Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Ta noen? Altså, PUBG er et uoptimalisert kaos selv på high-end pcer med 1080TI. At Xbox One X sliter med en versjon som er fullstendig uoptimalisert for Xbox One og One X sin hardware er ikke akkurat overraskende.

Når det nærmer seg versjon 1.0 for konsoller så tenker jeg det blir bra. Versjon 1.0 til PC er visstnok milevis bedre enn det som er live nå.

Ja, dette er helt klart rushet så det holder. Ikke at jeg helt skjønner vitsen, for jeg kan ikke se at Sony har noe å slå i bordet med som skulle tilsi at de ville fått "gratis" mersalg nå i julen sammenlignet med Microsoft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta noen?

Må jo ta forhåndregler på dette forumet, er jo en del som blir hårsåre. Hadde noen spørsmål om Mario Odyssey i Nintendo delen av forumet, for et års tid siden, hvorpå en bruker opprettet en tråd like etterpå hvor personen skulle melde seg ut av forumet og sa jeg klaget og sutret. Jeg bare lurte på om det kanskje var en «Endless Runner». Men nok off topic.

Nei, jeg sier overhodet ikke at Sony har noe som skulle tilsi at de skulle selge mest i desember akkurat, det er heller svært stille derfra, men de har jo et moment som ikke ser ut til å stoppe, der er det kanskje ikke like høy fart for Microsoft, men det er vel bare spekulasjoner, legger den død der.

Lenke til kommentar

Microsoft hadde ikke trengt å rushe PUBG på den måten. Skulle de rushet det så fikk de heller låne dem noen utviklere for å optimalisere kaoset noe mer før de la ut preview 

Og hvis Microsoft ønsker å selge konsoller, lett, bare annonser Forza Horizon 4. :p

For Forza Motorsport 7 er bare rot syns jeg og en skikkelig nedtur, annet enn det grafiske vel og merke.

Lenke til kommentar

Forza 7 er fantastisk, og PUBG utvikles fortsatt av PUBG Corporation (med hjelp fra The Coalition). Det blir som å klage til Microsoft fordi man synes Assassins Creed er dårlig. Feil mottaker folkens, PUBG er ikke en first party tittel.

Det er jo for å fremme Xbox at Microsoft har sikret seg denne "eksklusive" avtalen om PUBG først på Xbox One. De forsøker jo å lene seg på en suksess, og få den til å bli forbundet med Xbox varemerket. Det er jo ganske åpenbart at, hvis de ikke har en finger med i portingen av spillet, så har de lagt et press på utvikler for å få det over til Xbox så fort som overhodet mulig.

• Liker 4
Lenke til kommentar

For Forza Motorsport 7 er bare rot syns jeg og en skikkelig nedtur, annet enn det grafiske vel og merke.

Hva mener du med rot i Forza 7.

Har nesten 100 timer i det spillet nå, og har nytt stort sett hver eneste time av det.

Homologation er det største problemet jeg har med Forza 7. Ja, jeg skjønner det er greit i multiplayer, men det hører overhodet ikke hjemme i singleplayer.

Litt av gleden med Forza spillene er å kunne bygge bilen akkurat slik du vil ha den innen en tier ranking, det være seg C, D, A, S eller X.

Homologation er en så stor vits at jeg ikke en gang kan bytte til de felgene jeg vil ha uten at bilen risikerer å bryte den.

Lenke til kommentar

Tror dere konsoller kommer til å være innebygget i tv-en i fremtiden?

Nei, det tviler jeg sterkt på. Men TV’er reklamert for gaming kommer nå snart. 120hz og Freesync.

Har Steam installert på min Samsung tv. Streamer gaming direkte fra PCen. Så man er jo ikke langt unna.

Nå er det PC-en som gjør "arbeidet", ikke TV-en. Jeg gjør akkurat det samme via en Steam Link. Vi blir uten tvil å få innebygde strømmetjenester. Sony har sin, og Microsoft jobber med sin egen, men det fungerer etter min mening lite optimalt, og vil sannsynligvis aldri gjøre det på spill med som krever rask responstid. Men dette er off-topic, så skal ikke spore mer av. 

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Dette med innebygde konsoller i TVen ble vel gjort både med supernintendo og playstation i gamledager. Denne TVen fra 2010 har en ps2 innebygd http://www.techradar.com/news/television/sony-bravia-kdl-22px300-offers-built-in-playstation-2-913047

Så det er jo forsovidt ikke helt utenkelig at noe lignende kan bli produsert med dagens konsoller. Samsung blant annet tilbyr jo og playstation now streaming direkte til TVene sine.

Lenke til kommentar

Da er min broken X .... fixed og på vei tilbake til Scandinavia

Igjen: Velkommen i klubben. Fikk min tilbake i dag. Har akkurat satt i gang førstegangsklargjøringen, og nå oppdaterer den til siste versjon. Er spent på om jeg virkelig slipper evige avbrudd i nedlasting/installering av spill heretter, og faktisk får gjort det konsollen er ment til; å spille...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...