David_1214 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Heisann noen som vet hvor mange gb assassins creed er på med 4k patchen? usikker på om jeg har fått den.. 1,8 GB Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Var hos en kompis og testet forza 7 på sony 4k prosjektor (120") til 150k laken med atmos oppsett. Dæven og herlig ass. Utrolig hva de klarer å dytte ut av den lille boksen. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ups hentet xboxen i går kl 0630 i Nederland. Leverte den i stavanger klokka 13 i dag. Imponerende. Lurer på hvor raskt det ville gått om jeg hadde valgt å betale 100kr for raskere levering. Lenke til kommentar
atok-85 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Noen som har fått sin fra Power? Jeg kjøpte i butikk under DnB kampanjen, men har ikke fått enda. I følge kundeservice har de fremdeles ikke fått levering fra Microsoft til hovedlageret. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Noen som har fått sin fra Power? Jeg kjøpte i butikk under DnB kampanjen, men har ikke fått enda. I følge kundeservice har de fremdeles ikke fått levering fra Microsoft til hovedlageret. Fikk min fra Power i går. Bestilte på nett under DNB kampanjen. Dem har vel gått tom. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ups hentet xboxen i går kl 0630 i Nederland. Leverte den i stavanger klokka 13 i dag. Imponerende. Lurer på hvor raskt det ville gått om jeg hadde valgt å betale 100kr for raskere levering. Ehm... UPS hentet boxen min i Nederland på mandag, og blir levert i morgen. (UPS Express), så det var definitivt ikke verdt 100kr ekstra ☺️ Har alltid opplevd UPS/posten som trege. Skulle ønske dem valgte DHL istedenfor. Boxen min kom til Bergen kl. 07:20 i dag, og posten klarte ikke å få den ut til levering. Makan til amatører. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Har X noen fordeler mot S når det gjelder mediasenterfunksjon, eller andre ting som ikke går på spill? Ultra HD 4K Blu Ray for filmelskere Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Har X noen fordeler mot S når det gjelder mediasenterfunksjon, eller andre ting som ikke går på spill? Ultra HD 4K Blu Ray for filmelskere One S har også det Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Xbox one x project scorpio til kr. 3999,- på CDON. Prøvde å legge inn bestilling og det gikk. Og der var de utsolgt. Damn. Får jeg den til den prisen var jeg heldig :-p Den går for mer på finn :-p Da ble det impulskjøp av Xbox One X PS edition :-p Endret 9. november 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Har X noen fordeler mot S når det gjelder mediasenterfunksjon, eller andre ting som ikke går på spill? Ultra HD 4K Blu Ray for filmelskere Det har jo S også. KoKo_ spurte om X skiller seg ut fra S på noe annet enn spill. Og det tror jeg ikke den gjør? Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Har X noen fordeler mot S når det gjelder mediasenterfunksjon, eller andre ting som ikke går på spill? Ultra HD 4K Blu Ray for filmelskere Det har jo S også. KoKo_ spurte om X skiller seg ut fra S på noe annet enn spill. Og det tror jeg ikke den gjør? X får en hdmi 2.1 update for freesync det blir ikke på S Lenke til kommentar
ddoffen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Xbox one x project scorpio til kr. 3999,- på CDON. Prøvde å legge inn bestilling og det gikk. Og der var de utsolgt. Damn. Får jeg den til den prisen var jeg heldig :-p Den går for mer på finn :-p Da ble det impulskjøp av Xbox One X PS edition :-p Hvordan fikk du vite at den var tilgjengelig? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Sikkert en som avbestilte ordren sin. Så ble det lagt ut en enkelt? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Noen som har fått sin fra Power? Jeg kjøpte i butikk under DnB kampanjen, men har ikke fått enda. I følge kundeservice har de fremdeles ikke fått levering fra Microsoft til hovedlageret. Jeg bestilte like over midnatt 26. oktober i DnB-kampanjen. Ble sendt fra 6. november, og levert på mitt utleveringssted 7. november litt etter klokken 16:00 (Utenfor Bergen) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Vet ikke. Var tilfeldigvis inne på cdon. Så la jeg merke til Xbox One X 1TB (vanlige utgaven) til kr. 4.990,-. Så lå PS utgaven til kr. 3.990,- ved siden av og det stod "reserver". Klikket meg inn på selve objektet og fikk da opp den vanlige røde "Kjøp"-knappen. Kjappet meg med å legge inn bestillingen og fullførte ordren. Har fått ordrebekreftelse og alt som normalt og det står "under behandling" på CDON-kontoen min. Der og står det Xbox One X Project Scorpio Limited Edition og prisen kr. 3.990,-. Gikk rett etterpå inn på objektet igjen fordi jeg skulle tipse en venn og da stod den som "Midlertidig utsolgt" med mulighet for å legge inn e-post-adresse for varsling. Endret 9. november 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Jeg har spilt igjennom en del av de første singel player oppdragene i Star Wars Battle Front 2 sin campaign nå i kveld på Xbox one X... Gud hjelpe, må være det lekreste jeg har sett. Helt hakeslepp... steike! Og smooth som f..n. Prøvde også litt multi player. Så bra ut det også men lite tid til å analysere så veldig da. Endret 9. november 2017 av Dr.Peedee 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Har spilt igjennom en del av de første singel player oppdragene i Star Wars Battle Front 2 sin campaign nå i kveld på Xbox one X... Gud hjelpe, må være det lekreste jeg har sett. Helt hakeslepp... steike! Og smooth som f..n. Er det mye screen tearing? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg har spilt igjennom en del av de første singel player oppdragene i Star Wars Battle Front 2 sin campaign nå i kveld på Xbox one X... Gud hjelpe, må være det lekreste jeg har sett. Helt hakeslepp... steike! Og smooth som f..n. Prøvde også litt multi player. Så bra ut det også men lite tid til å analysere så veldig da. Voldsom tidlig du har spillet Veldig usikker om jeg kjøper dette. Spilte enern en del, ble vel lvl 50ish Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg har spilt igjennom en del av de første singel player oppdragene i Star Wars Battle Front 2 sin campaign nå i kveld på Xbox one X... Gud hjelpe, må være det lekreste jeg har sett. Helt hakeslepp... steike! Og smooth som f..n. Prøvde også litt multi player. Så bra ut det også men lite tid til å analysere så veldig da. Voldsom tidlig du har spillet Veldig usikker om jeg kjøper dette. Spilte enern en del, ble vel lvl 50ish EA Access trial har vært ute siden i går eller noe sånt, så vært gode muligheter til å teste det ut egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) Battlefront 2 må se helt psykedelisk pent ut på One X ja! Hadde noen timer på PC i går og jeg syns spillet er helt kanon altså! Kampene i verdensrommet er så forbanna høvla fett at jeg blir svett rundt pungen bare av tanken. Blir jo bare plaget med å kun ha 10 timer tilgjengelig for og så måtte vente til lanseringsdato Endret 10. november 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå