samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Gears 3 og Mirror Edge på x360mener min X har en patch nå .... hmm? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Jeg hadde aldri kvittet meg med 50 spill for en tusenlapp altså. Det er bare 20kr stykket for spill man gjerne ga 500kr stykket for når de var nye og før eller senere så man ofte lyst til å dra frem en av titlene for å spille de igjen, om det så er 20+ år frem i tid Endret 7. november 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Rimelig heftig denne Xbox One X ja ? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Har eg vert på Gamestop å fått henta min. Etter innbytte av xbox one s 1TB og ca 50 gamle ps3 spill så betalte eg 1900 kr for den. 50 spill Jesus man ble vel bra kø bak deg Var nok siste personen som henta konsollen sin nå seint i kveld, så faktisk ingen kø i det hele tatt. Men han i kassen fikk kjørt seg tør eg påstå, tok nesten 30 min hele prosessen. Ikke alltid Gamestop er så glad for at du kommer med mange spill sent på kvelden. To ganger har jeg fått beskjed om å komme tilbake en annen dag når det var 1 time igjen til stengetid fordi de ikke hadde tid til å ta imot mine to fulle bæreposer med spill. Tror jeg endte opp med 3000 i innbytte ene gangen. I 2005 når Xbox 360 kom byttet jeg inn spill for nesten 7000,- hos Gamestop. Fikk høyere pris for spillene før enn nå. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) 13000 er min record på Games stop city syd i spill trade ins. I cash. Måtte tilbake 2ganger for å hente pengene ikke nokk i kassa ... Endret 7. november 2017 av samco Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Jøss, 13 000 i innbytte på spill er ganske ekstremt. Hvor mye ser du for deg at disse har kostet deg nytt? Jeg klager for all del ikke over at folk har spilling som en tidkrevende hobby - jeg bare skjønner ikke helt hvordan folk finner tid til å spille så mange spill? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Jøss, 13 000 i innbytte på spill er ganske ekstremt. Hvor mye ser du for deg at disse har kostet deg nytt? Jeg klager for all del ikke over at folk har spilling som en tidkrevende hobby - jeg bare skjønner ikke helt hvordan folk finner tid til å spille så mange spill? Har aldri tenkt en tanke på kostnaden mye mere invertfall.. Tid som jeg ser det folk ser vanelig tv og det er sett på som greit ... spilling er ikke greit .. samme greia foran en tv. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hva er greia med at download utgaven av Wolfenstein II koster 699 og i butikken koster den 550 på fysisk format? Betaler man ekstra for å ikke ha den fysisk? ? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hva er greia med at download utgaven av Wolfenstein II koster 699 og i butikken koster den 550 på fysisk format? Betaler man ekstra for å ikke ha den fysisk? Betalte 400 på Gamestop i dag for min wolf ... Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Dual post Larzen hacket meg med Sony walkmannen sin :O Endret 7. november 2017 av samco Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Min fra Elkjøp står som innlevert i oslo i kveld... fikk hvertfall kranglet vekk frakten og et pent gavekort fra de for at den ikke kom på release hadde først planer om å selge videre men mtp antallet på Finn så får den gå til en kompis som ikke rakk å bestille scorpio edition:) Hvor pent da? Er litt irritert over at den ikke kom i dag, og ikke kommer den i morgen heller, til tross for at leveringsstedet er knappe 8 mil unna.... Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hva er greia med at download utgaven av Wolfenstein II koster 699 og i butikken koster den 550 på fysisk format? Betaler man ekstra for å ikke ha den fysisk?Betalte 400 på Gamestop i dag for min wolf ... Er det veiledende eller betalte du resten i naturalia eller hva? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Hva er greia med at download utgaven av Wolfenstein II koster 699 og i butikken koster den 550 på fysisk format? Betaler man ekstra for å ikke ha den fysisk?Betalte 400 på Gamestop i dag for min wolf ...Er det veiledende eller betalte du resten i naturalia eller hva? Var vist 400 for nye call of duty og ass creed oxo tok bare et spill selv. Og mordor mulig en kampanje når man kjøpte en X var 20prosent offf turtle breach headset og 20prosent på x one game pads Endret 7. november 2017 av samco Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hvorfor ikke «ja takk begge deler» Samco? PS4Pro og XboxOneX blir jo en kanon kombinasjon for dem av oss som vil spille dem beste spillene i stua på et 4K HDR TV uten å bruke en PC. Jeg har PS4 og den første One. Syns ikke forskjellen mellom vanlig PS4 og Pro var stor nok til at det var verdt å oppgradere. På samme måte som at jeg ikke syns det var verdt å bytte fra vanlig One til One S. One X derimot er såpass mye bedre, i tillegg til at jeg også har skaffet meg 4k tv siden sist, så lokket 4k Blu-Ray avspilling også. Hvis en trekker fra det en billig 4k spiller ville kostet, så blir ikke prisen på One X så ille allikevel. We are in synq. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Rise of the tome raider i native 4k på X bare kjøp ... Heregud er det mulig fra en konsoll ..... Ta bilden mine med et klype salt har bare en iPhone 5s som jeg er stuck med pga jobb. Endret 7. november 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Ghost recon wild lands ser syl skarpt ut... som et nytt spill. Endret 7. november 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Tror dere elkjøp osv i Oslo vil få xbox one x i butikk igjen denne uken? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Ghost recon wild lands ser syl skarpt ut... som et nytt spill Dumt at gameplayet er elendig. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Ghost recon wild lands ser syl skarpt ut... som et nytt spillDumt at gameplayet er elendig.Aim n shoot ... ja elendig konsept det ... kommer aldri til å ta av som en spille sjanger Fram med bibel spillene på 8bit Nintendo Endret 7. november 2017 av samco Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Tror dere elkjøp osv i Oslo vil få xbox one x i butikk igjen denne uken? Står vel 28. november på Elkjøp sine nettsider. Ser noen "utkantsbutikker" har den enda. Endret 8. november 2017 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå