Cappo Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hvorfor ikke «ja takk begge deler» Samco? PS4Pro og XboxOneX blir jo en kanon kombinasjon for dem av oss som vil spille dem beste spillene i stua på et 4K HDR TV uten å bruke en PC. Jeg har PS4 og den første One. Syns ikke forskjellen mellom vanlig PS4 og Pro var stor nok til at det var verdt å oppgradere. På samme måte som at jeg ikke syns det var verdt å bytte fra vanlig One til One S. One X derimot er såpass mye bedre, i tillegg til at jeg også har skaffet meg 4k tv siden sist, så lokket 4k Blu-Ray avspilling også. Hvis en trekker fra det en billig 4k spiller ville kostet, så blir ikke prisen på One X så ille allikevel. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Forza7 ser utrolig ut i 4K ja. Men dette forsøket på å snakke ned Pro som med GT Sport ser vesentlig bedre ut i 4K og er nå en showcase tittel for HDR finner jeg en smule morsom.Og vi tror på nissen ....Nei det er noen år siden nå. DigitalFoundry og egne øyne derimot. Ikke misforstå meg. Det er kanon at Xbox nå leverer en såpass heftig konsoll. Men denne hakkingen på hva en rimeligere,svakere maskin med langt flere spill og brukerbase begynner å bli gammel. Spesielt når forskjellen i mange spill er minimale og noen ser bedre ut på PS4Pro som i tilfellet med Forza 7 og GT Sport. Glemmer fort da, var nå helt ekstremt her inne når Ps4 og Xbox One kom ut. Folk som hadde en Ps4 snakket nå ikke om annet enn oppløsning kontra Xbox One. Hehe, ja, var vel spesielt en her inne (knis) som nærmest tapetserte forumet med sammenligningsvideoer mellom PS4 vs Xbox One i månedsvis. Selvsagt når PS4 hadde et bittelite overtak. Merkelig nok ble det så mye av det - at jeg som egentlig skulle kjøpe PS4 den gangen - heller gikk for underdog'en xbox - særlig siden forskjellene var så små, om noen i det hele tatt. Så her er det bare å pøse på med lovord om X - selv om forkjellene er mikroskopiske Moro å følge hypen 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Har prøvd pro ser for soft ut desverre feil vises for godt visuelt. Du vet at det kommer til å bli slik på jævla mange spill på Xbox One X og? Microsofts egne ord. Men det betyr sikkert lite, da du allerede mente at 720p og crushed blacks så bedre ut enn 900p med korrekt sortnivå i Battlefield 4. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Moderatormelding Helseproblemer tas i egnet forum og ikke dette. Innlegg har blitt slettet. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas med undertegnede på PM eller i vårt tilbakemeldingsforum, og ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Da var Xbox one X i hus. Hadde utrolig flaks. Gamestop fikk inn for få maskiner. Men så var det en som ikke kunne hente denne uken, og de prioriterte meg som hadde byttet inn en One S og hadde betalt hele restverdien på forhånd. Klager ikke. Nå holder den på å laste med Battlefield 1 og AC Origins. Enda bra jeg har 100MB linje. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Har prøvd pro ser for soft ut desverre feil vises for godt visuelt. Du vet at det kommer til å bli slik på jævla mange spill på Xbox One X og? Microsofts egne ord. Men det betyr sikkert lite, da du allerede mente at 720p og crushed blacks så bedre ut enn 900p med korrekt sortnivå i Battlefield 4. Skal teste ut spill med checker bord på X kan ikke uttale meg enda hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Horizon 3 patch kommer forresten i januar. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Har prøvd pro ser for soft ut desverre feil vises for godt visuelt.Du vet at det kommer til å bli slik på jævla mange spill på Xbox One X og? Microsofts egne ord. Men det betyr sikkert lite, da du allerede mente at 720p og crushed blacks så bedre ut enn 900p med korrekt sortnivå i Battlefield 4. Pro må settes til 4.2.2 for å ikke black crushe kalibrert settings.Bare å last ned AvS Test disken på en USB å sett den in i pro og bruk media avspilleren på den. Clipper 17 på patterns med 4.4.4 men ikke 4.2.2 Kan se på One X når det er mørkt min står på 4.4.4 nå virker bra skygge detaljer ser normalt ut ikke noe som er for sort i grå partier. Endret 7. november 2017 av samco Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Finner det interessant at man har fått ny konsoll i hus og bruker mest tid her for å debbatere. Når jeg får ny konsoll (en gang hvert 5 år i snitt) så går de første timene med til å bli kjent med den nye konsollen. Det er jo julaften, bursdag og alt på en gang. Kan ikke være så veldig interessant denne Xboxen tydeligvis.. 5 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Noen som har litt små hakking i lyd å bilde på assassins creed origins på Xn ? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Noen som har litt små hakking i lyd å bilde på assassins creed origins på Xn ? Fikk en high pich lyd på Forza 7 i et race eneste jeg har opplevd så langt Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Dere andre som har bestilt fra Power, hvordan ligger sendingen ann? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Noen som har litt små hakking i lyd å bilde på assassins creed origins på Xn ?Fikk en high pich lyd på Forza 7 i et race eneste jeg har opplevd så langter vell noe små bugs i spille da vil jeg tro, testa Forza 7 demon, ikke noe å klage på der. Er vell bare i start område det er noe bugs i AC, karakteren jeg skulle følge etter, ridde opp hustaket med en kamel så ? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Ser min fra elkjøp som jeg fikk beskjed om at pakken var sendt i går fortsatt kun ligger inne med :Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette. Lover dårlig for levering i dag. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Da fikk jeg min Scorpio Edition fra Cdon i hvert fall 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Finner det interessant at man har fått ny konsoll i hus og bruker mest tid her for å debbatere. Når jeg får ny konsoll (en gang hvert 5 år i snitt) så går de første timene med til å bli kjent med den nye konsollen. Det er jo julaften, bursdag og alt på en gang. Kan ikke være så veldig interessant denne Xboxen tydeligvis.. Greit at du er mann altså som oss andre her inne, men prøv å forbedre Multitasking egenskapene dine litt a.. Endret 7. november 2017 av Cappo 1 Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Nok en skuffelse å bestille fra MS Store de klarer som vanlig ikke levere. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Finner det interessant at man har fått ny konsoll i hus og bruker mest tid her for å debbatere. Når jeg får ny konsoll (en gang hvert 5 år i snitt) så går de første timene med til å bli kjent med den nye konsollen. Det er jo julaften, bursdag og alt på en gang. Kan ikke være så veldig interessant denne Xboxen tydeligvis.. Greit at du er mann altså som oss andre her inne, men prøv å forbedre Multitasking egenskapene dine litt a.. Haha, joda, men når jeg spiller soner jeg som regel helt ut og kobler av en time eller tre. Men det er vel personlig preferanse tipper jeg! Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Atmos med headphones på Forza7 ...... for en pinpoint av lyd hører hvilken av de 4 dekkene som slipper tak Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Atmos med headphones på Forza7 ...... for en pinpoint av lyd hører hvilken av de 4 dekkene som slipper tak Hvilke hodetelefoner bruker du med atmos støtte? Stiller meg som alltid skeptisk til alt slikt på hodetelefoner, men kunne vært interessant å prøve om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå