en masse spill mye bedre.... Det må vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Om det ikke er en feature som er bra på Xbox så er det dritt og for unger. Må du følge med nå da Johannes.... 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Mods er bare noe tull PC eiere gidder ... Vi spiller ikke leker ... Ja, spill som ArmA 3 og Half-Life uten mods er mye bedre. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Mods er bare noe tull PC eiere gidder ... Vi spiller ikke leker ... Nuvell... Nå er jeg ikke ute etter en PC vs konsoll diskusjon da jeg liker begge deler. Men spill fra Bethesda er meh vanilla. Moddet er de fantastiske. Lenke til kommentar
1ZERSSBR Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Ingen som har testa KODI som ble tilgjengelig for Xbox One sist uke? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Det var jo modding som først fikset oppløsning på alt av teksturer i Skyrim, så skulle jo tro dette var noe for deg, samco. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Jeg har testet kodi på one. Funker greit men er beta så sliter litt iblant. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Alle Forza 7 champs done..... herlig start på 2018 gaming season. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Inne i nostalgiverden jeg nå , oppdaga at Sid Meyer`s Pirates! har kommet som Xbox Originals. Fy søren så herlig og gjennoppleve det jeg spilte for nesten 30 år siden på Commodore 128 Den gode gamle utgaven eller remaken? Det er den versjonen som var på orginale XboX . Er nok litt pyntet på. Når kom remaken? Og hva er annerledes? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Det er en rimelig heftig utsagn, det har vært mange spill etter Skyrim som er klart bedre, imho. Det er moddingen som har holdt liv i dette spillet, uten tvil Der tar du nokk så feil som du kan få det. Elder scrolls skyrim er et prakt ekesmpel på et perfekt Rpg spill. Du lager egen karakter og spiller din egen historie, karte er kanskje ikke stort, men fy flate det føles gigantisk ut å mye å gjøre. Historien bak side quests å slikt er godt gjennomført, bortsett fra at de bruker mange av samme stemme skuespillerne. Blir feil å sammenligne skyrim med dagens spill som Horizon og witcher 3, for disse 2 ligger en hel generasjon foran. Skyrim satte standpunkt for RPG på både pc og konsoll, jeg har spilt skyrim på xbox 360 i 884 timer, trengte ikke mods eller grafikk for holde meg gående. Blir jævlig gøy å se Elder scrolls 6 når det kommer, å se hvor det topper listene nokk en gang Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Har spilt Skyrim både med og uten mods, og (skikkelige) mods gjorde spillet en milliard ganger bedre. Helt sykt hvor mye det kan ha å si. Ikke bare for grafikk, men for gameplay og innhold. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Det er en rimelig heftig utsagn, det har vært mange spill etter Skyrim som er klart bedre, imho. Det er moddingen som har holdt liv i dette spillet, uten tvil Der tar du nokk så feil som du kan få det. Elder scrolls skyrim er et prakt ekesmpel på et perfekt Rpg spill. Du lager egen karakter og spiller din egen historie, karte er kanskje ikke stort, men fy flate det føles gigantisk ut å mye å gjøre. Historien bak side quests å slikt er godt gjennomført, bortsett fra at de bruker mange av samme stemme skuespillerne. Blir feil å sammenligne skyrim med dagens spill som Horizon og witcher 3, for disse 2 ligger en hel generasjon foran. Skyrim satte standpunkt for RPG på både pc og konsoll, jeg har spilt skyrim på xbox 360 i 884 timer, trengte ikke mods eller grafikk for holde meg gående. Blir jævlig gøy å se Elder scrolls 6 når det kommer, å se hvor det topper listene nokk en gang Spillet er bra, ja. Men spillet blir mye bedre med mods, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Bethesda spill er jo til for å moddes, i skyrim har en nærmest uendelige muligheter når det kommer til akkurat dette, skulle det ikke lanseres mods for konsoll versionenne og? Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Hele "man er en egen karakter med en egen historie" i Skyrim blir konstant ødelagt av at alle minner en på at en er Dragonborn. Random Alternate Start slik at man aldri opplever åpningsekvensen og en mod som hindrer folk i å prate til meg om Dragonborn er essensielt hvis man skal roleplaye. Så ut av esken uten mods er Skyrim et dårlig rollespill. Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Hele "man er en egen karakter med en egen historie" i Skyrim blir konstant ødelagt av at alle minner en på at en er Dragonborn. Random Alternate Start slik at man aldri opplever åpningsekvensen og en mod som hindrer folk i å prate til meg om Dragonborn er essensielt hvis man skal roleplaye. Så ut av esken uten mods er Skyrim et dårlig rollespill. Seriøst? spillet er storslagent. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Hele "man er en egen karakter med en egen historie" i Skyrim blir konstant ødelagt av at alle minner en på at en er Dragonborn. Random Alternate Start slik at man aldri opplever åpningsekvensen og en mod som hindrer folk i å prate til meg om Dragonborn er essensielt hvis man skal roleplaye. Så ut av esken uten mods er Skyrim et dårlig rollespill. Seriøst? spillet er storslagent. Seriøst. Spillet er bra, ja, men som rollespill er det problematisk at rollen som Dragonborn blir tredd nedover trynet på en hvert 10 min i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå