Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er kontrolleren på Scoprio Edition. Har den gummigrep under?

På min Xbox One X std, er kontrolleren av kjipeste plastsort.

Knirkete plast, og litt ulyder i styrekrysset. Ikke noe gummi under.

Den beste kontrolleren jeg har er Recon-kontrolleren. Den har gummigrep under, ikke noe knirk og føles mye bedre enn den som var med til Xbox One X.

Har den 3.5mm hodetelefonjack på undersiden?

Mulig du har fått feil kontroller. Med min one X std fikk jeg den nye gummierte kontrolleren som er mye stillere i forhold til den gamle.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Herre Gud å kjedelig Gears of War 4 er?!? Snakk om gammel kjedelig spill design. Spiller ser forøvrig nydelig ut på X. Men fyssjameg for noe ræl.

Er helt zzzzz Gears 3 ser bra ut på X og mere oppløftende å spille.

Roboter i Gears ... tusen takk men nei takk.

Lenke til kommentar

Sinnsyke tilbud på store, disse er ikke merket med en plass for alle tilbudene, så må faktisk sjekke spill for spill. Men eksempel... Wolfenstein 2 349, nfs payback 359, skyrim 179 og ac origins 400 og noen små :)

Jepp, Black Friday deals ser ut som de er oppe allerede!

https://www.windowscentral.com/black-friday-2017-xbox-one-and-xbox-360-deals-list

Vel, jeg har Live Gold. Men finner ikke AC:O for 400 Kr. Billigste er 454Kr. Litt merkelig hele greia. Om man sjekker listen som Kadaju postet her, så koster AC:O Gold edition $69,99 etter en rabatt på 30%. Så dette skal altså koste $99,99 i utgangspunktet. Trykker jeg på linken, så kommer jeg til norske Windows store, der original prisen er listet som 899 Kr. Deler man det på $99,99 så får man en dollar "kurs" på ~9 Kr. Men tilbudet på norske 899 Kr - 30% ville vært på 629,30 Kr. Mens i norske store'en så koster det 719,20 Kr. Altså kun 20% rabatt i Norge..

Går jeg derimot på spillet Back to the future som med 75% rabatt skal koste $5. Så kommer det i norsk store på 37,25Kr nedsatt fra 149 Kr står det. Og det er faktisk 75% rabatt av 149 Kr. Men med 37,25 delt på $5, så ender man med en dollar "kurs" på bare 7,45 Kr. Med den kursen skulle man med AC:O Gold endt på $69,99 x 7,45 = 521,43 Kr..

Blir sikkert litt rotete forklart, men det er jo litt av poenget. Har sjekket flere spill, og dollar "kursen" er forskjellig for all jeg har omregnet til nå..

Destiny 2 Digital Deluxe Edition er jo også helt nytt, og et annet rart eksempel. For det har også "før pris" på $99.99. Men i norsk store så er det 50 Kr dyrere enn AC:O med "før pris" på 949,- mot AC:O's 899,- Men Destiny 2 er i følge linken til Kadajo bare rabattert med 25% ned til $74,99. Men i Norge er det satt ned fra 949,- til 635,83,-

Så til tross for samme "før pris" i dollar. Så er det det spillet med høyest "før pris" i Norge, og minst rabatt i amerikansk store, som er billigst av de to å kjøpe i den norske store'en..

Edit: Annet merkelig tilfelle er Dishonhored bundler, der man skjønner litt greia i USA. Man kan kjøpe Dishonored: Death of the Outsider Deluxe Bundle for $30. Eller legge på bare $2 ekstra og få Dishonored The Complete Collection som inneholder Dishonored Definitive Edition (som koster $10 alene) i tillegg.

"Problemet" i norsk store, er at bundle'en som koster  $32 dollar i USA koster 269,60 Kr i Norge. Mens bundle'en som koster $30 i USA koster 349,50,- :p

Om man ikke passer på, risikerer man altså å betale 79,90 Kr mer, for en bundle med ett spill mindre i..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Den beste kontrolleren jeg har er Recon-kontrolleren. Den har gummigrep under, ikke noe knirk og føles mye bedre enn den som var med til Xbox One X.

Bruker kun Elite kontrolleren til Xbox One. For en kvalitet følelse mot standard kontrolleren.

Helt enig med deg samco.

Helt uenig med Jokingnutria og Samco. Helt enig med Tor Rasmussen. :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...