Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Er du litt frekk, kjøper du en Xbox One X hos Elkjøp. Pakker den forsiktig ut, og bruker den med din egen kontroller.

 

 

 

Så bruker du returmuligheten til Elkjøp når din egen konsoll kommer tilbake.

 

 

Det frister forsåvidt, jeg har fortsatt min gamle vanlige Xbox One, men har liksom veldig lite lyst til å spille på den uten både 4k og HDR nå :p

 

 

 

Nå får jeg mest sannsynlig ikke tid til å sende den inn før torsdag heller, så får tenke på det fram til da

Tar 2/3 uker ms var ikke så flinke på status oppdatering på retur sendingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er du litt frekk, kjøper du en Xbox One X hos Elkjøp. Pakker den forsiktig ut, og bruker den med din egen kontroller.

 

Så bruker du returmuligheten til Elkjøp når din egen konsoll kommer tilbake.

 

Det frister forsåvidt, jeg har fortsatt min gamle vanlige Xbox One, men har liksom veldig lite lyst til å spille på den uten både 4k og HDR nå :p

 

Nå får jeg mest sannsynlig ikke tid til å sende den inn før torsdag heller, så får tenke på det fram til da

 

 

Remember this guy? Don't be like this guy... :p

 

61019411.jpg?imageId=61019411&x=0&y=0&cr

 

Godt eksempel på ett rasshøl som alene kan ødelegge for alle andre.

Endret av XtaZ
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Rookie spørsmål: Kjøpte meg X idag og lurer på en ting. Nå har jeg satt innstillingene på tv og xbox til 4k. Er det bare å hoppe inn i feks FH3 da mwd tanke på 4k/hdr eller må jeg laste ned noe tillegg til spillet for å få fullt ut av 4k/hdr?

 

Du må laste ned patch for å få 4K, FH3 har ingen patch enda. Leser at den kommer i Januar.

 

--

 

Testa 4K Hdr Blu ray for første gang i dag og ble ganske skuffet. Jeg så denne artikkelen nå, mulig det er derfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testa 4K Hdr Blu ray for første gang i dag og ble ganske skuffet. Jeg så denne artikkelen nå, mulig det er derfor.

Rart at ikke Samco har rapportert noe om dette, da han er så lidenskapelig opptatt av bildekvalitet og 4K? Har han kanskje en feilfri maskin som ingen andre har? Kan jo forstå at dette går upåaktet hen hos hvermannsen, men hos folk som kalibrerer tv’en for flere tusen kroner så er det jo litt rart!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Rookie spørsmål: Kjøpte meg X idag og lurer på en ting. Nå har jeg satt innstillingene på tv og xbox til 4k. Er det bare å hoppe inn i feks FH3 da mwd tanke på 4k/hdr eller må jeg laste ned noe tillegg til spillet for å få fullt ut av 4k/hdr?

 

Du må laste ned patch for å få 4K, FH3 har ingen patch enda. Leser at den kommer i Januar.

 

--

 

Testa 4K Hdr Blu ray for første gang i dag og ble ganske skuffet. Jeg så denne artikkelen nå, mulig det er derfor. 

 

Microsoft Responds To Xbox One X 4K Blu-ray Problem - And It's Good News:

https://www.forbes.com/sites/johnarcher/2017/11/13/microsoft-responds-to-xbox-one-x-4k-blu-ray-playback-problem-and-its-good-news/#3bd520995a0c

Lenke til kommentar

 

Testa 4K Hdr Blu ray for første gang i dag og ble ganske skuffet. Jeg så denne artikkelen nå, mulig det er derfor.

Rart at ikke Samco har rapportert noe om dette, da han er så lidenskapelig opptatt av bildekvalitet og 4K? Har han kanskje en feilfri maskin som ingen andre har? Kan jo forstå at dette går upåaktet hen hos hvermannsen, men hos folk som kalibrerer tv’en for flere tusen kroner så er det jo litt rart!
Kanskje han er med i betaen?
Lenke til kommentar

 

Testa 4K Hdr Blu ray for første gang i dag og ble ganske skuffet. Jeg så denne artikkelen nå, mulig det er derfor.

Rart at ikke Samco har rapportert noe om dette, da han er så lidenskapelig opptatt av bildekvalitet og 4K?

Samco har en Oppo spiller som han bruker til 4K Blu-Ray avspilling så han har nok ikke testa Xbox til dette så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

 

Flott at de mener at det ikke skal være slik da og at de vil ordne det så raskt som mulig. Men ja, kan lett se for meg at det er kjipt å sende den inn når du nettopp har fått den i hus.

 

 

Akkurat fått meg en OLED tv i hus for bare et par dager siden så nesten ekstra kjipt pga av det også da jeg må sende bort det jeg ville brukt den nye tven mest til :p

Kjedelig at du må sende inn Scorpion til service :(

Du har sikkert nevnt i en annen tråd men hvilken OLED gikk du for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...