Benbjo Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Godtar dere reparasjon på konsollene deres? Jeg hadde hevet kjøpet og fått ny. Stoler ikke på at en reperasjon gjør susen. Etter norsk lov så har vel produsent 3 forsøk på å fikse feilen. Det er ikke noe å godta... 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Godtar dere reparasjon på konsollene deres? Jeg hadde hevet kjøpet og fått ny. Stoler ikke på at en reperasjon gjør susen. Etter norsk lov så har vel produsent 3 forsøk på å fikse feilen. Det er ikke noe å godta... Med mindre det er snakk om en DOA (dead on arrival). Mange som tilbyr en helt ny enhet. Men da er det så umiddelbart opp til kjøpstidspunktet som mulig. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Godtar dere reparasjon på konsollene deres? Jeg hadde hevet kjøpet og fått ny. Stoler ikke på at en reperasjon gjør susen. Noen ganger kan reparasjon være bedre enn bytte. Ved reparasjon er en jo nærmest "garantert" at feilen blir utbedret. Ved bytte risikerer en å bytte til en vare som har tilsvarende feil, eller feil av annen type. 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hei alle gaming fans var nettopp og fikk en opplevelse uten like. Jeg var å så Score i olavshalen i trondheim. For dere som ikke vet hva Score er, Score er et symphony orkester som baserer seg ut på alt fra spill musikk til film musikk. Ikveld var arrangemanget basert på spill. Vi fikk høre fra spill som Halo, elder scrolls skyrim, bloodborne, horizon zero dawn å flere, Om de skulle dukke opp i nærheten av dere med konsert, så anbefaler jeg på det sterkeste at dere tar turen, prisen på konserten var 400kr, å det var en opplevelse uten like. Å få høre martin o donell sitt verk fra halo universet, var en stor drøm som kom i oppfylelse:D Denne gjengen er proffe å vet hva de driver med, 1000 frysninger på Lulleby of woe fra witcher 3 #Fornøgd gamer:D 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Broren min var på begge kveldene, og var storfornøyd. Setlist: Everybody's Gone to the Rapture - Suite Sonic the Hedgehog - Medley Final Fantasy VI - Terra's Theme Conan Exiles - Main Theme Battlefield 1 - Suite Halo - Unforgotten/Main Theme The Witcher 3: Blood and Wine - Lullaby of Woe Bloodborne - Suite Assassin's Creed 4: Black Flag - Suite Wing Commander - Suite Secret of Mana - Fear of the Heavens Megaman - Suite Horizon Zero Dawn - Suite Final Fantasy VI - Aria di Mezzo Carattere Skyrim - The Dragonborn Comes 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Alltid hatt lyst til å oppleve noe sånt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hadde garantert hatt frysninger igjennom hele konserten, det har jeg kun hatt en gang tidligere, og det var på Celine Dion konsert i Vegas av alle ting. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Problemet mitt med slike konserter, er at det er altfor få sanger jeg kjenner til.. Her er det bare Skyrim Assassin's Creed Horizon Dawn, og kanskje The Witcher 3 (men, usikker om jeg har kommet så langt i spillet til å ha hørt melodien).. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Problemet mitt med slike konserter, er at det er altfor få sanger jeg kjenner til.. Her er det bare Skyrim Assassin's Creed Horizon Dawn, og kanskje The Witcher 3 (men, usikker om jeg har kommet så langt i spillet til å ha hørt melodien).. du har vell hørt halo? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 https://m.youtube.com/watch?t=593s&v=-PkdLMIz-Ys Score live klipp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) PUBG forblir 30fps over hele Xbox linja: https://wccftech.com/greene-pubg-30fps-xbox-xb1b/ Endret 1. desember 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Problemet mitt med slike konserter, er at det er altfor få sanger jeg kjenner til.. Her er det bare Skyrim Assassin's Creed Horizon Dawn, og kanskje The Witcher 3 (men, usikker om jeg har kommet så langt i spillet til å ha hørt melodien).. Du kan høre deg opp på slike: (Finnes også på Spotify tror jeg) Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Er det noe å hente på en sånn forestilling om man ikke har spilt alle spillene men er glad i gaming? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Kjenner ikke noe særlig til Halo.. Og ja, jeg vet at man kan høre på spillmusikken til spill, men greia er vel at det er mest stas med musikk til spill man har et forhold til.. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Et orkester som det der kan gi deg gåsehud selv om de spilte Bieber låter. Men ikke på et par crappy desktop høyttalere. Stikkordet er "Live"! 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Noen som har prøvd Mytube på Xn, hører det skal være mulighet å få streama videoer i 4k der, men får kun satt d i HD? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Kun på mytube beta for øyeblikket https://www.microsoft.com/en-us/store/p/mytube-beta/9wzdncrdt29j?tduid=(2979486e87eba0dce21547b306068631)(259740)(2542549)(UUwpUdUnU52065)(dwp) 1 Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Hei. Bonusspill som lastes ned via Xbox Live - får man spille disse etter at 30 dagersperioden er ferdig - eller slutter det å virke da? Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Hei. Bonusspill som lastes ned via Xbox Live - får man spille disse etter at 30 dagersperioden er ferdig - eller slutter det å virke da? for evig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Om det er de månedlige live-spillene så må man ha gyldig abonnement for å kunne spille de. Edit: Xbox One-spillene, 360-spillene får man selv uten gyldig abonnement. Endret 2. desember 2017 av Muggkaare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå