Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare first party, men hovedsakelig. Ruiner er et Play Anywhere spill også, for eksempel. Pleier uansett å være merka som det på siden hvor man kjøper spillet, enten det er på XBL eller Windows Store

Shadow of War er også Play Anywhere om jeg husker riktig

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Ja, i lang, lang tid. Reddit, gamle NeoGaf, andre spillsider. Når det har vært diskutert siden starten av konsollen, så blir det lang tid. Og nå er det grenser hvor mange tråder og lignende folk skal lage når Microsoft går ut selv og sier at nei, det vil ikke skje. Og var en av grunnene til at de fikset så man kunne.

Og ja, det går mye raskere med en dedikert knapp. To knappetrykk er faktisk 100% tregere enn et knappetrykk. Og nå har jeg, som sagt, små hender (grunnen til at jeg liker Xbox One-gamepaden så godt, for den er så liten og fin), så jeg når ikke den midterste knappen i det hele tatt, så jeg bruker MYE lenger tid enn hva du gjør, f.eks. Helt krise.

Og ser man på prosent av klager, så kan du tenke deg at sammenlignet med hvor mange som kjøpte Battlefront av EA, så er det bare ca 5% som klager nå. Og det er TIDENES største storm i PC-industrien.

Og ja, chatpaden. Koster penger, og er upraktisk. Og for meg som allerede har en duppeditt der for headset, så funker det ikke.

Det er ikke mye raskere da skjønner du når jeg kan trykke guideknappen med venstre og Y med høyre tommel samtidig. En av fordelene med å være født med flere fingre, derav to tomler, tro det eller ei.

5% klager av hvor mange solgte kopier..? Å ja sant det, du aner ikke fordi spillet hadde release i GÅR og det ikke finnes salgsnummere enda. Enda en påstand tatt ut av lufta.

Du skal få lov til å begrunne hvorfor chatpaden er upraktisk med tanke på at det er ett produkt laget for å være det stikk motsatte. Det gir deg ett fullverdig qwerty-tastatur, programmerbare hotkeys, er ikke i veien for hendene så man kan holde og bruke kontrolleren akkurat som før OG det har tilkobling for headsets på bunnen, stikk i strid med hva du påstår.

Lenke til kommentar

Helt klart et Highend konsoll marked tomrom Ms fylte.

Ser Digital trends Pro vs X game omtaler setter finger på hva som irriterte meg med Pro og dens uklare blurry bilde som ingen så på gamer hær utenom meg ;)

Uncharted 4 og Horizon Zero dawn er nesten uspilbart på en 4k tv med pro.

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...