Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her også driver viftene på Xen og går på fullt til tider, virker som den blir ganske så varm...

Min også gjør det..men det gjør også min PS4Pro. Spesielt i menyer i spill osv. Spørs nok om fps ikke er låst der slik at maskinen girer opp og mer kjølig må til?

Lenke til kommentar

Er Xbox One S med Shadow of War og CoD WWII til 2222,- en god deal?

Hvordan funker det med å spille 360 spill på Xbox One X? Har 30 spill og noen av de kunne jeg tenkt meg å spille igjen (Nier spesielt), men min gamle 360 lager mer støy enn en F16 så orker aldri å spille med den lenger.

gå på Elkjøp.no se på Xbox one s med assassin`s Creed til 1990 kr så kan du legge til fifa 18 eller cod ww2 til for kr 0.

​assassin`s Creed synses jeg var mye bedre en shadow of war

Takk, mulig jeg går for dette faktisk. Er egentlig mest ute etter kontrolleren til å bruke på PC.

Åssen funker baloverkompitable spill? Er det bare å sette de i?

Lenke til kommentar

Kommer nok til å ringe til MS support i morgen og høre om min i hvert fall. Må si jeg er litt usikker på hva som skal være normal oppførsel på vifta i den, virker som det er en god del som får sånn som jeg har hvor vifta spinner opp i noen sekunder om gangen for så å bli helt stille igen, mens andre sier de ikke hører noen ting. Noen ser ut til å si at det at den spinner opp er normal oppførsel, men virker nesten litt usannsynlig siden det er så mange som ikke har noe nevneverdig støy i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å ringe til MS support i morgen og høre om min i hvert fall. Må si jeg er litt usikker på hva som skal være normal oppførsel på vifta i den, virker som det er en god del som får sånn som jeg har hvor vifta spinner opp i noen sekunder om gangen for så å bli helt stille igen, mens andre sier de ikke hører noen ting. Noen ser ut til å si at det at den spinner opp er normal oppførsel, men virker nesten litt usannsynlig siden det er så mange som ikke har noe nevneverdig støy i det hele tatt.

Du kan oppdatere her hva de sier. Virker rart dette med viften og i tillegg blir den meget varm.

Lenke til kommentar

Her også driver viftene på Xen og går på fullt til tider, virker som den blir ganske så varm...

Det skal sies at jeg ikke har brukt min (Scorpio Edition) så mye som jeg kunne ha gjort ennå... Men så langt har jeg knapt hørt en lyd – annet enn fra drevet da jeg slang inn Tekken 7. Endret av MrMire
Lenke til kommentar

Da ringte jeg til MS support, hun jeg snakka med sa at det ikke hørtes ut som normalt at vifta skulle spinne sånn som jeg forklarte at den gjør (For å være sikker så slo jeg på maskina som ikke hadde vært på siden i går og starta AC: O, fikk gjentagende "whoosh" lyder etter ca 10 min spilling). Men, de har jo da selvfølgelig ikke Scorpio konsoller klare til å sende ut some replacement, sånn som jeg fikk når jeg hadde coil whine problem på den originale Xbone maskina, så jeg har fått satt den opp som reparasjon nå og fått lapp fra UPS for å sende den inn til MS i Tyskland. Hun sa at det mest sannsynlig vil ta rundt 2 uker å få den reparert, noe som jo er kjipt, men tenker også at det kan være like greit å bare gjøre det først som sist, og i hvert fall få den tilbake før jul om ikke annet.

Lenke til kommentar

Da ringte jeg til MS support, hun jeg snakka med sa at det ikke hørtes ut som normalt at vifta skulle spinne sånn som jeg forklarte at den gjør (For å være sikker så slo jeg på maskina som ikke hadde vært på siden i går og starta AC: O, fikk gjentagende "whoosh" lyder etter ca 10 min spilling). Men, de har jo da selvfølgelig ikke Scorpio konsoller klare til å sende ut some replacement, sånn som jeg fikk når jeg hadde coil whine problem på den originale Xbone maskina, så jeg har fått satt den opp som reparasjon nå og fått lapp fra UPS for å sende den inn til MS i Tyskland. Hun sa at det mest sannsynlig vil ta rundt 2 uker å få den reparert, noe som jo er kjipt, men tenker også at det kan være like greit å bare gjøre det først som sist, og i hvert fall få den tilbake før jul om ikke annet.

Flott at de mener at det ikke skal være slik da og at de vil ordne det så raskt som mulig. Men ja, kan lett se for meg at det er kjipt å sende den inn når du nettopp har fått den i hus.

Lenke til kommentar

Ble forøvrig kostbart å få xbox one x i hus. En ting er prisen på konsollen.

I tillegg "måtte" jeg jo bare ha et par nye spill. 

Assassins creed origins, COD-ww2, Shadows of war og Wolfeinstein. I tillegg til utvidelsen til Horizon på ps4. Bra det straks er vinter og forhåpentligvis mye innevær.

Lenke til kommentar

Flott at de mener at det ikke skal være slik da og at de vil ordne det så raskt som mulig. Men ja, kan lett se for meg at det er kjipt å sende den inn når du nettopp har fått den i hus.

Akkurat fått meg en OLED tv i hus for bare et par dager siden så nesten ekstra kjipt pga av det også da jeg må sende bort det jeg ville brukt den nye tven mest til :p

Men, ja, andre som har det problemet får se selv om de føler det er verdt det å sende inn kanskje, og forhåpentligvis setter de litt prioritet på min ettersom det er en Scorpio utgave også

Lenke til kommentar

Er du litt frekk, kjøper du en Xbox One X hos Elkjøp. Pakker den forsiktig ut, og bruker den med din egen kontroller.

Så bruker du returmuligheten til Elkjøp når din egen konsoll kommer tilbake.

Det frister forsåvidt, jeg har fortsatt min gamle vanlige Xbox One, men har liksom veldig lite lyst til å spille på den uten både 4k og HDR nå :p

Nå får jeg mest sannsynlig ikke tid til å sende den inn før torsdag heller, så får tenke på det fram til da

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...