samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Utrolig synd de ikke klarte å holde Alan Wake kvalitet ble utrolig skuffa over Quantum. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Hadde vært mer interessant med en Alan Wake opplevelse ja. Ble liksom aldri helt klok på eller hypet over Quantum. Syns rett og slett det såg drittkjedelig ut. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Som en ihuga Twin Peaks fan var Alan Wake som en våt drøm for meg, jeg elsket stemningen, stilen og det meste med spillet, likevel har jeg enda ikke kommet meg igjennom det årevis etter lanseringen. En av mine store skammer her i verden. Endret 22. desember 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Hadde vært mer interessant med en Alan Wake opplevelse ja. Ble liksom aldri helt klok på eller hypet over Quantum. Syns rett og slett det såg drittkjedelig ut. Var kjedelig hele greia , tid manipulering var bare dasket på en Average 3rd person shooter. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Virker som at man enten elsker eller hater Quantum break. Gamer gav det 9/10 i sin test så dem likte det iallefall. https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-quantum-break/345938 Fikk med Alan wake gratis og faktisk, lå kode i spillet så skal teste det og en vakker dag. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Virker som at man enten elsker eller hater Quantum break. Gamer gav det 9/10 i sin test så dem likte det iallefall. https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-quantum-break/345938 Fikk med Alan wake gratis og faktisk, lå kode i spillet så skal teste det og en vakker dag. Gamer gav Zelda breath of the wild 6 av 10 så .... sier litt på ustabiliteten på omtaler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Virker som at man enten elsker eller hater Quantum break. Gamer gav det 9/10 i sin test så dem likte det iallefall. https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-quantum-break/345938 Fikk med Alan wake gratis og faktisk, lå kode i spillet så skal teste det og en vakker dag. Gamer gav Zelda breath of the wild 6 av 10 så .... sier litt på ustabiliteten på omtaler Folk har forskjellige preferanser, i tillegg er det jo ikke selvsagt at Gamer.no sine spillanmelding er skrevet av kun 1 person. BOTW og Quantum Break spillanmeldelse er fra 2 helt forskjellige personer. Mulig at 6/10 ikke er ustabilt i hele tatt for Andreas Bjørnebekk . Mao. ikke prøv å finn nettsider du kan stole på i forhold til anmeldelse, finn personer. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Ohhh ahhh Ohhh ...... Og hvem var det som ikke trodde på jule mirakler? Scorpio is back Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) https://majornelson.com/2017/12/21/2017-xbox-countdown-sale/amp/?__twitter_impression=true SALG Endret 22. desember 2017 av The Walking Dead Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Scorpioen er muse stille ingen errors og leser spill fra disk igjen. Meget fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Scorpioen er muse stille ingen errors og leser spill fra disk igjen. Meget fornøyd så langt. Da er verden reddet 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Quantum Break var mye av grunnen til at jeg gikk for Xbox fremfor PlayStation denne generasjonen - men jeg har fortsatt ikke startet spillet... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Noen som har spilt Pubg i kveld? Hva har skjedd? Virker vesentlig mer smooth enn i går. Tidligere har jeg spilt på Xbox one X, men nå har jeg testet en par omganger med vanilla Xbox One og mer smooth nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Noen som har spilt Pubg i kveld? Hva har skjedd? Virker vesentlig mer smooth enn i går. Tidligere har jeg spilt på Xbox one X, men nå har jeg testet en par omganger med vanilla Xbox One og mer smooth nå. Patch nummer 2 kom ut i dag, skal hatt en del forbedringer i forhold til performance. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Noen som har spilt Pubg i kveld? Hva har skjedd? Virker vesentlig mer smooth enn i går. Tidligere har jeg spilt på Xbox one X, men nå har jeg testet en par omganger med vanilla Xbox One og mer smooth nå.Patch nummer 2 kom ut i dag, skal hatt en del forbedringer i forhold til performance. Ok. Bra. Fryktet det værste da jeg måtte bruke vanilla box idag og ikke min X Endret 22. desember 2017 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Er det en bug med HDR og Mafia 3 på Xbox one X jeg burde vite om? Har null problemer med HDR på noen andre spill men Mafia 3 virker så mørkt og utvasked med HDR på. Er jo en enkel løsning å bare skru HDR av men er dette et kjent problem med Mafia 3? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Angående Assassin's Creed Origins Gjelder de Anubis Set Items Jeg fikk ikke med når Sobek var første gangen, for lav level. Tok Sekhmet for noen uker siden og fikk et sverd. Anubis tok jeg for ikke så lenge siden, og fikk Scepter, tror jeg det var.. Nå i dag tok jeg endelig Sobek siden alle er åpne, og fikk Shield.. Jeg har tatt et par av disse her et par turer (alle?). Men, ikke fått Warrior Bow enda, og heller ikke da Outfit.. Så, hvordan og hvem får jeg Bow og Outfit av? Takker Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Er det en bug med HDR og Mafia 3 på Xbox one X jeg burde vite om? Har null problemer med HDR på noen andre spill men Mafia 3 virker så mørkt og utvasked med HDR på. Er jo en enkel løsning å bare skru HDR av men er dette et kjent problem med Mafia 3? Hdr på spill er opp og ned fra tittel til tittel. Noen har fokus på lys detaljer noen på wide colurs. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Siste Creed glicha seg for meg fikk åpna hele kartet med bare å gjøre start questen og prøve å level up items kjekt. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 1000/1000 på Origins, God jul folkens ?❄ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå