Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

UPS prøvde levere min nå nettopp sier sporingen. Står jeg ikke var hjemme. Ingen har tatt kontakt med meg på noen som helst måte. Får hente på deres Access Point senere. Typisk :/

Lenke til kommentar

UPS prøvde levere min nå nettopp sier sporingen. Står jeg ikke var hjemme. Ingen har tatt kontakt med meg på noen som helst måte. Får hente på deres Access Point senere. Typisk :/

Bruker å bli levert på posten om jeg ikke er hjemme med ups... ring kunde service å sjekk

Lenke til kommentar

Forza7 ser utrolig ut i 4K ja. Men dette forsøket på å snakke ned Pro som med GT Sport ser vesentlig bedre ut i 4K og er nå en showcase tittel for HDR finner jeg en smule morsom.

Og vi tror på nissen ....

Nei det er noen år siden nå. DigitalFoundry og egne øyne derimot. Ikke misforstå meg. Det er kanon at Xbox nå leverer en såpass heftig konsoll. Men denne hakkingen på hva en rimeligere,svakere maskin med langt flere spill og brukerbase begynner å bli gammel. Spesielt når forskjellen i mange spill er minimale og noen ser bedre ut på PS4Pro som i tilfellet med Forza 7 og GT Sport.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Forza7 ser utrolig ut i 4K ja. Men dette forsøket på å snakke ned Pro som med GT Sport ser vesentlig bedre ut i 4K og er nå en showcase tittel for HDR finner jeg en smule morsom.

Nei det er noen år siden nå. DigitalFoundry og egne øyne derimot. Ikke misforstå meg. Det er kanon at Xbox nå leverer en såpass heftig konsoll. Men denne hakkingen på hva en rimeligere,svakere maskin med langt flere spill og brukerbase begynner å bli gammel. Spesielt når forskjellen i mange spill er minimale og noen ser bedre ut på PS4Pro som i tilfellet med Forza 7 og GT Sport.

Glemmer fort da, var nå helt ekstremt her inne når Ps4 og Xbox One kom ut. Folk som hadde en Ps4 snakket nå ikke om annet enn oppløsning kontra Xbox One.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som med alt high end er de små forskjellene vi setter pris på...

2160 mot gudene vet pro klarer... nei takk står glatt over

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min X er fortsatt ikke ankommet en terminal i Norge ifra Elkjøp sitt lager i Sverige. Så tar sikkert noen dager før jeg har et nytt leketøy. Helt greit egentlig da jeg koooooser meg med en nyrestein som skal ut. Håper dere aldri får en slik som skal ut...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke «ja takk begge deler» Samco? PS4Pro og XboxOneX blir jo en kanon kombinasjon for dem av oss som vil spille dem beste spillene i stua på et 4K HDR TV uten å bruke en PC.

Har prøvd pro ser for soft ut desverre feil vises for godt visuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...