Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortnite støtter mus og tastatur på konsoll rett ut av boksen. Bare å koble til og spill.

Det blir sykt ubalansert og ikke en fair match etter min mening. En av de største grunnene til St jeg ikke rører fortnite på Xbox. Ikke interessert heller og vinne pga jeg bruker et bedre set up enn dejeg møter. Har sett hvor stor fordel man får. Gigantiske fordeler på lang avstand og når det kommer til bygging som er mye raskere med tastatur og mus

Lenke til kommentar

Fortnite støtter mus og tastatur på konsoll rett ut av boksen. Bare å koble til og spill.

Det blir sykt ubalansert og ikke en fair match etter min mening. En av de største grunnene til St jeg ikke rører fortnite på Xbox. Ikke interessert heller og vinne pga jeg bruker et bedre set up enn dejeg møter. Har sett hvor stor fordel man får. Gigantiske fordeler på lang avstand og når det kommer til bygging som er mye raskere med tastatur og mus

Jeg har klart meg helt greit med bare en vanlig kontroller på Fortnite til Ps4 :) Så jeg ville ikke bekymret meg så mye om det. 

Lenke til kommentar

Jeg har klart meg helt greit med bare en vanlig kontroller på Fortnite til Ps4 :) Så jeg ville ikke bekymret meg så mye om det. 

Ser nå en video fra PUGB nå med Jackfrags, inventory er helt grusomt med kontroll, tar jo 5 min og loote en person.  Spiller man med PC oppsett der så drar man bare over til invetory, blir nå gigantiske fordeler for en som bruker PC oppsett. Nei sånne spill som Fortnite og BG skal spilles på pc.

Lenke til kommentar

Nei, ikke stabilt. At en One X kjører spillet i 30 FPS og mindre enn det i 1080P er latterlig.

Litt pirk bare. Men om du spiller med X på et 1080p TV så blir spillet rendret i 4K eller høyeste mulige oppløsning og så skalert ned til å passe på et 1080p TV.

Lenke til kommentar

Ser nå en video fra PUGB nå med Jackfrags, inventory er helt grusomt med kontroll, tar jo 5 min og loote en person.  Spiller man med PC oppsett der så drar man bare over til invetory, blir nå gigantiske fordeler for en som bruker PC oppsett. Nei sånne spill som Fortnite og BG skal spilles på pc.

Pubg skal jeg ikke uttale meg om, men på Fortnite er det blitt gjort enklere å bruke kontroller. Har ikke noe problem med å bygge strukturer raskt når jeg blir skutt på, bytte rundt på våpen etc. Det blir en del av muskelminnet. Dessuten, kobler man keyboard og mus til konsollversjonen, så spiller man fortsatt konsollversjonen. (I Pubg på Xbox sitt tilfelle, hjelpes.... Er det virkelig så hakkete det sur ut?)

Lenke til kommentar

Nei, ikke stabilt. At en One X kjører spillet i 30 FPS og mindre enn det i 1080P er latterlig.

Litt pirk bare. Men om du spiller med X på et 1080p TV så blir spillet rendret i 4K eller høyeste mulige oppløsning og så skalert ned til å passe på et 1080p TV.

Må ikke glemme alt spillet er grusomt optimalisert. Tipper det tar lang tid om i det heletatt før man får god fps på konsoll. De burde heller fikset game engineering før de begynner med konsoll versjon men mye vil ha mer

Lenke til kommentar

Jepp, eg syns det lukter ett desperat forsøk fra MS sin side for å få en bit av kaka rundt den enorme oppmerksomheten spillet har hatt, samme hva det ender opp med...PUBG tilgjengelig på sin konsoll, uansett form...ett solid trekkplaster vil jeg tro.

Aner ikke hva som ligger i avtalen mellom MS og utviklerene, men noe må de jo ha fått til for denne avtalen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ser veldig slitsomt ut altså, forferdelig på den vanlige Xbox jo.

Burde vel aldri vært ute på konsoll, her sliter de med PC versjonen. Til og med de med pcer til over 15 000 kroner sliter på PC. Da er det en god ide og gi det ut til konsoll.

Sant. Spill som dette er uansett alt for CPU-krevende til å fungere på disse konsollene.

Lenke til kommentar

Aldri tenkt over dette før nå, mn du kan jukse til deg en bedre fps. Hvis du aktiverer true motion på din LG tv så får mye bedre bevegelse i kamera håndteringa. Spilte destiny med dette på i sta, d var helt fantastisk, kunne nesten kalt d en fake 60fps. sjekk ut om du har Lg tv

Lenke til kommentar

Aldri tenkt over dette før nå, mn du kan jukse til deg en bedre fps. Hvis du aktiverer true motion på din LG tv så får mye bedre bevegelse i kamera håndteringa. Spilte destiny med dette på i sta, d var helt fantastisk, kunne nesten kalt d en fake 60fps. sjekk ut om du har Lg tv

Hvor lang tid tror du LG TV'en din bruker på å lage disse ekstra bildene? Du må nemlig legge den tiden til i form av input lag. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tror du LG TV'en din bruker på å lage disse ekstra bildene? Du må nemlig legge den tiden til i form av input lag. ;)

Vard jeg også tenkte, men ikke merka stort til d faktisk

Lenke til kommentar

Mener absolutt ikke å "ta noen" eller ta "Xbox", men etter å ha sett denne videoen her: [media]

[media]

så er det jo åpenbart at PUBG ikke var det Microsoft trengte for å markedsføre "Xbox One X" som verdens kraftigste konsoll, og øke momentet. Dette er jo riktignok på en Xbox One, men likevel. Jeg er jo selvsagt helt klar over at dette er en beta/preview, og at spillet generelt har ytelsesproblemer på PC, men for den uinnvidde, så er det nok ikke like opplagt. Dette virker nesten mer som et rushet desperat forsøk av Microsoft for å selge konsoller nå i julen.

Endret av andypandy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...