firberblad Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 SOMA kommer til Xbox One. Anbefales. Enig der Løp og kjøp. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noen fler erfaring med 4k etter patch? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noen som har testa 4k hdr etter patchen? både uhd bluray og netflix? Helst en tv med dolby vision også Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 SOMA kommer til Xbox One. Anbefales. Enig der Løp og kjøp. Er det riktig att ikke er våpen i soma. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Tenkte å kvitte meg med xbox'n, da jeg kun bruker pc uansett. Har et par spill jeg har kjøpt til den i xbox store, kan ny eier "få med" disse på noe vis? Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noen som har testa 4k hdr etter patchen? både uhd bluray og netflix? Helst en tv med dolby vision også Nei men har vist blitt fixset med updaten. Ingen DV suport på One X fra netflix eller Uhd. Kun hdr 10. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg har testet UHD nå før og etter patch.Den fungere som normalt nå, og feil sortnivå er borte.Regner med det er det samme på Netflix-appen også. Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er en Uhd ingen patch kan fikse med sort nivå..... The Enders game Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Tenkte å kvitte meg med xbox'n, da jeg kun bruker pc uansett. Har et par spill jeg har kjøpt til den i xbox store, kan ny eier "få med" disse på noe vis? Da må du vel nesten gi han tilgang til brukeren du har kjøpt spillene med på konsollen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Tenkte å kvitte meg med xbox'n, da jeg kun bruker pc uansett. Har et par spill jeg har kjøpt til den i xbox store, kan ny eier "få med" disse på noe vis? Kan jo hende du kan spille de på PC også? Har du prøvd Xbox-appen din på PC og sjekket der? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Takk for svarene. Tror ikke de kan spilles på pc da alt er noe år gammel at titler, men skal sjekke uansett. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 hmm.. Var det ikke slik at hvis du kjøpte et Xbox-spill, så kunne du spille det på Windows også? Eller var dette noe jeg misforsto helt? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Det er ikke alle titler man kan gjøre dette med, men veldig mange av de nye fungerer sånn Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Okei, takk Jeg har kjøpt Assassin's Creed Origins, hvordan ser jeg om dette kan spilles i Windows? Og, vet du hvorvidt også Wolfenstein 2 er et spill dette gjelder på? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Er vel samtlige nye spill utviklet av microsoft sine 1. party studioer hvor det funker slik, men da kun dersom du kjøper spillet gjennom xbox live eller windows store. Spill fra andre studioer som ubisoft, EA osv. har ikke dette. Endret 17. november 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hørtes riktig ut..! Takk for oppklaring! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Ikke bare first party, men hovedsakelig. Ruiner er et Play Anywhere spill også, for eksempel. Pleier uansett å være merka som det på siden hvor man kjøper spillet, enten det er på XBL eller Windows Store Shadow of War er også Play Anywhere om jeg husker riktig Endret 17. november 2017 av Kadaju Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Ja, i lang, lang tid. Reddit, gamle NeoGaf, andre spillsider. Når det har vært diskutert siden starten av konsollen, så blir det lang tid. Og nå er det grenser hvor mange tråder og lignende folk skal lage når Microsoft går ut selv og sier at nei, det vil ikke skje. Og var en av grunnene til at de fikset så man kunne. Og ja, det går mye raskere med en dedikert knapp. To knappetrykk er faktisk 100% tregere enn et knappetrykk. Og nå har jeg, som sagt, små hender (grunnen til at jeg liker Xbox One-gamepaden så godt, for den er så liten og fin), så jeg når ikke den midterste knappen i det hele tatt, så jeg bruker MYE lenger tid enn hva du gjør, f.eks. Helt krise. Og ser man på prosent av klager, så kan du tenke deg at sammenlignet med hvor mange som kjøpte Battlefront av EA, så er det bare ca 5% som klager nå. Og det er TIDENES største storm i PC-industrien. Og ja, chatpaden. Koster penger, og er upraktisk. Og for meg som allerede har en duppeditt der for headset, så funker det ikke. Det er ikke mye raskere da skjønner du når jeg kan trykke guideknappen med venstre og Y med høyre tommel samtidig. En av fordelene med å være født med flere fingre, derav to tomler, tro det eller ei. 5% klager av hvor mange solgte kopier..? Å ja sant det, du aner ikke fordi spillet hadde release i GÅR og det ikke finnes salgsnummere enda. Enda en påstand tatt ut av lufta. Du skal få lov til å begrunne hvorfor chatpaden er upraktisk med tanke på at det er ett produkt laget for å være det stikk motsatte. Det gir deg ett fullverdig qwerty-tastatur, programmerbare hotkeys, er ikke i veien for hendene så man kan holde og bruke kontrolleren akkurat som før OG det har tilkobling for headsets på bunnen, stikk i strid med hva du påstår. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Xbox one X solgte 80 000 units i EU dag 1... PS4 solgte 80 000 units den første måneden i EU ... Knall lansering Microsoft 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Helt klart et Highend konsoll marked tomrom Ms fylte. Ser Digital trends Pro vs X game omtaler setter finger på hva som irriterte meg med Pro og dens uklare blurry bilde som ingen så på gamer hær utenom meg Uncharted 4 og Horizon Zero dawn er nesten uspilbart på en 4k tv med pro. Endret 18. november 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå