Gabri3L Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er det noen som har bestilt fra elkjøp og fått noen forventet leveringsdato? Har fått sporingsnr, men så langt så ser det ikke ut som om den har kommet inn i landet enda en gang. Bor i Kristiansand. Skal på posten og hente senere i dag. Vet ikke om jeg burde si det. Men når jeg bestilte, så dreit jeg i om jeg fikk den til release dagen. Så jeg bestilte med billigste frakt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er det noen som har bestilt fra elkjøp og fått noen forventet leveringsdato? Har fått sporingsnr, men så langt så ser det ikke ut som om den har kommet inn i landet enda en gang. Bor i Kristiansand. Skal på posten og hente senere i dag. Vet ikke om jeg burde si det. Men når jeg bestilte, så dreit jeg i om jeg fikk den til release dagen. Så jeg bestilte med billigste frakt. Hahahahaha Selvsagt, jeg bestilte dyreste frakten og fortsatt no sound of it. I Oslo, siden vi visstnok alltid får først ifølge alle forumtråder Lenke til kommentar
Callus Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Min står stille hos UPS i Nederland enda siden en nisse fra Microsoft Nederland ikke har lagt ved proforma skjema. Jeg snakket med Microsoft Norge og de var ganske oppgitt siden de har fått mange telefoner om det samme og de har rett og slett driti seg ut hos Microsoft Nederland. Han ba meg ringe UPS Norge, og kanskje UPS Nederland. Han i UPS Norge sa det ikke var noe vits å snakke med UPS Nederland siden de trengte proforma fra Microsoft Nederland og ikke fakturakopi fra meg. Så jeg driter rett og slett i det og venter. Den som sendte de pakkene her burde være bannet fra å sende pakker resten av livet. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Du får håpe han som har gjort dette sender din neste pakke og, for han gjør aldri i verden samme feil igjen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Min står stille hos UPS i Nederland enda siden en nisse fra Microsoft Nederland ikke har lagt ved proforma skjema. Jeg snakket med Microsoft Norge og de var ganske oppgitt siden de har fått mange telefoner om det samme og de har rett og slett driti seg ut hos Microsoft Nederland. Han ba meg ringe UPS Norge, og kanskje UPS Nederland. Han i UPS Norge sa det ikke var noe vits å snakke med UPS Nederland siden de trengte proforma fra Microsoft Nederland og ikke fakturakopi fra meg. Så jeg driter rett og slett i det og venter. Den som sendte de pakkene her burde være bannet fra å sende pakker resten av livet. Akkurat det samme pronlemet jeg hadde. Ble liggende fra Torsdag til Mandag lveld pga manglende papirer Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Atmos med headphones på Forza7 ...... for en pinpoint av lyd hører hvilken av de 4 dekkene som slipper takHvilke hodetelefoner bruker du med atmos støtte? Stiller meg som alltid skeptisk til alt slikt på hodetelefoner, men kunne vært interessant å prøve om ikke annet.Ja godt spørsmål bruker Sony MDR HW700 som er et tråløs Surround headset system.Tråløs reciveren har hdmi in og optisk in. Må sette Sonyen som 2 kanal stereo med optisk in fra X da decoder X Atmos lyden. Fungerer utrolig bra. Tror alle headset med optisk skal fungere om dem kan settes til stereo ikke Surround. Endret 7. november 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Finner det interessant at man har fått ny konsoll i hus og bruker mest tid her for å debbatere. Når jeg får ny konsoll (en gang hvert 5 år i snitt) så går de første timene med til å bli kjent med den nye konsollen. Det er jo julaften, bursdag og alt på en gang. Kan ikke være så veldig interessant denne Xboxen tydeligvis.. Hmmmm.....der er vi uenige. Noe av det beste å glede seg over noe, er å dele den gleden med andre. Kjør på Samco. Fortell alle som ikke har fått X-en sin, hvilken glede de har i vente. Dere andre som har bestilt fra Power, hvordan ligger sendingen ann? Jeg bestilte fra Power.no den 26. oktober. Ble pakket søndag, sendt mandag og er kommet til mitt Postnord-sted utenfor Bergen nå klokken 16:05. Middag, lekser med ungene, så en tur på posten. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Jeg bestilte fra Power.no den 26. oktober. Ble pakket søndag, sendt mandag og er kommet til mitt Postnord-sted utenfor Bergen nå klokken 16:05. Middag, lekser med ungene, så en tur på posten. Dere andre som har bestilt fra Power, hvordan ligger sendingen ann? Grattis Håpet å bli heldig i dag, men ser dårlig ut. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er det mulig å bytte inn den originale Xbox One å få rabatt på Xbox One X noe sted? I så fall hvor mye? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hvilken skal jeg velge? jo! Jeg tar den dyreste! https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?category=0.93&q=scorpio&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sub_category=1.93.3905 Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Da har pakken begynt å bevege på deg. -leveringsdato 13/11... Snakker meg om ekspressfrakt. Får vel stikke på elkjøp å hente konsoll nr. 2, så blir det vel retur på scorpio edition. Hele greien er amatørmessig håndtert av MS Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) 13/11 var litt ille ja. Du kan eventuelt prøve klage å se om MS er villige til å gi rabatt på selve konsollen? Fraktkostnadene burde i alle fall bli refundert. Endret 7. november 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er det mulig å bytte inn den originale Xbox One å få rabatt på Xbox One X noe sted? I så fall hvor mye? Du kan jo fremdeles rekke din lokale gamestop, hvor mye de gir aner jeg ikke. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Min fra Elkjøp står som innlevert i oslo i kveld... fikk hvertfall kranglet vekk frakten og et pent gavekort fra de for at den ikke kom på release hadde først planer om å selge videre men mtp antallet på Finn så får den gå til en kompis som ikke rakk å bestille scorpio edition:) Endret 7. november 2017 av glx-rider Lenke til kommentar
Callus Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Du får håpe han som har gjort dette sender din neste pakke og, for han gjør aldri i verden samme feil igjen Hvis han ikke blir lynsja før da Tror det er en del folk som er ganske pissed nå Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Min fra komplett lå på post i butikk og ventet på meg da jeg kom fra jobb i dag. Syyynlig forskjell på FM7 ja! ? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Finner det interessant at man har fått ny konsoll i hus og bruker mest tid her for å debbatere. Når jeg får ny konsoll (en gang hvert 5 år i snitt) så går de første timene med til å bli kjent med den nye konsollen. Det er jo julaften, bursdag og alt på en gang. Kan ikke være så veldig interessant denne Xboxen tydeligvis.. Ny hardware og det har kommet oppdateringer som man må laste ned før man kan sette i gang å bli kjent med det nye leketøyet Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Fy flate Forza 7 i 4k...... Heaven 399506D4-A6E6-4C7E-8F9B-44CF6A21A4FD.jpeg Det er en grunn for att man hoster opp 5000 for konsoll og ett X antall tusen som ble brukt da tv ble kjøpt.. Jeg elsker Forza 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Halo 3 er knall bra ..... enhanced for det loader ikke opp Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Min X har nå fått egen Braaain.... nå oppdaterer den spill i hytt og pine legger til selv å greier. Tviler APB reloaded er et 4k spill men min tror det .... Endret 7. november 2017 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå