MoLvII Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) . Endret 7. desember 2017 av MoLvII Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Feilen på xbox one s/x sin Netflix app med sortnivået et fikset i siste update som kom idag Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Noen som vet om det går å slå av den 4k skjermen som kommer når man slår på xbox one x. Den før selve xbox one start opp skjermen. Den kommer ikke ofte siden jeg som regel har instant on, men den er bare så jævlig kiddie at jeg blir litt kvalm haha. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ble kvalm selv med av en helt annen grunn.... Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Epilepsi?Nei ...At den hele tiden kræsja? Og forresten så er min one x så og si like stille som min vanilla xbox one. Faktisk er den skummelt stille. Vanilla one er også stille men den er svakere, har ekstern strømforsyning og er fysisk større. Imponerende. Endret 11. desember 2017 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Ny youtube app ute med 4K og 60fps støtte Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Flere som har mad fps lag på Pubg eller? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Flere som har mad fps lag på Pubg eller? Dette er et spill som ikke har noe og gjøre på konsoll. Spillet har lyst av bugs og andre problemer på PC så skjønner ikke poenget med en konsoll versjon men det er vel penger som styrer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Viktig å huske at det er en preview som er bare et ana ord for beta. Det er ikke et ferdig spill som har blitt lansert idag med PUBG. Endret 12. desember 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Det kjører jo så dårlig på One X i 1080P(!!!) at det er helt latterlig. At spillet går i 20 FPS med en gang det er action er dårlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ikke prøvd det selv på X. Kun PC. Og i start området før du skal opp i flyet har massivt fps fall. Samme i flyet før du hopper ut. Forskjellen er at på PC så er dem fleste på 60fps så om du mister 10-20fps så får du ikke nesten stillbilder som på konsoll som er på 30fps. Men utifra det jeg har sett på av streams og lest. Så virker spillet forholdsvis stabilt utenom disse områdene som jeg har nevnt? Som nevnt ikke prøvd det på X selv enda. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Å betale penger for en preview er jo også helt fokked. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Å betale penger for en preview er jo også helt fokked. Har det gøy med det jeg. Verdt penga så langt. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ikke prøvd det selv på X. Kun PC. Og i start området før du skal opp i flyet har massivt fps fall. Samme i flyet før du hopper ut. Forskjellen er at på PC så er dem fleste på 60fps så om du mister 10-20fps så får du ikke nesten stillbilder som på konsoll som er på 30fps. Men utifra det jeg har sett på av streams og lest. Så virker spillet forholdsvis stabilt utenom disse områdene som jeg har nevnt? Som nevnt ikke prøvd det på X selv enda. Nei, ikke stabilt. At en One X kjører spillet i 30 FPS og mindre enn det i 1080P er latterlig. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Dette var ingenting med specs til Xbox one For at PUBG kjører i 30 fps. Det er denne motoren som er skikkelig dÅrlig optimalisert. Har en beast pc og til og med der er det drops. Burde heller fokusert på PC versjonen og gjort den feilfri før konsoll. Forresten mistet vekt motivasjon og spille skytespill på Xbox one etter alt jeg fant ut av det er flust av folk som bruker Tastatur og mus på konsoll mot folk med kontroll. I et spill som fortnite og BG er det nok mange som bruker en tredjepart for og bruke tastatur og mus. Gigantiske fordeler i disse spillene. Da mister jeg motivasjonen. Har en i familien som allerede har brukt dette et år på Xbox.ser St det gir gigantiske fordeler. Han er best i alle skytespill han spiller. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Fortnite støtter mus og tastatur på konsoll rett ut av boksen. Bare å koble til og spill. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Dumt spørsmål, men likevel: Er det mulig å spille PUBG uten Xbox Live Gold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå