Mala Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Nå døde jeg faktisk litt inni meg.. Endret 9. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Fikk min Scorpio først i dag men har ikke orka å koble opp....hadde stilt seg annerledes om jeg hadde hatt 4K tv nå. Apropos 4K tv.....kanskje lurt å spørre her hva dere spiller på? Regner med at alle her har tv med lavest mulig input lag. Ganske håpløst for en noob å finne tv som egner seg til spilling ...65` eller litt større. LG OLED65B7 har meget lavt input lag. Tror vi snakker 21-22ms Sikkert mulig å få den til 24.999,- eller lavere rundt black friday https://www.prisjakt.no/product.php?p=4095123 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ingen problem å bruke en Oled til spilling men ta Pauser med fullscreen innhold Logoer kan brennes in. Har null selv men tar forhåndsregler mot det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Her er en uheldig type som sikkert har hatt Oleden sin på statiske tv kanal logoer endel timer. https://m.youtube.com/watch?v=F2m7J3DT9b0 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) One X system update nå... igjen Endret 9. november 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Var på besøk hos foreldrene mine igår. Og var der jeg koblet opp X for å prøve da dem hadde akkurat fått hengt opp en 65’’ Samsung MU7005. La merke til at det random kom noen horisontale striper av forskjellig lengde til tider. Helt random i spill,film eller navigasjon i menyer.. 4K testen viste at alt var Ok og støttet... håper det kanskje vare var en HDMI handshake sak og at det ikke er et problem når jeg skal koble opp hjemme. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Har ikke sett noen striper selv. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Her er en uheldig type som sikkert har hatt Oleden sin på statiske tv kanal logoer endel timer. https://m.youtube.com/watch?v=F2m7J3DT9b0 Slike "ticker'e" som på CNBC kan jo til og med brenne seg inn på LCD skjermer.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Litt små-happy for at jeg gikk for XB1X nå ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Veldig sjeldent en får innbrenning på nyere LCD panel idag. Samsung har bla livstids garanti mot innbrenning. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Tar litt risk mot inbrenning mot et lcd panels kontrast og sortnivå Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 To spørsmål til forumfolket: 1) Noen som har denne? 2) Kan Xbox One X spille av Blu-ray i 3D? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 To spørsmål til forumfolket: 1) Noen som har denne? 2) Kan Xbox One X spille av Blu-ray i 3D? Om du har en moderne smart tv så kan du vel styre xboxen med fjernkontrollen til TVen? Kan det på Samsung iallefall så unødvendig å kjøpe en dedikert sak. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 To spørsmål til forumfolket: 1) Noen som har denne? 2) Kan Xbox One X spille av Blu-ray i 3D? Xbox one S og X kan spille av 3D Bluray ja. 1 Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Flott. (Da går nok min mangeårige og – frem til nå – dedikerte Blu-ray-spiller ut på Finn senere i dag...) Endret 9. november 2017 av MrMire Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Vært et knall bra 3D Bluray år på kvalitet på titler. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Tar litt risk mot inbrenning mot et lcd panels kontrast og sortnivå Ja OLED er overlegen på sort nivå og Dolby Vision. Skal selv gå for OLED neste gang mest trolig når perioden med xxxxx timer med tegnefilm som pjokken skal se på er over LG har vel planer om å komme med rull bare TV’r rundt 2020 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Tar litt risk mot inbrenning mot et lcd panels kontrast og sortnivå Ja OLED er overlegen på sort nivå og Dolby Vision. Skal selv gå for OLED neste gang mest trolig når perioden med xxxxx timer med tegnefilm som pjokken skal se på er over LG har vel planer om å komme med rull bare TV’r rundt 2020 Ja blir en drøm å få fraktet hjem mot nå Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 My precious har ankommet boligen og er klar til bruk. Fytti katta så lekker design det var på den. Og vekta var bare helt magisk. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 To spørsmål til forumfolket: 1) Noen som har denne? 2) Kan Xbox One X spille av Blu-ray i 3D? Jeg har den fjernkontrollen. Helt klart verdt pengene. Automatisk lys, god å bruke og snarveiknapper. Anbefales til alle som bruker sin Xbox til dvd, blu-ray og uhd-plater. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå