samco Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Kjipt samco. Det var jo noe dritt Jeg må bare skryte litt av Elkjøp. Når jeg så at CDON hadde på lager og solgte Scorpio til 3990kr så tok eg kontakt med Elkjøp. Fikk idag tilbake 1000kr Litt blæ før jul men nå får jeg i det minste en mulighet for å få prøvd mine spill på disker .... Får plukke opp min trusty Old x360 i helga .... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Kjipt samco. Det var jo noe dritt Jeg må bare skryte litt av Elkjøp. Når jeg så at CDON hadde på lager og solgte Scorpio til 3990kr så tok eg kontakt med Elkjøp. Fikk idag tilbake 1000kr De har prismatch de ja! Takk for påminnelsen ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Er ikke små verdier som har gått tapt for EA sine aksjeholdere pga EA sin håndering av StarWars Battlefront 2. $3.1 billioner av verdier...poff borte. kilde Endret 28. november 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Kanskje de nå ha lært Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Kjipt det med Xen. Min spiller fra disc helt uten problemer eller antydning til problemer (enda). Lenke til kommentar
afterall Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Er ikke små verdier som har gått tapt for EA sine aksjeholdere pga EA sin håndering av StarWars Battlefront 2. $3.1 billioner av verdier...poff borte. kilde For ordens skyld er det snakk om $3,1 milliarder, ikke billioner. Endret 29. november 2017 av afterall 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Kjipt samco. Det var jo noe dritt Jeg må bare skryte litt av Elkjøp. Når jeg så at CDON hadde på lager og solgte Scorpio til 3990kr så tok eg kontakt med Elkjøp. Fikk idag tilbake 1000kr Godt tips. Kan vel ikke bruke det nå i og med at cdon er midlertidig utsolgt. Eller? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 For ordens skyld er det snakk om $3,1 milliarder, ikke billioner. Og forskjellen er....? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Godt tips. Kan vel ikke bruke det nå i og med at cdon er midlertidig utsolgt. Eller? Nja...det spørs altså. Jeg tok bilde av nettsiden deres når den var på lager og det holdt for dem. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) For ordens skyld er det snakk om $3,1 milliarder, ikke billioner. Og forskjellen er....? ..... at du skrev "billionER", og ikke "billioneS". Dette er to tall som ikke kan sammenlignes i det heletatt. Hva er forskjellen på en "billion" og en "billion" i det norske språk kontra det engelske? Endret 29. november 2017 av bshagen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ah ja ser jeg har fornorsket den litt på slutten der... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Senere idag kommer X patchen til Skyrim Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Blir en tlf til Ms for å få started en garant reparasjon i morgen. Begynner å få god erfaring med hvordan Velkommen i klubben! 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Senere idag kommer X patchen til Skyrim Vet du om den kommer til å gi større oppgradering enn PS4 Pro versjonen? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Litt blæ før jul men nå får jeg i det minste en mulighet for å få prøvd mine spill på disker .... Får plukke opp min trusty Old x360 i helga .... Spille X360 på OLED og 4K? Og her trodde jeg PS4 Pro var helt ulidelig i oppsettet ditt. 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Vet du om den kommer til å gi større oppgradering enn PS4 Pro versjonen? På nettsiden deres så står det bare 4K oppløsning og at det vil være dynamisk oppløsning. Så ingen info om noen forskjeller ifra Pro. Hadde jo vært fint om det var 4K teksturer. Men det er vel ikke det til PC om jeg ikke husker feil? Så da er vel det lite sannsynlig.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 kom ikke det en sånn ny utgave? eller surrer jeg? kanskje jeg hadde det via mods. Hvordan er det med mods nå? må betale? Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Litt blæ før jul men nå får jeg i det minste en mulighet for å få prøvd mine spill på disker ....Får plukke opp min trusty Old x360 i helga ....Spille X360 på OLED og 4K? Og her trodde jeg PS4 Pro var helt ulidelig i oppsettet ditt. Retro er i skuddet... Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 20 min tlf med ms er prosessen med reperasjon i gang. Rakk ikke å si noe før jeg fikk ja det er mye problemer med disse .... Og fortiden lang reperasjon kø .... Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Blir en tlf til Ms for å få started en garant reparasjon i morgen. Begynner å få god erfaring med hvordan Velkommen i klubben! Reparasjon.png registrerte min på Xbox.com tidlig i dag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå