Gromle Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Vurderer nå å kjøpe meg min første XBox noensinne. Men hva er forskjellen på X og X Scorpio edition? Er det bare noen pynteting eller mer? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Argh.... Litt urelatert til problemet ditt så vil jeg anbefale deg å ha full transparency på tiles for at UIen skal se mye bedre ut istedenfor at bakgrunnsbildet blir blurry på nedre halvdel av skjermen. Personalization - my color & background - sett home panel transparency og tile transparency til max transparent. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Vurderer nå å kjøpe meg min første XBox noensinne. Men hva er forskjellen på X og X Scorpio edition? Er det bare noen pynteting eller mer? Null forskjell på selve konsollen bortsett fra "project scorpio" navnet i grønn tekst på fronten av konsollen og på kontrolleren, esken er annerledes og det følger med en stand så konsollen kan stå oppreist på siden, men stand selges også som tilleggsutstyr til vanlig edition. 1 Lenke til kommentar
1ZERSSBR Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Argh.... Hva er problemet? Får bare "The media could not be played" når jeg prøver å spille video. Edit:video funka i annen browser....kjiipt dude Endret 20. november 2017 av 1ZERSSBR Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Oppfølging. Min Xbox one x våknet fint fra dvale på tredje forsøket. Får håpe dette fortsetter. Måtte og teste drevet etter å ha lest her og det gjør det *fingers crossed* Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Da har drevet mitt daua igjen.... woopie Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Jeg gav nettopp min lillebror min xbox one pga overgang til xbox one x. Min account er fortsatt på konsollen han fikk som my home console. Hvordan vil det være mulig for oss å spille mine spill sammen? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Hvis din gamle box allerede er satt som home console så trenger du bare logge inn på den nye med din egen konto så skal han fortsatt ha tilgang på ditt bibliotek når han logger inn med sin egen konto. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Genialt! Men, jeg blir logget ut hver gang han slår på xbox’n selv etter å ha fjernet direktepålogging med min konto? Hvis din gamle box allerede er satt som home console så trenger du bare logge inn på den nye med din egen konto så skal han fortsatt ha tilgang på ditt bibliotek når han logger inn med sin egen konto. Endret 20. november 2017 av ApeInSpace Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Si meg, er jeg den eneste her som skrur Xboxen helt av? At den ikke er i dvale/quick resume? Og hva er egentlig dette hatet mot UIen til Xbox'en? Syns den er helt grei jeg. Rask og enkel. Var da for svarte verre på Xbox 360. Hvordan mener dere den burde vært da? Slik som PS sine? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Ps4 ui er helt forferdelig.... vil du avslutte spillet? No shit Sherlock jaaaa 2 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Jeg gamesharer med min lillebror, men han må starte på nytt igjen hver gang han skal spille. Får ikke lagret progresjonen virker det ut som. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Hansiboy Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Hei lurte på om noen har et svar til meg. Får opp at tv-en min ikke støtter 4k 60hz, har en Sony xe9005. Noen som vet hva spill som vil påvirkes? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Ræva hdmi? går signalet gjennom forsterker eller lydplanke som ikke støtter 4k eller hdr? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Dere som klager over UI, driver dere å surrer så jævlig mye i menyene? Jeg skrur på boksen. Får logget kjapt på(kan vel til og med bindes til kontroller om ønskelig) Spillet jeg spiller er tilgjengelig ved ett trykk. Andre ting jeg har brukt er tilgjengelig på et par trykk. i see no problem Kanskje jeg kuker for lite i mixer og sånne greier. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Deep Colour slått på på,tvns hdmi? Lenke til kommentar
Hansiboy Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Ræva hdmi? går signalet gjennom forsterker eller lydplanke som ikke støtter 4k eller hdr? Bruker kabelen som jeg fikk med Xen. Og den går direkte fra tv til xbox. Står også i spesifikasjonene at den skal klare 4k 6hz Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Jeg gamesharer med min lillebror, men han må starte på nytt igjen hver gang han skal spille. Får ikke lagret progresjonen virker det ut som. Hva kan det være? Har ikke satt meg helt inn i problemstillingen selv, men ifølge denne videoen skal det funke å dele. Lenke til kommentar
Hansiboy Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Deep Colour slått på på,tvns hdmi? Har gamemode på så det meste er slått av. Bruker den jeg fikk med xen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Ræva hdmi? går signalet gjennom forsterker eller lydplanke som ikke støtter 4k eller hdr? Bruker kabelen som jeg fikk med Xen. Og den går direkte fra tv til xbox. Står også i spesifikasjonene at den skal klare 4k 6hz Jo, men som Samco skriver, så har du mest sannsynlig ikke aktivert "Deep color" i menyen på tv-en din. Straks du aktiverer det for den aktuelle HDMI-inngangen, vil du får grønne haker på alle punkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå