Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens: "Ser at denne (Xbox one X) er under transport i fra Oslo til Larvik, men denne har mellomlandet i Harstad." Fytti pine asså. Hvordan er det mulig? Hu gadd ikke svare på hvorfor den lå der heller. Skulle kommet i dag, men blir nå 9 Nov.

Endret av cuberen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens: "Ser at denne (Xbox one X) er under transport i fra Oslo til Larvik, men denne har mellomlandet i Harstad." Fytti pine asså. Hvordan er det mulig? Hu gadd ikke svare på hvorfor den lå der heller. Skulle kommet i dag, men blir nå 9 Nov.

Gi den til meg. Passer bra da jeg bor i Harstad, og min Xbox er på tur med Dresin langs Nordlandsbanen hehe.

Forresten, hvor bestilte du ifra?

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Gi den til meg. Passer bra da jeg bor i Harstad, og min Xbox er på tur med Dresin langs Nordlandsbanen hehe.

Forresten, hvor bestilte du ifra?

Heheh. Ikke sant :) Fra Power.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er det noen som har bestilt fra elkjøp og fått noen forventet leveringsdato? Har fått sporingsnr, men så langt så ser det ikke ut som om den har kommet inn i landet enda en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ikke noe bedre enn å bestille av komplett og postnord det, pakken må en tur innom Oslo før den passer Sandefjord igjen og blir levert inn på terminal i Larvik før levering i Langesund dagen etter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...