samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Blir en knall dag ... Tipper det blir «noen» gig updates å laste ned fra live. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 777meg system update har jeg fått info fra England over natten. Med noen unboxing bilder. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Forza Horizon 3 på X https://m.youtube.com/watch?v=By5PEgvJBeM 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Kjøpte meg like greit en 8TB HD til X. Tipper X vil bli full ganske raskt her i huset. 7o9 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Kjøpte meg like greit en 8TB HD til X. Tipper X vil bli full ganske raskt her i huset. 7o9 Samme her har nå kun en 4tb som blir fylt opp 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 UPS sin status: "Out for delivery" 2 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hørte akkurat nå at The Divisjon og Ghost Recon skal oppgraderes for X 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Da er Scorpio i hus ... Fikk med en gratis Dragon Age og knall pris på Wolfenstein 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Da er alt koblet opp fra Atmos til USB HDD ... Happpy times.. Endret 7. november 2017 av samco 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Av med den ekle stickeren regner jeg med ? 1 Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hah! Ja, tenkte på det selv... Uvant å se en slik advarseletikett på fremsiden av en innretning. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) ❤️ For å feire lanseringen av Xbox One X gir jeg bort én digital kopi av Gears of War 4 Gir den bort til en på forumet som er aktiv og virkelig ønsker spillet Endret 7. november 2017 av kewell79 2 Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Dagens: "Ser at denne (Xbox one X) er under transport i fra Oslo til Larvik, men denne har mellomlandet i Harstad." Fytti pine asså. Hvordan er det mulig? Hu gadd ikke svare på hvorfor den lå der heller. Skulle kommet i dag, men blir nå 9 Nov. Endret 7. november 2017 av cuberen 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Har null 4k oppdateringer ... men 15 spill på hdd som er enhanced.... ahhhh 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Dagens: "Ser at denne (Xbox one X) er under transport i fra Oslo til Larvik, men denne har mellomlandet i Harstad." Fytti pine asså. Hvordan er det mulig? Hu gadd ikke svare på hvorfor den lå der heller. Skulle kommet i dag, men blir nå 9 Nov. Gi den til meg. Passer bra da jeg bor i Harstad, og min Xbox er på tur med Dresin langs Nordlandsbanen hehe. Forresten, hvor bestilte du ifra? Endret 7. november 2017 av firberblad Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Dagens: "Ser at denne (Xbox one X) er under transport i fra Oslo til Larvik, men denne har mellomlandet i Harstad." Fytti pine asså. Hvordan er det mulig? Hu gadd ikke svare på hvorfor den lå der heller. Skulle kommet i dag, men blir nå 9 Nov. Gi den til meg. Passer bra da jeg bor i Harstad, og min Xbox er på tur med Dresin langs Nordlandsbanen hehe. Forresten, hvor bestilte du ifra? Heheh. Ikke sant Fra Power. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Kjøpte meg like greit en 8TB HD til X. Tipper X vil bli full ganske raskt her i huset. 7o9 Merk at det ser ut som om spill loader raskere fra intern disk denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er det noen som har bestilt fra elkjøp og fått noen forventet leveringsdato? Har fått sporingsnr, men så langt så ser det ikke ut som om den har kommet inn i landet enda en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Dagens: "Ser at denne (Xbox one X) er under transport i fra Oslo til Larvik, men denne har mellomlandet i Harstad." Fytti pine asså. Hvordan er det mulig? Hu gadd ikke svare på hvorfor den lå der heller. Skulle kommet i dag, men blir nå 9 Nov. Ikke noe bedre enn å bestille av komplett og postnord det, pakken må en tur innom Oslo før den passer Sandefjord igjen og blir levert inn på terminal i Larvik før levering i Langesund dagen etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå